2024-01-11, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han blir inte friad. Nu är det mer en fråga om vilken typ av straff han kommer att få. Med tanke på han har lite skit i ryggan sedan i höstas så slipper han inte undan.
Skall vi tippa? Minst två månader, troligen mer, mycket mer

Han kan säkert bli dömd för olika saker, dock inte misshandel.
Citera
2024-01-11, 13:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jag litar på att inget är manipulerat, vi ser väl om han blir dömd eller inte. Om han inte blir dömd, klarar du då av sluta upp med påståendena om att han är kvinnoboxare?

Använda sig av namnet Jockiboi är ju enbart för att trycka ned och det är tydligt att du tar Linneas parti. Du lurar ingen med att ibland försöka framstå som diplomatisk. Du kan ju fortsätta ryggdunka halvfabrikatet D.R, är ju samma nivå på er alla
Det står i rubriken, eftersom Chrippa inte haft en tråd utan sin bror som draghjälp, vilket är tragiskt.

Jag har skrivit många inlägg, där jag lyfter Christofers utsatthet, jag hatar inte, jag vill veta vad som lett fram till brottet, orsaker och livsval.

Ingen människa föds ond, det handlar om arv och miljö.

Du kan försöka läsa och återkomma om du fortfarande tycker jag är en flashbackhater.

Tex förhudsundersökninguttalandet är episkt, det är humor
Citera
2024-01-11, 13:13
Avslutad
Citat:
Då kan du ju gnälla på gemene Svensson som nyttjar alkohol och droger.. Det är så verkligheten ser ut!

L klarar ju av att vara psykiskt störd utan dessa preparat. Hon fabricerade ihop allt och ni köpte det, ni köpte det för att ni är förblindad av hatet. Ni skyddar en Johanna Möller typ, säger väl endel om er.
Nej, det stämmer inte alls.
Man har ett val att välja sina vänner med omsorg.
En vän sitter inte och hotar med att hänga ut dig eller förnedra dig offentligt, då är det inte en äkta vän.

Dessa youtubers är otroligt genomskinliga.
Dom kan liknas vid vilken gängkriminell grupp som helst, hur hierarkin fungerar.
Döda eller dödas.
Det är inte vänskap
Citera
2024-01-11, 13:15
Avslutad
Citat:
Någon som är lite butthurt nu när Chrippa är släppt, när han blir friad kommer du gråta ännu mer.
Jag är glad för Chloes skull, jag hoppas att han inte gjort bort sig, så att hon "förlorar" sin pappa igen
Citera
2024-01-11, 13:19
Avslutad
Citat:
Då kan du ju gnälla på gemene Svensson som nyttjar alkohol och droger.. Det är så verkligheten ser ut!

L klarar ju av att vara psykiskt störd utan dessa preparat. Hon fabricerade ihop allt och ni köpte det, ni köpte det för att ni är förblindad av hatet. Ni skyddar en Johanna Möller typ, säger väl endel om er.
Jag trodde hon drogde och att det var mycket praktiskt att hänga med Chrippa för gratis godis.
Att hon är en lycksökerska och wannabee har jag hävdat länge, men då var man en hater för det...
Citera
2024-01-11, 13:23
Medlem
Citat:
Bra att du drog den parallelen

Tycker du inte själv att det här drevet som pågår är obehaglig?
Citera
2024-01-11, 13:28
Medlem
KungPungPats avatar
Det finns lite gott i Jockibois hjärta.. ibland.

Det visades när Chrille skulle doxa flashbackare, Jocke förstod där och då, att det var rätt att inte berätta för Chrille att han skulle bli bannad och aldrig mer få göra youtube om han doxade nån. Sen blev Chrille bannad direkt.

Att skylla på Linnea är tveksamt om det är moraliskt rätt, men gjort är gjort.

Jockiboi gör allt för samhällsnyttan även när Chrille blir bannad och inte kan doxa fler.

Vem vet hur många som räddades från att bli doxade, för att Jockiboi bara höll tyst när Chrille skulle få sig själv bannad från youtube genom att doxa 400ben.

Hjältedåd ju.

Men kom ihåg att ni får inte fira för ni har inte vunnit då Chrille ska få tillbaka sina doxing-verktyg senare idag och hänga ut er allihopa med namn och folkbokföringsadress. Passa er för Chrille!
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-11 kl. 13:39.
Citera
2024-01-11, 13:48
Avslutad
https://youtu.be/d9CMjpJZwSE?si=2idnzmmXkDfjVlUR
Är det sånt här som "vänner" sysslar med?

Hur var det nu med #golof?

Den som inte lyder den råkar illa ut, Anjo hotar och sprider skräck, inte respekt.

Cluee fick ett helvete när han avslöjades ha pratat skit om Jocke i gruppen, varpå Rask ringde Jocke och kontaktade chefen Stefan Hallgren, som tog det med Cluee utan att säga vem som sagt vad.
Det var väl efter den där härvan Cluee "sparkade" Rask och sen slutade/fick dojjan.

Varför? Han litade på sina "vänner" men säger man fel sak, då är det djungelns lag.

Chrippa har kört sitt race, har jag trott iallafall, tills detta drama utspelade sig.

Anhos tröjtryck mot cluees son, hot osv, skedde i samband med Chrippes tragedi, han körde på och anses pålitlig av Jocke.

Anjo blev sur och rädd och försökte tvinga Cluee att berätta varför han inte "tyckte om honom"...
Det slutade med ett hotdrev mot Cluee där Anjo utan att tveka utnyttjar ett barn för egen vinning för att pressa Cluee att ta ner videon där Cluee reagerar på Anjo och Olofs debatt, som visade för hela världen att Anjo är en empatilös människa. En mobbare. Det var väl extra jobbigt att Klutten sa att Anjo och Olof borde mötas i ringen, dom är samma viktklass...
Butthurt. Är det därför Pontus redigerar sina thumbnails så hårt nu?

När Anjo sen fick reda på av Cluee varför han var sur, pga npgon i gruppen skvallrat för Jocke, som kontaktade högsta chefen, är det verkligen så konstigt att förlora respekten för dom man trodde var ens vänner? Rask dom var golbögen, sitter och myser åt sitt genidrag i podden hos Anjo... en riktig vän?

Snacka inte skit mannen🙄😬
#voldemorts snake

Vad kommer krävas av Chrippa för att inte Anjo och Jocke ska bli arga?
#freechrippa?
Citera
2024-01-11, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Tråden speglar ganska väl vart vårt samhälle är på väg, åt helvete.

Denna Anjo, hur gammal är han? Sitter på en Youtubekanal och ska verka kunnig och påläst, och ja, han kanske lyckas om hans målgrupp är max 14 år alternativt förståndshandikappade?

För oss normala vuxna, som kan läsa mellan raderna och med normal intelligens framstår han endast som en person som rör sig med komplicerade ord (som han inte vet innebörden av)

Han ska dock ha plus för att han lyckas locka views, även att det är på andra människors bekostnad (Men det skiter så klart han i)

Patetiskt är ordet.
https://youtu.be/d9CMjpJZwSE?si=LqpppwimiLBx6wes
Anjo skvallrar värre än alla

Han har en egen tråd, sök och läs där.
Han är en kränkt vit man, en bit över 30, trebarnsfar

Nu är han Chrippas bästa polare enligt sig själv...
Citera
2024-01-11, 14:33
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/d9CMjpJZwSE?si=LqpppwimiLBx6wes
Anjo skvallrar värre än alla

Han har en egen tråd, sök och läs där.
Han är en kränkt vit man, en bit över 30, trebarnsfar

Nu är han Chrippas bästa polare enligt sig själv...

Känns som incells som fick lite fame och fruar på köpet, men innerst inne är dom fortfarande jävligt arga på kvinnor , och föredrar att smygböga, och förtala kvinnor för views.
Citera
2024-01-11, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Tycker du inte själv att det här drevet som pågår är obehaglig?

Nej jag gör inte det, hennes egna handlingar har försatt henne i den sitsen hon är i.
Citera
2024-01-11, 14:41
Avslutad
Citat:
Nej jag gör inte det, hennes egna handlingar har försatt henne i den sitsen hon är i.
Hur menar du nu? Tvingade hon Chrippa att lämna Jullan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in