Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Du försöker flytta fokus från L, men det blir svårt. Jonna och alla andra har varnat och gått in i ett tidigt skede och sagt vad de tycker om L och hennes beteende till Chrippa. Klart de håller hans rygg när han är oskyldig till misshandel precis som du säkerligen gjort åt en nära anhörig.
Vad Chrippa ev kan bli dömd för är väl det som diskuterats tidigare. Skattefiffel, droger, doping!
Och ja det är illa, men för det behöver det inte betyda att han är skyldig till misshandel. Vilket ni får det att framstå som. Jag har haft rätt hela tiden och kommer även ha rätt om att han blir friad, han har suttit 2 veckor oskyldig. Han har blivit bedragen på sin inkomst och här sitter ni och tycker synd om L som orsakat detta. Men jag behöver inte förtydliga mer utan jag är tämligen säker på att karman kommer äta upp även er så småningom.
Herrejösses, du har rätt och även om du inte har rätt så har du rätt iallafall.
Hade det inte varit bättre om polisen fått sköta detta från början? Det går inte att muta och hota sig genom livet.
Jag ger inte mycket för vad "alla" säger, jag står för mina egna åsikter och "samtalar" på detta forum, leker inte mangas och spelar okrossbar.
Jag flyttar inte fokus från Linnea. Jag väntar på att få höra hennes sida av storyn.
Att hon är en golddigger och förmodligen en partyknarkare, jag har inte varit snäll i mina funderingar kring henne.
Jag har för fan frågat om hon är köpt, en statist i någon sjuk film..
Jag tror inte Chrippa misshandlat Linnea, har du orkat läsa mina inlägg om alternativa teorier? Låter det som om jag försvarar Linnea då? Eller gällande borderlinebrudar?
Hade min brorsa eller syrra häktats för "misshandel" hade jag nog skämts och bett alla knipa käft, eftersom jag inte vet eller kan ta ansvar för någon annan än mig själv och mina val.
Det som är anmärkningsvärt, är att ingen i järngänget har några som helst problem med att Chrippa åkt fast och dömts för narkotikabrott, folkbokföringsbrottet är en petitess, han avslöjar sig själv i rättegången och hade han kunnat fällas för alla omedvetna brottsliga erkännanden så hade Chrille suttit inne. Länge.
Skattefusk och försvårande av utredning är inte heller någonting att hylla...
Man ska vara ärlig och stå för när man har gjort fel.
Någonting hände med Chrippa när Linnea bjöds in och jag tyckte så jävla synd om Jullan och Chloe.