Citat:
Ursprungligen postat av
_Baste_
#346 Huset till salu har inget med uthängningen att göra. Dels var han efterlyst av Dumpen så de kan tidigast ha kontaktat frun den 9/1, och troligen väntade de till 10/1 med att göra det - och man svänger inte ihop en husannons på en dag. Dels är bilderna från sommaren.
Kan de ha haft planer att flytta ner permanent till Sydafrika?
Kan ju vara att han hade den goda smaken att informera henne samma dag han konfronterades. (Jo jag tänkte slicka en 13 åring i hennes tvättstuga för ett paket cigg. Eventuellt hade hon ett par kussar med som jag ev kan slicka..gillar ju egentligen riktigt smått du vet..sorry. o lite apor på det) Han visste ju inte att de inte hade hans identitet då rimligtvis,.
Troligtvis bilder ifr 2017 då det inte är samma möbler idag som då. Nu robusta fjällstugemöbler . på bilderna Verner Panton s-chair.. Utemöbler nu i trä på bilderna stål.. Väldigt lite bilder för övrigt o konstigt att lägga ut på attefallstoaletten o inte toan ifr huset. Min gissning att det gått jäkligt fort.
Han lär ju aspirera på huset i Sydafrika nu dock när de gör upp.
För övrigt när de säger "jag gillar unga" ... inte "jag gillar att du är ung"känns inte som första gången