2024-01-11, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Är det ingen som kontaktat Aftonbladet eller Expressen? Detta måste ju vara väldigt smaskiga saker för dem. En av sveriges största influencer, hans bror och kompisar i denna soppa.
Det brukar bli en notis när en kändis häktas, jag har efterlyst om någon sett någonting alls? Jag menar clownen Rask fick hamna i tidningen och i radio...
Citera
2024-01-11, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Du klarar varken av att hantera kvinnor eller att läsa innan till.

Försök en gång till och återkom.

Nej jag vet svenska kvinnor är bortskämda, de prioriterar att lägga pengar på att få negerläppar och helst ska mannen stå för den notan, för de vill jobba så lite som möjligt. Utmålar sig själva till offer och bryter ihop när det blir lite jobbigt i livet. Skillnad på gamla skolan, de kan laga mat och bete sig. Även utländska kvinnor vet skillnaderna mellan män och kvinnor och roller. Det är i Sverige vi indoktrinerar och förvirrar unga redan i tidig ålder om att biologiska skillnader inte finns.

Det appliceras även i dagliga livet. Företag anställer mer kvinnor och då förbiser man även kompetens, tror du på fullaste allvar att L suttit häktad om Chrippa hade anmält henne?

Klart det är lätt att sätta epitet som kvinnohatare på folk när man inte klarar av att ha flera tankar i huvudet samtidigt. Precis likadant är det på personer som skriker rasist när man ifrågasätter integration.

Ni är ett släkte för er själva jag förstår det, kul ändå att du slutat med ditt smeknamn på Chrippa. Du försökte verkligen få med dig folket, men du misslyckades brutalt.
Citera
2024-01-11, 17:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Så Linnea har alltså tömt hans konto, vilket svin hon är. Hon har tydligen till 18 på sig att betala tillbaka.
Enligt vem? Jocke?
Sysslar klanen öppet med utpressning nu också?
Soppan har blivit en gröt.
Citera
2024-01-11, 17:05
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Enligt vem? Jocke?
Sysslar klanen öppet med utpressning nu också?
Soppan har blivit en gröt.

Utpressning? Om någon snor pengar från ens konto, så är det väl ändå den personen som gjort fel? Hon får till 18:00 på sig annars blir det polisanmälan.
Citera
2024-01-11, 17:08
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Du har ju sysslat med förtal själv, så varför hakar du upp dig på det?

Jag fundera på det du säger , men kom fram till att Chrille, Jockiboi och Anjo har förtalat sig själva dvs folk blev arga för det dom själva visade om sig själva. Det går inte att förtala nån som redan har gjort folk arga på egen hand.

Deras yrke går ut på att starta drev titt som tätt. Jag anser det vara fel.

Citat:
Så Linnea har alltså tömt hans konto, vilket svin hon är. Hon har tydligen till 18 på sig att betala tillbaka.

Chrille stängde sitt egna konto genom att doxa. Det är inte tillåtet att doxa.
Den som inte tror mig kan söka på doxing och se med egna ögon att det inte var tillåtet när Chrille gjorde det.
Dom kan såklart inte erkänna detta, så Linnea får skulden.

Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Du är ju totalt efterbliven. Övergrepp i rättssak är när en person i en rättsprocess, typ vittne eller målsägande, blir hotad med eller utsatt för våld.

Klart att förtal kan ställa till det i en brottsutredning, och skrämma den som blir förtalad.
Annars hade Jockiboi aldrig förtalat på det viset. Han vill skrämma brottsoffret genom drevet.
Citera
2024-01-11, 17:09
Medlem
Citat:
Vart har du hört/sett det? Om någon tar ens pengar går man till polisen, så detta tror jag ej på.
Citera
2024-01-11, 17:11
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Vart har du hört/sett det? Om någon tar ens pengar går man till polisen, så detta tror jag ej på.
Det skulle kunna vara kontanter eller krypto eller vad som helst.
Citera
2024-01-11, 17:12
Medlem
Citat:
Utpressning? Om någon snor pengar från ens konto, så är det väl ändå den personen som gjort fel? Hon får till 18:00 på sig annars blir det polisanmälan.

Källa på det? Så nu har hon fabricerat ihop en misshandel, fast hon själv utövat misshandel i alla dess former, hon har kapat hans inkomstkälla, snott hans pengar på kontot och haft sönder hans grejer. Sen opererar gänget här tillsammans med D.R i spetsen och ifrågasätter varför man tycker hon är helt slut. De flyttar fokus, hittar på saker för egen vinning, förtalar samtidigt som de gnäller att andra förtalar.
Citera
2024-01-11, 17:12
Medlem
Citat:

Är det ett konto som Chrippa gömt för skattemyndigheterna så blir det nog lite vanskligt med en polisanmälan. Då lär det bli ett nytt åtal mot honom.

Det här kan bli riktigt svettigt för Chrippa i slutändan...
Citera
2024-01-11, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Nej jag vet svenska kvinnor är bortskämda, de prioriterar att lägga pengar på att få negerläppar och helst ska mannen stå för den notan, för de vill jobba så lite som möjligt. Utmålar sig själva till offer och bryter ihop när det blir lite jobbigt i livet. Skillnad på gamla skolan, de kan laga mat och bete sig. Även utländska kvinnor vet skillnaderna mellan män och kvinnor och roller. Det är i Sverige vi indoktrinerar och förvirrar unga redan i tidig ålder om att biologiska skillnader inte finns.

Det appliceras även i dagliga livet. Företag anställer mer kvinnor och då förbiser man även kompetens, tror du på fullaste allvar att L suttit häktad om Chrippa hade anmält henne?

Klart det är lätt att sätta epitet som kvinnohatare på folk när man inte klarar av att ha flera tankar i huvudet samtidigt. Precis likadant är det på personer som skriker rasist när man ifrågasätter integration.

Ni är ett släkte för er själva jag förstår det, kul ändå att du slutat med ditt smeknamn på Chrippa. Du försökte verkligen få med dig folket, men du misslyckades brutalt.
Vi har lagar och regler i Sverige.
Allt jävla hittepåskit med könskvotering och annat larv, som att sänka kraven på polishögskolan osv, men det hör inte hit.
Anjo, Jocke, Rask, Luggo, Gustav, Cluee, Julia har öppet förtalat en människa i verkligheten via sin låtsasdomstol med Anjo i spetsen, Jockes bästa apa.

Att du inte anser att Julia har manipulerats av klanen och utnyttjat henne och Chloe, Chrippas dotter, är skevt.
Att Anjo har storhetsvansinne vet vi, han växer likt en spärrballong. Äntligen är han någon i sin egna lilla värld.
Är det en komplott för att bli av med den största golaren, att låta Anjo få skina i cyberspace?! Men smulletaren Rask efterapandes?
Citera
2024-01-11, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det skulle kunna vara kontanter eller krypto eller vad som helst.
Ja men man kan ju ej bara anta saker. Frågan vart vart har personen hört/ sett detta?
Citera
2024-01-11, 17:14
Medlem
Linnea ska ha tömt Chrippas konto, vilken hora hon är. Rejält psyksjuk! Chloes sparpengar med ditt vidriga as!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in