2024-01-11, 12:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Nej jag förstår att du väljer att blunda, spekulationer som inte gagnar Chrippa går dock bra att " lyssna " på.
Va?
JAG är ärlig och låter mig inte köpas.
Därför efterfrågar jag helheten, för att själv kunna bilda mig en uppfattning om vad som är sanning eller lögn.
Det är väl klart som fan att Chrippa inte ska sättas dit för någonting han inte gjort, jag har problem med att Linnea inte har hörts, Chrippa har endast hyllats och jag hade önskat att människor som har barn, inte befattar sig med droger, brukande och förmedlar det, det är oansvarigt och farligt.
Droger förstör så många liv och ddt är väl en också gemensam nämnare för dessa youtubekollegor
Citera
2024-01-11, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men ingen frisk människa har droger i närheten av sitt barn heller.
Det blir så larvigt med att försöka hävda vem som är skyldig och har mest mentala problem.
Jo men du är ingen läkare heller som kan diagnostisera en person utifrån sms.

Alla borde dämpa sig lite tycker jag, hela den här cirkusen är obehaglig som den är redan.

Bra att du drog den parallelen
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Källa?
Källa på att Linnea är ett psyko som fabricerat ihop allt?
Citera
Avslutad
Citat:
Källa?

Ja
Citera
2024-01-11, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Va?
JAG är ärlig och låter mig inte köpas.
Därför efterfrågar jag helheten, för att själv kunna bilda mig en uppfattning om vad som är sanning eller lögn.
Det är väl klart som fan att Chrippa inte ska sättas dit för någonting han inte gjort, jag har problem med att Linnea inte har hörts, Chrippa har endast hyllats och jag hade önskat att människor som har barn, inte befattar sig med droger, brukande och förmedlar det, det är oansvarigt och farligt.
Droger förstör så många liv och ddt är väl en också gemensam nämnare för dessa youtubekollegor

Under 2 veckor har du inte nämnt drogerna, men nu när han är släppt är det ditt ess i rockärmen. Genomskinligt!
Citera
2024-01-11, 12:57
Avslutad
Citat:
Ja det är din åsikt, dvs inget av värde för utredningen.
Nej, det är ju Anjo som arbetar som förhudsundersökare åt åklagare Jockiboi, däremellan knäcker han extra som journalist, polis, psykolog, kock....bff

Hur den riktiga förundersökningen utfaller vet jag inte, men du litar på vad Jocke säger att det är sant...
Citera
2024-01-11, 12:58
Avslutad
Citat:
Någon som är lite butthurt nu när Chrippa är släppt, när han blir friad kommer du gråta ännu mer.

Han blir inte friad. Nu är det mer en fråga om vilken typ av straff han kommer att få. Med tanke på han har lite skit i ryggan sedan i höstas så slipper han inte undan.
Skall vi tippa? Minst två månader, troligen mer, mycket mer
Citera
2024-01-11, 12:59
Avslutad
Citat:
Under 2 veckor har du inte nämnt drogerna, men nu när han är släppt är det ditt ess i rockärmen. Genomskinligt!
Inte? Då kan du kolla mina inlägg själv. Jag har ifrågasatt drogerna väldigt mpnga gånger. Doping och partydroger, för att inte tala om all alkohol, som Chrippa enligt egen utsago anser vara mest skadligt
Citera
2024-01-11, 12:59
Medlem
KungPungPats avatar
Det här är inte första gången en barnmisshandlare går fri trots förtalsligans samhällsnytta som försökte stoppa hon.

Sist var det en barnfamilj som försökte mörda Jockibois ofödda unge genom att sälja ett mögligt hus.

Rättväsendet dömde då Jockiboi för nånting som inte var så allvarligt som mordförsöket som barnfamiljen gjorde.

Rättsväsendet gör sällan rätt därför måste Jockiboi och Chrille visa er hur dåligt rättsväsendet är.

Nu springer dom runt på fri fot, Linnea och barnfamiljen.. barn misshandlas och mördas till höger och vänster, trots förtalsligans försök att rädda barn.

Rättsväsendet suger verkligen.
Citera
2024-01-11, 13:02
Medlem
Citat:
Nej, det är ju Anjo som arbetar som förhudsundersökare åt åklagare Jockiboi, däremellan knäcker han extra som journalist, polis, psykolog, kock....bff

Hur den riktiga förundersökningen utfaller vet jag inte, men du litar på vad Jocke säger att det är sant...

Jag litar på att inget är manipulerat, vi ser väl om han blir dömd eller inte. Om han inte blir dömd, klarar du då av sluta upp med påståendena om att han är kvinnoboxare?

Använda sig av namnet Jockiboi är ju enbart för att trycka ned och det är tydligt att du tar Linneas parti. Du lurar ingen med att ibland försöka framstå som diplomatisk. Du kan ju fortsätta ryggdunka halvfabrikatet D.R, är ju samma nivå på er alla
Citera
2024-01-11, 13:03
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han blir inte friad. Nu är det mer en fråga om vilken typ av straff han kommer att få. Med tanke på han har lite skit i ryggan sedan i höstas så slipper han inte undan.
Skall vi tippa? Minst två månader, troligen mer, mycket mer

1,5 år minimum för grov så det kan bli jobbigt, men Jockiboi skapar ett Rumblekonto tills Chrille kommer ut.
Citera
2024-01-11, 13:05
Medlem
Citat:
Inte? Då kan du kolla mina inlägg själv. Jag har ifrågasatt drogerna väldigt mpnga gånger. Doping och partydroger, för att inte tala om all alkohol, som Chrippa enligt egen utsago anser vara mest skadligt

Då kan du ju gnälla på gemene Svensson som nyttjar alkohol och droger.. Det är så verkligheten ser ut!

L klarar ju av att vara psykiskt störd utan dessa preparat. Hon fabricerade ihop allt och ni köpte det, ni köpte det för att ni är förblindad av hatet. Ni skyddar en Johanna Möller typ, säger väl endel om er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in