Citat:
Ursprungligen postat av
Rastapunx
S... du har testat en olja frn en leverantr och sen dmer du ut en hel industri, alla dess produkter och de som kommer?
Tnker man kanske ska ha lite mer p benen innan man hver ur sig en massa strunt?
Har inte gjort det och va? Har inte nmnt ngra andra butiker, i synnerhet inte i Sverige d alla andra har sktt sig exemplariskt genom tiderna, har varit mycket bra kundtjnst p dom flesta, bara en annan butik var det lite udda beteende som andra ocks upplevt hr p flashback. Man frvntar sig att en laglig butik ska bete sig som en laglig butik och inte som en kriminell verksamhet.
Har sagt att jag varit njd med deras andra produkter. Men jag knde mig blst d produkten gav helt andra effekter n deras andra produkter i exakt samma styrka s tillslut brjade man fatta att ngot inte stmmer. Mnga andra har upplevt liknande - dock i andra lnder menar jag nu, och detta handlar mer om sdana superstarka mnen som thcp.
Om folk sger att man behver 45mg av ett mne dr 2mg egentligen ska ge mycket starka effekter s tycker jag ngot r lurt.
Jag kontaktade dom och frklarade att jag inte r njd fr det gav annorlunda effekt. Jag frskte verkligen f dom att hjlpa mig s jag skulle slippa skriva negativa recensioner s jag kunde f pengarna tillbaka, typ skicka tbx produkten s jag kunde kpa andra thcp produkter istllet, nu r detta frsent i och med klassning och jag r kvar med en produkt som jag inte r njd med.
Hade dom istllet hjlp en kund som knde sig missnjd, en tidigare kund som betalar s skulle dom inte ftt en dlig recension.
Om du knner dig lurad, kommer du inte frska f andra mnniskor att inte g igenom samma?
Hade dom ltit mig reklamera produkten s skulle vi inte varit hr. Det spelar ingen roll egentligen hur produkten r (vem vet kanske dom r lurade av leverantren och fr thcp fast delta8 varianten eller s skadar thcp din hjrna s mycket att inget funkar eftert).
r du affilierad med butiken? Fr d kan du ju inte veta om hur produkten r och sledes inte kunna dmma mig shr.
T.ex. s har cannabislight & upgradenatural varit utmrkta.
Kunden har alltid rtt i Sverige, om man vill bli framgngsrik fr man faktiskt frska gra ngot t missnjda kunder.
Ska vi ha detta som en legal bransch frvntar jag mig att man beter sig som det ocks liksom, det r drfr jag inte kper ngot illegalt.
Jag vill inte smutskasta butiken som sagt, dom hade andra bra produkter men jag knde mig blst och bemtt p ett verkligen underligt stt, allts att man inte ens frskte tgrda problemet.