Då är det en ganska obra ide att hopps på en krigsmaskin som Israel eller va säger du gubben ....dessa civila röstade på Hamas
Erkänn du skiter i de civila
Du gråter här för du är skit skraj att Israel kommer utrota den sista palestinska motståndsgruppen ....det är det du lipar över....
Omvärlden kan inte rädda Er.
Hade pallarna vart smarta så hade de bara skjutit soldater men de sköt civila.... där skrev pallarna under eran egen dödsdom. Denna ggn var det inte några 4-10 utan 1000 .... asså seriöst...inte ens jag trodde pallar var så korkade...men ack så fel jag hade
Citat:
Ursprungligen postat av
Ubuntu333
Att döda civila är verkligen en bragd💪 Och att kriga mot folk i flipflops och samtidigt floppa, bragd det också. IDF rankas som topp 5 armé i världen om jag inte minns fel. Backas upp materiellt och finansiellt av USA. Och detta är det dom kan göra, bomba precis allt, döda sina egna (som dom gjorde den 7e okt) osv. Vilken armé att vara stolt över. Ska bli så skönt att se Netanyahu ställas inför rätta, både för dessa krigsbrott och de brott han var anklagad för innan den 7e oktober. Att ställa sig bakom IDF om man vet vad dom sysslat och sysslar med, gör enbart psykiskt skadade människor, som dig😁