2024-01-11, 10:11
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Det här är också intressant! När han satt häktad så hävdades det att det bara var pga kollusionsfara, några bevis fanns inte. Nu när han är släppt ur häktet så hävdas det att bevisen visar att han är oskyldig, det här med kollusionsfara är helt bortglömt. Tänk att allt går att vrida till det som för tillfället passar bäst. Nästa tillfälle är det bara att vrida tillbaka igen.
Om han döms kommer dem säga att han vart oskyldigt dömd, och alla bevis i FUPen kommer vara fejkade eftersom polisen är på kvinnan sida och ljuger i FUPen. Det är så dessa människor funkar, deras hjärna vrider på allt för att det ska passa deras agenda.
Precis som att anjos videos trodde dem passade hans agenda. Men istället målade det en bild av att Chrippa utsatte lilla C för fara flera gånger medvetet. Så jag tror och hoppas det Anjo säger är falskt, eftersom jag vill inte tro att Chrippa utsatt C för fara om och om igen.
Citera
2024-01-11, 10:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Eftersom att misstankegraden har sjunkit för Chrippa, så ger det en indikation på vart allt kommer sluta. Åklagaren har alltså inte lyckats få misstankegraden "Skälligen misstänkt" till att bli "Misstänkt"... Vilket borde vara lätt i ett sånt här ärende.
Sen var Chrippa aldrig misstänkt för en grov misshandel.
Bevis på att misstankegraden har sjunkit efter häktningen?
Att han släpptes är inget bevis på att misstankegraden har sjunkit
Citera
2024-01-11, 10:14
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Hade jag varit han så hade jag gjort som Linnea, varit tyst bara
Ja, jag tror det är det bästa. det hade även varit bäst för chrippa ifall även förtals gänget hade varit tysta.
Men jag tror även Chrippas försvarare kommer rekommendera honom att inte gå ut med information eller detaljer om fallet.
Citera
2024-01-11, 10:16
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Dom väljer sina offer noga. Linnea anmäler säkert inte ens förtal, och då var det ju inget förtal.
Jag hoppas verkligen hon anmäler förtal, men hon kanske gör det efter att åtalet av misshandeln är klar.
Hon orkar kanske inte 2 utredningar och rättsprocesser samtidigt?
Citera
2024-01-11, 10:16
Avslutad
Chrippa och Julia är ett par igen
Citera
2024-01-11, 10:17
Avslutad
Ställer Lisen Jonna och Julia sig bakom en kvinnoboxare? Ett svar vi aldrig kommer att få eftersom dem är redan så nedtryckta i skorna att dem inte vågar. Linnea vågade och därför skall hon straffas av folkdomstolen
ANJO, din luffare, gör en dokumentärserie tillsammans med din fru som handlar om våld mot kvinnor i nära relation. Ta upp hur det börjar och ofta slutar. Rabbla lite statistik om hur många som lever skyddat och hur många som dör

Chrippa Jockiboi Rask och Anjo har alla döttrar. Kommer dem göra sig förtjänta av stryk från sina framtida partners? Kommer deras fäder ställa sig bakom den som slår? Eller kommer dem uppfostras till att det är männens lag som gäller? Fyra snubbar utan bollar
Senast redigerad av Goldentie 2024-01-11 kl. 10:22.
Citera
2024-01-11, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Så bara Joakim har gjort saker för honom? Inte hans andra bror?

Nope, så alla har mått dåligt och lagt upp buhu-videos i onödan
Citera
2024-01-11, 10:18
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Bara att hämta skadestånd för felaktiga /kränkande häktningen och medan du satt häktad att hon tog ner din Youtubekanal inkomstkälla osv vilket stämmer. Se till att kvitta din Kronofogden skuld med häktningen. Chrippa alla dina utlägg för Linnea med resor ,obetald hyresskuld (om hon stod på kontraktet) och allt material hon har skadat i bostaden ska du självklart begära tillbaka och det det kan du göra med att ansöka om betalningsföreläggande på Kronofogdemyndigheten eller ta in privata indrivare med 100% ränta mot henne.
Om Chrippa själv skrivit över kanalen på Linnea så kan det bli svårt för honom att i domstol behöva erkänna att han begått skattefusk och därför kanalen stod på Linnea. Och stod kanalen på Linnea har hon rätt att stänga ner den. Han får väl kontakta Youtube och hoppas dem kan lösa det åt honom.
Citera
2024-01-11, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Chrippa och Julia är ett par igen

Det var väl planen för längesedan? Eller?
Citera
2024-01-11, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det var väl planen för längesedan? Eller?

Ja och ändå anser inte folk han gått bakom ryggen på Linnea
Citera
2024-01-11, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja, jag tror det är det bästa. det hade även varit bäst för chrippa ifall även förtals gänget hade varit tysta.
Men jag tror även Chrippas försvarare kommer rekommendera honom att inte gå ut med information eller detaljer om fallet.

Hon ska ut med video
Citera
2024-01-11, 10:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om Chrippa själv skrivit över kanalen på Linnea så kan det bli svårt för honom att i domstol behöva erkänna att han begått skattefusk och därför kanalen stod på Linnea. Och stod kanalen på Linnea har hon rätt att stänga ner den. Han får väl kontakta Youtube och hoppas dem kan lösa det åt honom.

Det har egentligen inte med saken att göra. Han har slagit henne och vad som ledde till det är oväsentligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in