2024-01-12, 08:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Nja dom skulle ju hyra ut sitt attefallhus till en student med start jan -24. Trist för studenten som precis flytta in.

Snarare tur för studenten. Peddoaset lär ju ha satt upp kameror och tänkt våldta.
Citera
2024-01-12, 08:50
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Transportstyrelsen ”fråga på annat fordon”, sen ”uppgifter som inte får visas i tjänsten”, där kan du be om ett mail med uppgifter.
Tack för info, det hade jag inte koll på. Då ska vi se vad den tjänsten har att säga om sin populäraste sökning Micke.
Citera
2024-01-12, 08:55
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Kanske vill unga studentskan inte bo där i alla fall efter att #346 avslöjats. Attefallet ligger nära inpå bostadshuset och att veta han kanske sitter där med morgonstånd och spionerar är nog inte så kul.

En 23-årig man skriven på samma adress så det är väl rätt sannolikt studenten i Attefallshuset. Jobbigt att bli både bostadslös och få en ofrivillig Dumpen-koppling.🙁
Citera
2024-01-12, 09:01
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Håller med övriga om att det var en ytterst märklig konfrontation, men hursomhelst så blev ju gäddan till slut infångad efter en lång jakt och han är publicerad och identifierad. Gott så.

I sina chattloggar pepprar han på med hjärtan, ofta fem stycken efter varandra. På samma sätt som många av gäddorna med intellektuella funktionsnedsättningar gör. Jag antar att det är han tror att det är gulligt och ungdomligt. Hjärtan och dessa jävla apor.

Han vill "kyssa boobs" och slicka helrakad fitta. Han älskar små bröst och tjatar som fan om bilder. Kallar barnet för älskling. Skickar först en bild på sina gäddben, sedan en bild när han lite "frestande" har dragit ner gylfen. Wtf? Återigen; tänk om det vore två vuxna nätdejtare som hade en konversation innan de ens träffats och snubben i lockande syfte skickar en bild där han dragit ner sin gylf.

Innan han skickar penisbild så varnar han förvisso om att bilden han ska skicka är "snuskig o sexig" samt "jätteintim". Barnet hade bett honom om en bild så att hon vet vem hon ska träffa, hon vill se hur han ser ut helt enkelt. Gäddan tar tillfället i akt att visa upp kuken. Och han fortsätter med att han har en "ännu snuskigare video".

Han tror också att barnet blir pirrigt av hans "ännu snuskigare" runkvideo och svarar "Ohhhhhh" följt av en massa hjärtan.

"Nu fick du massa sexigt från mej."

Mmmmkay? Sexigt? Är det här första fångsten som pratar om sig själv och sitt kukrunk som nåt sexigt?

"Jag är ju så svag för riktigt unga"

Barnet säger att hon är 13 så inte så ung. Gäddans respons: "Känner du ännu yngre oxå?".

Sen så får gäddan covid så han blir sängliggande ett tag. Efter det har han varit borta på jobbresa.

"Tycker att att det är så spännande med riktigt unga"

Gäddan vill inte ses hemma hos barnet med tänkte att det kanske går bra att vara i ett trapphus eller liknande. Vilken charmör! Oklart vad som ska ske i trapphuset dock, men det verkar vara där han vill mötas upp. Tänk er det Tinder-gamet. Man föreslår träff i ett trapphus. Barnet vill ses på parkeringen i närheten där hon bor. "Ok kan vi gå till trappuppgång direkt?". En vuxen kvinna som ska på Tinder-date hade säkert blivit jättenöjd med det förslaget. Känt sig uppskattad liksom.

"Tvättstugan?"
"Källaren?"

Och dessa jävla apor. Men efter frågor om att ses i tvättstugan och källaren så är det fan befogat att skicka apor som håller för sina ögon.

Sen så blir det trafikproblem på väg från Marstrand.

"Haft lite problem hemma" "Är gift, min fru är lite misstänksam". Även här är det befogat med apjävlarna.

"Tycker du att jag är pinsam som tänder på ungt?"

"Kan vi gå nånstans? Vill ju ge cigg och kyssa dej"

Det här, mina damer, herrar och alla andra är alltså en till synes fullt fungerande man men han skriver som en utvecklingsstörd, kallar sin runkvideo för nåt sexigt, han skriver upprepade gånger att han tänder på unga och han vill träffa barnet i ett trapphus. Det är dessutom nån som Dumpen har fått tips om. Jävla peddomupp.

#346 Hemlige Johan
Bra sammanfattning. Ngt jag reagerade på är att han #346 flera ggr använder sig av ordet ”hjälpa”. Han säger att han så gärna vill hjälpa henne. Fy fan vilken manipulativ och groomande missfoster.
Citera
2024-01-12, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Just det. Du nämnde den adressen så jag tänkte att du borde fått den nånstans ifrån och att du på något sätt kommit åt Mickes bostadsadress. Annars kopplar jag inte hur du kom fram till just den adressen.

Har försökt luska runt Grödingegubben men inte hittat något av intresse. Hans namn ger mig dock grava pedovibbar.

Grödingegubbens FB är full av bilder och uppdateringar men inte nån på Micke som jag kan hitta. Han har finskt ursprung och Micke har ett finskt mellannamn om det kan vara något.
Citera
2024-01-12, 09:09
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Huset verkar redan vara på gång att säljas https://www.fastighetsbyran.com/sv/sverige/objekt/?objektid=2978641&utm_source=booli&utm_medium=refe rral&utm_campaign=snart-till-salu&utm_content=kappasvagen%2B1
Men hur i helsike har de hunnit med detta. Frugan tvekar inte här! Hon är driven som hon själv beskriver sig på fejjan.
Citera
2024-01-12, 09:14
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Men hur i helsike har de hunnit med detta. Frugan tvekar inte här! Hon är driven som hon själv beskriver sig på fejjan.

Jag gissar det var droppen som fick bägaren att rinna över. Hon verkar inte korkad så hon har nog haft på känn att han pysslar med nåt mysko. Hoppas hon tar bra juridisk hjälp också så han inte lurar henne på tillgångar hon har rätt till.
Citera
2024-01-12, 09:25
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Grödingegubbens FB är full av bilder och uppdateringar men inte nån på Micke som jag kan hitta. Han har finskt ursprung och Micke har ett finskt mellannamn om det kan vara något.
Men då är han ju identifierad. Det enda vi inte har är personnumret och adressen eftersom han har skyddade uppgifter. Och de kommer vi inte få tag på heller. Därmed kommer Micke att försvinna från min lista på oidentifierade gäddor. Om någon gräver vidare i var han bor vore det förstås en viktig upplysning. Men vi vet heller inte var flera andra gäddor bor som fått skyddad identitet, t.ex. Migrän-Martin.

Dumpen skrev ju såhär:

Citat:
Uppgifterna på hans regplåt går till en man som får posten till en postbox men är registrerad som utvandrad. Mannen i bilen är den som är densamme som registrerad ägare till bilen. Han har drivit företag i Norge. Företaget är idag försatt i konkurs.

Här kommer i alla fall den information som finns:

Devglan på dubbelgäddan "Håll tungan i mun Micke (napp igen)" och "Micke hade inte förstått att hålla tungan i mun" #122

Rebus på #122 Micke med tungan:

Förnamn: Det namn Dumpen anger.
Andranamn 1: Ett dubbelnamn. Samma som förnamnen på författaren P.O. Enquist, men med bindestreck mellan namnen.
Andranamn 2: Konst på engelska + o.
Efternamn: Samma som skådis-Scarlett och boxnings-Ingo.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-01-12 kl. 09:28.
Citera
2024-01-12, 09:29
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Det rör på sig i gäddträsket! #345 är nu avpolletterad från företaget han satt i styrelsen på, Umia. Snabbt jobbat där Umia!
Citera
2024-01-12, 09:32
Medlem
HassanVonEssens avatar
Lista på oidentifierade gäddor. Uppdaterar i hopp om att nytt blod kanske har koll på någon av nedanstående groomare. Vet du vem någon av dessa personer är? Skapa en rebus eller skicka ett PM!

Denna uppdatering: Dubbelgäddan #122 "Micke hade inte förstått att hålla tungan i mun" samt #337 Sprutaren i Kista är identifierade och försvinner från listan.

Onumrerade gäddor, sorterade efter Dumpens exakta rubriker:

Den flyende mannen (napp igen) - Stockholm, Kista
Enkel resa till polisstationen (napp igen) - Stockholm, Jakobsberg
Garderobspedofilen - Kvidinge, Örkelljunga
Mannen som hade bråttom till nästa dejt (napp igen) - Enköping
Mannen som inte hann raka sig (napp igen) - Lund

Numrerade:

#123 Darth pratar i telefon - Degerfors
#133 Standardgäddan - Mölndal, Göteborg
#160 Fackbody - Stockholm, Solna
#162 Mr Mouthful - Göteborg, Hjällbo, Onsala
#166 Vill barnet se min snabel - Södertälje
#167 Dramagäddan - Stockholm, Söderförort
#171 Instagrammannen - Stockholm, Bålsta, Gullmarsplan
#182 Big Chikour - Lund
#191 Gäddjoggen - Göteborg
#223 Gäddan som simmade över sundet - Malmö, Köpenhamn
#245 Boss-gäddan - Göteborg, Varberg
#255 Gäddmockasinen - Eskilstuna
#264 Mys under filten - Göteborg, Tynnered
#273 Gustavsbergsgäddan - Stockholm, Gustavsberg
#274 Snabbgäddan - Stockholm, Söderförort
#294 Vällingbyvreden - Stockholm, Vällingby
#305 Det vispar i kalsongen - Kristianstad
#313 Dansken som sprang över sundet - Malmö, Köpenhamn

Totalt: 23 oidentifierade gäddor.

Listan finns länkad längst ner till höger i min signatur.
Citera
2024-01-12, 09:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Det rör på sig i gäddträsket! #345 är nu avpolletterad från företaget han satt i styrelsen på, Umia. Snabbt jobbat där Umia!

Kul fallhöjder att glädjas åt denna vecka. 345 och 346 är två män jag blir lycklig av att följa.

Inte insatt i 346, men riktigt driven fruga, ordnat liv har jag förstått och kåken till salu. Taskig start på året.
Ha!
Citera
2024-01-12, 09:35
Medlem
Andrew Martins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Det gick snabbt. Obehagligt på nåt sätt att nu se mäklarbilderna från det kök som grisen står och bakar pizza i, i den reel som hans söta fru lade upp på facebook förra helgen. Fy fan vad han har förstört!

Smått surrealistiskt att se pizzafilmen som är filmad samma helg som konfrontationen. Bredvid spisen ligger gäddtelefonen redo att skicka meddelande till 14-åringen så fort frun tittar bort. Hans hjärna var någon HELT annanstans under pizzabaket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in