2024-01-21, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ok fast för oss som inte är så intuitiva vore det bra om fler män kunde sätta ord på hur de vill ha det.
Skulle säga att ordentligt med glid/saliv år viktigt. Och närhet. Hon ligger nära och andas i mitt öra medan hon runkar mig. Hon bygger upp mig från start till mål med varierande tempo. Att massera pungen med glid samtidigt är lusthöjande också.
Citera
2024-02-01, 23:42
Medlem
rikastistorstans avatar
Ja det gör dom. Framför allt thaikärringarna på salongerna. Många tror att dom bara gör det för penningarna men dom älskart. Finns inget bättre än att ha ett redigt västerländskt don i näven. Men ja, även många svenska luder gillar att leka med kuken. Störst av allt är trots allt kuken. Det är den som driver världen framåt.
Citera
2024-02-05, 10:08
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Ja det gör dom. Framför allt thaikärringarna på salongerna. Många tror att dom bara gör det för penningarna men dom älskart. Finns inget bättre än att ha ett redigt västerländskt don i näven. Men ja, även många svenska luder gillar att leka med kuken. Störst av allt är trots allt kuken. Det är den som driver världen framåt.

Heterosexuella tjejer med normal sexdrift tänder på erigerade penisar, och att tillfredsställa män. Ett gammalt ex ansåg att happy ending massage var gynnsamt för förhållandet, så det kunde jag ju inte säga emot. Kan vara skönt att få utlösning genom handjobb då man slipper anstränga sig, om man tex tränat eller arbetat fysiskt en hel dag.
Citera
2024-02-05, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag tycker det är rätt svårt. Svårt att veta hur män vill bli runkade (alltså på individnivå) och tyvärr är många män inte så verbala kring det.

Bäst är om du börjar lugnt och känner av vad han tycker.
Citera
2024-02-07, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalibreratkonto
Varför tittar thaikärringar bort när de runkar kuken om de nu tänder på det? 99% av männen därute hade tittat och blivit upphetsade om de får massera en kvinnlig klients fitta. Incelforum är ett ord, sluta särskriv.

En kvinnlig klient som är överviktig och i 40- eller 50-årsåldern? Nej.

Och om vi nu ska märka ord; "klient" är någon man representerar, massöser har kunder.

Tjejer tänder naturligtvis på penisar, om det är någon de tycker om att ha sex med. Men de tänder antagligen inte på ett kort med närbild på en penis. Likaså tänder många män inte på ett kort med närbild på en vagina. Vilket är anledningen till att praktiskt taget inga annonser för prostituerade har sådana närbilder, utan istället bilder på hela kroppen.
Citera
2024-02-08, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Är det inte underbart med dessa incel trådar. Det är ju därför Flashback finns.

För att vara mer OT så vet jag dessa som gillar att runka för då slipper dom suga.
Andra som gillar att känna hårdheten.
Och dom som gillar pengarna..

TS kommer inte få ihop detta innan hans mamma stänger ner internet.

Varför belamras alltid incel etikett när man vill diskutera och lyfta kritik mot kvinnor? Är du utvecklingsstörd?
Citera
2024-02-08, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalibreratkonto
Varför tittar thaikärringar bort när de runkar kuken om de nu tänder på det? 99% av männen därute hade tittat och blivit upphetsade om de får massera en kvinnlig klients fitta. Incelforum är ett ord, sluta särskriv.

Eftersom de ej tänder på det. Så blir det lite samma som att du runkar någon,
Citera
2024-02-08, 11:41
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Det man nog måste förstå om kvinnlig sexualitet, är att den är betydligt mer väldigt självcentrerad än den manliga sexualiteten. Det som avgör en kvinna tänder på något eller inte, är huruvida hon känner sig åtrådd eller inte. Om en kvinna får 500 spänn för att runka av någon, så är det förmodligen inte så tändande, eftersom hon i den situationen är helt utbytbar.

(Sorry för att jag mansplainar kvinnlig sexualitet, men kvinnor brukar inte ens förstå det här själva, utan i stället beskriva sin sexualitet som liggandes mer i linje med den egna självbilden)
Citera
2024-02-08, 19:46
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan

Du har stor erfarenhet av dem ser jag. Vad är det som är så kul med att bli masserad av thaikvinnor mot betalning?
Citera
2024-02-09, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du har stor erfarenhet av dem ser jag. Vad är det som är så kul med att bli masserad av thaikvinnor mot betalning?
Deras uppenbara njutning medan de utför tjänsten, troligen. Är alltid kul att få någon annan att njuta. Nästan som de borde betala, inte kunden. Eller åtminstone dela på notan.

(Jag tror inlägget var sarkastiskt. För de flesta normalbegåvade är det nog rätt självklart att massagearbetare ger HE för pengarna, inget annat).
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in