Citat:
Ursprungligen postat av
carlv0nlinne
Ja det är säkert bara nåt knep för att man ska bli köpsugen. Första visningen verkar ju vara nu i helgen och mäklaren är säkert förväntansfull nu när annonsklicken ökar med dumpeneffekten. Snart lär hon inse att det gäller att bli av med huset så fort som möjligt innan alla vet att det är ett peddo-hus.
Just det. Vad sjukt ändå. Mäklaren är övertygad om att hon fått tag på ett riktigt hett objekt. Eller så börjar hon fundera över ifall det var morgonens nyhet om kommande räntesänkningar som genast drog besökare. Hon kanske rent av informerar gäddan om att det ser lovande ut med ovanligt många besök. Som den gädda han är håller han förstås masken (!).
Citat:
Ursprungligen postat av
Hunksy
Även här tror jag det kan bli en extrem ändring för Taco-Gäddan #346(Tänker på namnet), han har tre bilar på kreditköp, ett huslån som kommer backa säkert 1miljon, ett hus i Sydafrika som är nyinköpt med lån och förmodligen sparken från ett välbetalt jobb..
Den där var fyndig. Anar dock att "Taco-gäddan" går över huvudet på ett antal läsare härinne, inte minst med tanke på vilken enastående pizzabagare vår nytillkomna översittarpedofil verkar vara. Hemliga ingredienser var det också, va? Det fattar man ju vad det innebär. Eller som Patrik hade uttryckt det: "Du knådar inte min pizzadeg. Jag vet var den handen har varit."