2024-01-11, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/d9CMjpJZwSE?si=LqpppwimiLBx6wes
Anjo skvallrar värre än alla

Han har en egen tråd, sök och läs där.
Han är en kränkt vit man, en bit över 30, trebarnsfar

Nu är han Chrippas bästa polare enligt sig själv...

Inte vid något tillfälle har jag hört Anjo påstå något som att han skulle vara bästa polare.

Anjo har sagt sig träffat snubben några gånger, fått kontakt med honom, inte trott att han skulle slagit någon tjej.

Man behöver ju inte överdriva så man skiter på sig hela tiden.
Citera
2024-01-11, 14:45
Medlem
Citat:
Hur menar du nu? Tvingade hon Chrippa att lämna Jullan?

Drevet mot L är befogad.
Citera
2024-01-11, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Inte vid något tillfälle har jag hört Anjo påstå något som att han skulle vara bästa polare.

Anjo har sagt sig träffat snubben några gånger, fått kontakt med honom, inte trott att han skulle slagit någon tjej.

Man behöver ju inte överdriva så man skiter på sig hela tiden.
Det är så det uppfattas ute bland deras fans, bland kiddzen...

I Anjos senaste produktion berättar han ju om hur Chrippa och han funnit varandra, fast det låter som om Anjo blandar ihop vad han läst i alla prints, då Jullan påpekar att sådär skrev han i ett mess till mig att han gick och grät under långa promenader....

Anjo vet nog inte vad som är sagt eller läst, hört eller fabricerat, han har så mycket prints och snitchig info att
alla är "rädda för honom" det har han uttryckt vid flera olika tillfällen.
Han är ingen vanlig juutuber...

Jobbigt att leva i en värld med bara fiender...han kanske borde logga ut och engagera sig i sin familj.
Han är mycket frånvarande och nästan psykotisk i sitt contentjagande..

Vad har utlovats egentligen? Vimket krig är det som startar? Och framförallt, vem är den nya "lallare" som Anjo ger en plats på juutub himlen?

Gangstaanjo...👊
Citera
2024-01-11, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Nej jag gör inte det, hennes egna handlingar har försatt henne i den sitsen hon är i.

Och vice versa.
Citera
2024-01-11, 14:58
Avslutad
Citat:
Snubben har ägnat 4h i snitt om dagen på flashback med agendan om att förtala Jocke. Likväl skriker han att andra förtalar. Det är otäckt hur många sjuka jävlar de finns och det är klart alla är på L sidan. Kaka söker maka!
Nu är det ju Chrippa som suttit häktad?
Citera
2024-01-11, 15:11
Medlem
Citat:
Det är så det uppfattas ute bland deras fans, bland kiddzen...

I Anjos senaste produktion berättar han ju om hur Chrippa och han funnit varandra, fast det låter som om Anjo blandar ihop vad han läst i alla prints, då Jullan påpekar att sådär skrev han i ett mess till mig att han gick och grät under långa promenader....

Anjo vet nog inte vad som är sagt eller läst, hört eller fabricerat, han har så mycket prints och snitchig info att
alla är "rädda för honom" det har han uttryckt vid flera olika tillfällen.
Han är ingen vanlig juutuber...

Jobbigt att leva i en värld med bara fiender...han kanske borde logga ut och engagera sig i sin familj.
Han är mycket frånvarande och nästan psykotisk i sitt contentjagande..

Vad har utlovats egentligen? Vimket krig är det som startar? Och framförallt, vem är den nya "lallare" som Anjo ger en plats på juutub himlen?

Gangstaanjo...👊

Nej det är så du uppfattar det för att överdriva dina argumentationer.
Citera
2024-01-11, 15:13
Medlem
Citat:
Nu är det ju Chrippa som suttit häktad?

Somsagt han är en man och kvinnan är ALLTID offer. Hade Chrippa anmält L hade hon aldrig blivit häktad. Det är skillnad i samhället och har du inte uppmärksammat det så är det nog dags att du börjar göra det.
Citera
2024-01-11, 15:14
Avslutad
Citat:
Han kan säkert bli dömd för olika saker, dock inte misshandel.
Vad då för saker, vågar du inte berätta vad du vet, eller väntar du på prints?
Anjo besökte säg jag svär och hade med prints och hävdade att det var falska prints, hur visste han det? JOCKE SA DET.

Vad har Jocke för hållhake på Chrippa?
Jag tror inte Chrippa uppskattar att Chloe hängts ut och utnyttjats av Anjo...

Anjo är den som grovt förtalat Linnea OCH Chrippa.
Han har inte vågat nämna drogerna, varför?
Är det därför dom är "vänner"?
Står han bakom drogmissbruk och smuggling?

Inget barn ska behöva växa upp i ett otryggt missbrukarhem, eller ens behöva exponeras för omvärlden. Pappor som skiter i sina egna barns integritet, utnyttjar dom för att locka barn och följare, fast dom iom det, utsätter barnen för faror. Alla "fans" är inte snälla.

Ibland ska det tänkas på baaarnen, men bara ibland, sen går det utmärkt att använda dom som clickbate eller utsätta för kränkningar och integritetsbrott och påstå att det är kul.

Chrippas jargong, med att påpeka att Julia inte gör någonting, att hon bara rökr, han betalar allt, hon är pank och bidrar inte, han ska på grabbresor, han ska smuggla droger, osv

Det jag har problem med är fruarnas tystnad.
Ser dom inte? Jo
Men dom är så nedtryckta i skorna och accepterar, håller ihop, bara lite till.

Vad är Jonnas del i allt detta?

#inteenkvinnatill
#räddabarnen
Citera
2024-01-11, 15:20
Medlem
KungPungPats avatar
imorgon kan vi fira att Chrille blev bannad för doxing mot en flashbackare.

Han ska ju försöka återställa sina doxingverktyg idag, så imorgon är det bortom rimliga tvivel att instagram och youtube har bannat Chrille.

Då har vi vunnit den där tävlingen som alltid pågår i Chrilles huvud och som gör att man måste säga sista ordet, slåss eller doxa, vad som helst, ljuga.. så länge folk på flashback inte hånskrattar åt hans doxingprojekt, och tror att dom har vunnit den.
Citera
2024-01-11, 15:20
Medlem
Kan uppståndelsen till allt vara att Chrippa ville knulla på barnflickan Olivia? Det har påtalats här tidigare att Jocke har knullat henne tillsammans med Jonna och att dom har haft en påstådd trekant. Jocke har varit snabb med att rapportera samtliga inlägg som berör trekanten.
Citera
2024-01-11, 15:21
Avstängd
Finns de ingen äkta info att ta del av?

Eller får man ba vänta på fup?

Hade de vart allvarligt hade crippa ej fått komma ut. De e nog bara narkotikabrott han döms för nu om ens det.. sen får han lite skadestånd fr att suttit häktad länge för ett ringa brott.

Vad gör Linnea idag? Ångrar sig? Hon e fortf tyst i sociala medier och så vitt jag vet är hon absolut inte gripen.
Citera
2024-01-11, 15:21
Avslutad
Citat:
Nej det är så du uppfattar det för att överdriva dina argumentationer.
Du skickar dm och vill få mig att "byta sida", jag är inte på någons sida.
Jag vill att sanningen kommer fram. En riktigt äcklig surdeg skulle jag tro att det är.
Jag undrar hur många som skulle vilja berätta om sin sanning av vad dom upplevt relaterat till någon av bröderna Berg, Jocke, Jacke o Chrippa.
Ingen vågar yttra sig.
En obehaglig tystnadskultur.

Hur kommer dessa influencerbarn att nå när dom förstår vad pappa tjänat pengar på?
Mobba och hota människor.
Infkuencers som vill vara den flitigaste myran inför myrdrottningen Jocke...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in