Citat:
Ursprungligen postat av
Rubbe
Nej, tappar vi ingen så är det ingen jättepanik mer än högerbacken och den där anfallaren vi behöver få in som komplement/konkurrent till IKT. Det har ju snackats om dels ett par brassar och dels en amerikan som samtliga ger intrycket av att MFF tittar på spelare som är på en lite högre nivå och att man kanske är beredd på att lägga lite mer på rätt spelare.
Saldanha för 40 kaniner, jo tjena

Nej men det vore en riktig prestigevärvning, inte en 34-åring med topphastighet på 15km/h

Bläcket hann inte torka på historien om Mcguire innan jag tippade att Malmö inte skulle ro hem den, verkar som att Anel Avdic håller med mig. Men båda de två hade ju förpassat IKT till bänken om du frågar mig. Saldanhas 14+4 på 18 matcher i en högre rankad liga är väl bra mycket mer imponerande än att inte måla på 16 timmars spel mitt i brinnande säsong.
Hade inte skadat att ha ett realistiskt alternativ väl, någon man faktiskt kan ro hem med säkerhet. Nu finns ju risken att ni får stå där med lång näsa sen och "bara" IKT nästa år.
Varför hör man inget intresse kring Nanasi nu? Fattar att man inte vill sälja pga CL-kvalet men intresse borde väl finnas ändå?