Håller med övriga om att det var en ytterst märklig konfrontation, men hursomhelst så blev ju gäddan till slut infångad efter en lång jakt och han är publicerad och identifierad. Gott så.
I sina chattloggar pepprar han på med hjärtan, ofta fem stycken efter varandra. På samma sätt som många av gäddorna med intellektuella funktionsnedsättningar gör. Jag antar att det är han tror att det är gulligt och ungdomligt. Hjärtan och dessa jävla apor.
Han vill "kyssa boobs" och slicka helrakad fitta. Han älskar små bröst och tjatar som fan om bilder. Kallar barnet för älskling. Skickar först en bild på sina gäddben, sedan en bild när han lite "frestande" har dragit ner gylfen. Wtf? Återigen; tänk om det vore två vuxna nätdejtare som hade en konversation innan de ens träffats och snubben i lockande syfte skickar en bild där han dragit ner sin gylf.
Innan han skickar penisbild så varnar han förvisso om att bilden han ska skicka är "snuskig o sexig" samt "jätteintim". Barnet hade bett honom om en bild så att hon vet vem hon ska träffa, hon vill se hur han ser ut helt enkelt. Gäddan tar tillfället i akt att visa upp kuken. Och han fortsätter med att han har en "ännu snuskigare video".
Han tror också att barnet blir pirrigt av hans "ännu snuskigare" runkvideo och svarar "Ohhhhhh" följt av en massa hjärtan.
"Nu fick du massa sexigt från mej."
Mmmmkay? Sexigt? Är det här första fångsten som pratar om sig själv och sitt kukrunk som nåt sexigt?
"Jag är ju så svag för riktigt unga"
Barnet säger att hon är 13 så inte så ung. Gäddans respons:
"Känner du ännu yngre oxå?".
Sen så får gäddan covid så han blir sängliggande ett tag. Efter det har han varit borta på jobbresa.
"Tycker att att det är så spännande med riktigt unga"
Gäddan vill inte ses hemma hos barnet med tänkte att det kanske går bra att vara i ett trapphus eller liknande. Vilken charmör! Oklart vad som ska ske i trapphuset dock, men det verkar vara där han vill mötas upp. Tänk er det Tinder-gamet. Man föreslår träff i ett trapphus. Barnet vill ses på parkeringen i närheten där hon bor. "Ok kan vi gå till trappuppgång direkt?". En vuxen kvinna som ska på Tinder-date hade säkert blivit jättenöjd med det förslaget. Känt sig uppskattad liksom.
"Tvättstugan?"
"Källaren?"
Och dessa jävla apor. Men efter frågor om att ses i tvättstugan och källaren så är det fan befogat att skicka apor som håller för sina ögon.
Sen så blir det trafikproblem på väg från Marstrand.
"Haft lite problem hemma" "Är gift, min fru är lite misstänksam". Även här är det befogat med apjävlarna.
"Tycker du att jag är pinsam som tänder på ungt?"
"Kan vi gå nånstans? Vill ju ge cigg och kyssa dej"
Det här, mina damer, herrar och alla andra är alltså en till synes fullt fungerande man men han skriver som en utvecklingsstörd, kallar sin runkvideo för nåt sexigt, han skriver upprepade gånger att han tänder på unga och han vill träffa barnet i ett trapphus. Det är dessutom nån som Dumpen har fått tips om. Jävla peddomupp.
#346 Hemlige Johan