2024-01-12, 12:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 139
79 år var den här lille farbrorn som de knep för några veckor sen:

https://dumpen.se/2023/12/18/333/

Tack!
79 år och still going strong, men inte riktigt, för "14- åringen" behövde inte kn*lla som han skriver utan det gick bra med bara slick och sug också.
Usch.
Citera
2024-01-12, 12:58
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
79 år var den här lille farbrorn som de knep för några veckor sen:

https://dumpen.se/2023/12/18/333/

#300 Imponerande 79 bast och fortfarande stenkåt! Borde rimligt gå på bingo och mata svanar istället för att jaga minderåriga.
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-01-12 kl. 13:02.
Citera
2024-01-12, 13:06
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Inte hans barn; de träffades för 10 år sedan enligt fruns Facebook. Dotterns feja fortfarande öppen - hon har haft gigantiska ducklips och fastfrusen pussmun på bilderna sedan hon var 15, typ. Varken hon eller svärsonen är nog så värst glada över sin pedo-styvpappa. Frun beskrev dessutom en släktsammankomst för ett tag sedan med massor av yngre barn - det försiggår nog ett visst förhörsarbete i släkten nu om huruvida 346 varit på några i släkten och kladdat...
Blir lite undrande över det du skriver, dottern med ¨duck face¨ är det hennes dotter? Ifall det är så skulle jag börja förhöret med henne.
Citera
2024-01-12, 13:16
Medlem
Något man undrar över lite, är vad som händer alla dessa gäddor efteråt?
Hur många har verkligen sökt hjälp?
Har deras anhöriga ifall det finns några fått stöd? tänk att leva ihop med en karl i kanske 10 år och få reda på att gäddan fantiserar om att våldta barn.
Hur många fortsätter sina kontakter?
Hur många har blivit misshandlade? för det måste ju ha hänt.

Har öäen sett att de har tagit, det som dom kallar dubbelgäddor.
Hur ofta händer det att Dumpen träffar på förövare igen på olika forum?
Citera
2024-01-12, 14:49
Medlem
Fallhöjden på 346 🙃 slut på vin och fin choklad
Citera
2024-01-12, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Han hängde sig på midsommarafton förra året. Har vi tur kanske Rödluvan följer hans exempel i år
Bästa är att det ju är Sara som öppnar bildörren för han har nämligen inte händerna fria. Dom är fullt upptagna med att runka kuk.
Citera
2024-01-12, 15:28
Medlem
Wabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
https://dumpen.se/2022/01/16/den-springande-mannen-napp-igen/

Detta är en av de dråpligaste och mest underhållande upplösningarna av alla konfrontationer - gäddan börjar springa då han tror en polisbil på utryckning i full fart, är ute efter honom. En klassiker!

HAHA! Han hade jag fasen missat!! Tack för att du länkade till denna!
"Han är vit!"
Fasen va jag garvade!!!
Citera
2024-01-12, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
#346 Huset till salu har inget med uthängningen att göra. Dels var han efterlyst av Dumpen så de kan tidigast ha kontaktat frun den 9/1, och troligen väntade de till 10/1 med att göra det - och man svänger inte ihop en husannons på en dag. Dels är bilderna från sommaren.

Kan de ha haft planer att flytta ner permanent till Sydafrika?

Kan ju vara att han hade den goda smaken att informera henne samma dag han konfronterades. (Jo jag tänkte slicka en 13 åring i hennes tvättstuga för ett paket cigg. Eventuellt hade hon ett par kussar med som jag ev kan slicka..gillar ju egentligen riktigt smått du vet..sorry. o lite apor på det) Han visste ju inte att de inte hade hans identitet då rimligtvis,.

Troligtvis bilder ifr 2017 då det inte är samma möbler idag som då. Nu robusta fjällstugemöbler . på bilderna Verner Panton s-chair.. Utemöbler nu i trä på bilderna stål.. Väldigt lite bilder för övrigt o konstigt att lägga ut på attefallstoaletten o inte toan ifr huset. Min gissning att det gått jäkligt fort.
Han lär ju aspirera på huset i Sydafrika nu dock när de gör upp.

För övrigt när de säger "jag gillar unga" ... inte "jag gillar att du är ung"känns inte som första gången
Citera
2024-01-12, 15:46
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Nu kan det visserligen kännas långt till sommarens sköna kvällar, men beställ tidigt, kommer i beställningssortimentet snart!

https://imgur.com/a/VaUXoKs
Citera
2024-01-12, 15:46
Medlem
#246 Märkligt att ingen lyckats luska fram hans arbetsplats, det brukar ju vara en prioetta 🤔
Citera
2024-01-12, 16:04
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Väldigt tråkigt att folk inte kan låta bli såna där kommentarer. De är inte ens roliga och hon förtjänar inte det.
Annars hade vi kanske fått fortsätta kika in i #346:ans liv, men nu tvingades hon göra allt privat.

Jag håller med. Vad är det för jävla små asgamar som tycker att det är roligt att trakassera anhöriga på det här sättet? Obegripligt faktiskt. Jag använder inte sociala medier och såg det inte som en möjlighet att kika in #346:s liv. Det är jag inte intresserad av. Däremot tycker jag att det är jävligt fittigt att attackera anhöriga på det här sättet. Jävla högafflar som kommer rusande. Inte ok.

Det är gäddjäveln som ska stå till svars. Ingen annan. Och dessutom så tycker jag att man ska vara ganska så försiktig med att börja anklaga partners åt höger och vänster för att de inte kickat ut gäddan osv. (Jag säger inte att du har gjort det, en allmän tanke bara.) Att man är skrivna på samma adress betyder inte att man har accepterat sin partners agerande. Ibland skäms man över hur folk här resonerar. Jag säger inte att jag själv alltid är snäll och trevlig. Håna gäddorna, för tusan! Det är det den här tråden är till för. Vi ska BARA diskutera GÄDDORNA. Ämnet är tydligt. Men det här med att man tycker att det är skönt när nån attackerar en gäddpartner i sociala medier och skriver om flagghissande i peddokuk osv är fan oskönt. Nä, låt anhöriga vara. Och det är så jävla ledsamt att nån som uppenbarligen mår jävligt dåligt ska behöva stänga ner sociala medier. Visst fattar jag att man vill göra det ändå eftersom man skäms över hur gäddan har betett sig. Men jag tycker faktiskt inte att anhöriga ska behöva ta en massa skit.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-01-12 kl. 16:07.
Citera
2024-01-12, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#246 Märkligt att ingen lyckats luska fram hans arbetsplats, det brukar ju vara en prioetta 🤔

Finns en med samma namn som är flygledare, kan vara han. Men han har en staty istället för sitt ansikte som profilbild så kan vara fel person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in