2024-01-11, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Vart har du hört/sett det? Om någon tar ens pengar går man till polisen, så detta tror jag ej på.

Han kanske märkte det när han kom ut igår?
Citera
2024-01-11, 17:16
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Enligt vem? Jocke?
Sysslar klanen öppet med utpressning nu också?
Soppan har blivit en gröt.

Man kan inte anmäla något och sen hålla på så där, hoppas jocke och hans smutsiga gäng åker dit ordentligt och att chrippa döms, dom borde låta den där stackars tjejen vara ifred
Citera
2024-01-11, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Bevis på att misstankegraden har sjunkit efter häktningen?
Att han släpptes är inget bevis på att misstankegraden har sjunkit
Att han är frisläppt är ett bevis nog på att åklagaren inte har tillräckligt för att ha honom häktad. Med andra ord, åklagaren når idagsläget inte upp till "skäligen misstänkt".
Citera
2024-01-11, 17:18
Medlem
KentWasHeres avatar
Påstående, Linnea har tömt Chripperts konto. Källa, ingen - Endast djungeltrumman.

Kan ni dela med er vart ni har fått det här i från?
Citera
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Källa på det? Så nu har hon fabricerat ihop en misshandel, fast hon själv utövat misshandel i alla dess former, hon har kapat hans inkomstkälla, snott hans pengar på kontot och haft sönder hans grejer. Sen opererar gänget här tillsammans med D.R i spetsen och ifrågasätter varför man tycker hon är helt slut. De flyttar fokus, hittar på saker för egen vinning, förtalar samtidigt som de gnäller att andra förtalar.

Haha jag läste och trodde att nån var rolig genom att sammanfatta hur galet förtalet har blivit.
Sen såg jag att det var du som skrev, och att du tror det där lol.

Du glömde dock att hon är barnmisshandlare som är dömd i Anjos domstol efter att en oskadd unge vittnade.
Citera
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Är det ett konto som Chrippa gömt för skattemyndigheterna så blir det nog lite vanskligt med en polisanmälan. Då lär det bli ett nytt åtal mot honom.

Det här kan bli riktigt svettigt för Chrippa i slutändan...

Man hoppas verkligen de
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Han kanske märkte det när han kom ut igår?
Absolut men hur vet folk om detta?
Citera
2024-01-11, 17:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Utpressning? Om någon snor pengar från ens konto, så är det väl ändå den personen som gjort fel? Hon får till 18:00 på sig annars blir det polisanmälan.
Det är utpressning.
Varför har inte Chrippa berättat om detta hos polisen? Jag tror dom hade plockat in alla datorer osv och spårat gärnet, varför är hon inte efterlyst?
Citera
2024-01-11, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Är det ett konto som Chrippa gömt för skattemyndigheterna så blir det nog lite vanskligt med en polisanmälan. Då lär det bli ett nytt åtal mot honom.

Det här kan bli riktigt svettigt för Chrippa i slutändan...
Okej Skattejuristen, hur "gömmer" man ett konto från skatteverket?
Skatteverket bryr sig inte om ditt konto, och har heller inte tillgång till det. Det finns banksekretess i detta land. Dom bryr sig om skatter och deklarationer.
Citera
2024-01-11, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Absolut men hur vet folk om detta?

Det undrar jag med.
Citera
2024-01-11, 17:21
Medlem
Lassemannen33s avatar
Tycker att chrippa visar vilken rutten människa han är, att ens kunna stå bredvid julia efter vad han gjorde mot henne. Sen har vi alla som skriver"äntligen är familjen samlad igen, bästa paret" osv
Folk glömmer hur han pissade på henne genom att först i flera år varit otrogen, de började redan när tjejen var ett barn och han har öppet sagt att han skulle kunna slå sönder julia.
Citera
2024-01-11, 17:22
Medlem
MP-44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Åklagaren förhindrade genom häktningen att Skabbe gjorde sig skyldig till också detta brott. Istället gjorde Klanen det.

det fattar jag ju. en halvmeter med anabola till frukost och antagligen en massa diagnoser. och som gapar och skriker överallt han är. han är ju en person som ser sig själv som den som typ står över lagen. vilken diagnos det är skiter jag i att skriva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in