Citat:
Ursprungligen postat av
Unostaress
Håller med, de flesta tjejer jag träffat runkar gärna kuken.
Håller även med om att nästan alla tjejer verkar älska att suga kuk.
Min lilla söta granntjej är ett underbart exempel.
Brukar gå dit o bli rejält avsugen varje fredag, hon kan ligga o leka med kuken i timmar.
Och hon älskar att bli nedsprutad överallt, panna, kinder, haka osv.
Extremt svårt att hålla sig från att komma då hon vill leka med kuken i åtminstone en timme innan man får tömma sig.
1:
För det första så tycker tjejer/kvinnor om en manlig lem som är ren och inte luktar flänsost.
2:
Så behövs det någon typ av kemi, man tar inte bara en snopp i munnen och retar en i timmar då det oftast ejakulerar ganska fort, så det är en oskulds pojkdröm att bli avsugen. Förövrigt har jag aldrig vart med om att en man lyckas komma i min mun utan att använda sin egna onani hand för att komma.
Leka med din snopp i över en timma innan du kommer, finns ingen som har det tålamodet man vill ju få se ett rejält sperma sprut inom kort inte efter en timmas jobb, aha du är lite lätt oskuld och fantiserar då förstår jag dig bättre.
Jag förstår att det är en dröm för pubertets pojkar att tro att alla tjejer väntar och längtar efter efter att få en kuk i munnen och få ha den där i minst en timma och höra hur han stånkar och stönar oj oj snart går det för mig sug mer, fattar ni nu hur orealistiskt det är och framför allt osexig.