2024-01-11, 02:40
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Du vet om att bara för att han är släppt så betyder inte det att han är friad från misstanken om grov misshandel?

Det här är också intressant! När han satt häktad så hävdades det att det bara var pga kollusionsfara, några bevis fanns inte. Nu när han är släppt ur häktet så hävdas det att bevisen visar att han är oskyldig, det här med kollusionsfara är helt bortglömt. Tänk att allt går att vrida till det som för tillfället passar bäst. Nästa tillfälle är det bara att vrida tillbaka igen.
Senast redigerad av LimeTime 2024-01-11 kl. 02:45.
Citera
2024-01-11, 02:43
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Dom väljer sina offer noga. Linnea anmäler säkert inte ens förtal, och då var det ju inget förtal.

Jag hoppas och ber att hon gör det. Jag vet inte vad som skulle krävas för att få dom att fatta… Kanske hjälper inte ens en dom? Men om det känns i plånboken kanske de i alla fall tänker efter ett extra varv nästa gång.
Citera
2024-01-11, 03:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Du vet om att bara för att han är släppt så betyder inte det att han är friad från misstanken om grov misshandel?
Eftersom att misstankegraden har sjunkit för Chrippa, så ger det en indikation på vart allt kommer sluta. Åklagaren har alltså inte lyckats få misstankegraden "Skälligen misstänkt" till att bli "Misstänkt"... Vilket borde vara lätt i ett sånt här ärende.
Sen var Chrippa aldrig misstänkt för en grov misshandel.
Citera
2024-01-11, 03:42
Medlem
R33GTRs avatar
Undra om det blivit något rajtan-tajtan mellan han & J nu?
Citera
2024-01-11, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Undra om det blivit något rajtan-tajtan mellan han & J nu?

Tror nog de tar det ganska lungt framåt nu. Är mycket de behöver ordna och fixa och sen försöka hitta tillbaka till varandra igen och få det att hålla.
Citera
2024-01-11, 05:21
Medlem
Bara att hämta skadestånd för felaktiga /kränkande häktningen och medan du satt häktad att hon tog ner din Youtubekanal inkomstkälla osv vilket stämmer. Se till att kvitta din Kronofogden skuld med häktningen. Chrippa alla dina utlägg för Linnea med resor ,obetald hyresskuld (om hon stod på kontraktet) och allt material hon har skadat i bostaden ska du självklart begära tillbaka och det det kan du göra med att ansöka om betalningsföreläggande på Kronofogdemyndigheten eller ta in privata indrivare med 100% ränta mot henne.
Citera
2024-01-11, 05:53
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Dom väljer sina offer noga. Linnea anmäler säkert inte ens förtal, och då var det ju inget förtal.

Det gör hon nog säkert, I Anjos fall har vi ett solklart skolboksexempel på förtal.
Citera
2024-01-11, 05:59
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Jag hoppas och ber att hon gör det. Jag vet inte vad som skulle krävas för att få dom att fatta… Kanske hjälper inte ens en dom? Men om det känns i plånboken kanske de i alla fall tänker efter ett extra varv nästa gång.

Karman jagar dom ändå. Dessutom så har iaf Chrille vaccinerat sig mot covid för att få resa under pandemin.
Chrille liknar den här snubben fast utan ärlighet , hälsa och fitness: https://www.youtube.com/shorts/W3MA11nKjZg
Han gjorde renings behandling med sitt blod medans Chrille tog en annan väg där man slår och förtalar flickvännen och håller tyst om den konstiga känslan av tryck i ådrorna.
Det förvånar mig inte om dom har vaccinerat sig allihopa , och att det är därför dom beter sig panikartat när deras dumhet slår tillbaka på fler än ett sätt.
Det är nog jääävligt trångt i deras ådror just nu.

Tråkigt, men vi är i en tid där idioter som dessa inte kommer överleva deras egna ignorans.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-11 kl. 06:05.
Citera
2024-01-11, 06:03
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Det gör hon nog säkert, I Anjos fall har vi ett solklart skolboksexempel på förtal.

Man kan väl räkna med 80 000 från Rask, lite mer av Anjo, medans Jockiboi kan vara skyldig 800 000 eftersom hans förtal får 10x spridning jämfört med Rask.

Problemet är att Linnea troligen aldrig skulle anmäla hennes idol. Hon är groomad som tittare sen hon var ung.
Citera
2024-01-11, 06:30
Medlem
Citat:
Man mailar väl id sen återställer dom.
Youtube är iaf bra på sånt.

Jag tippar på att dom inte ens svår svar tbx från youtube , fast instagram användes väl för att doxa.. vilket nästan jämförs med mord i Amerika eftersom folk har dött av att bli doxade eftersom folk ringer dit beväpnade poliser.

För att inte förlora tävlingen mot trollen på flashback så kan dom bara låtsas att Chrilles storhetstid kommer strax på youtube. Rent skitsnack.

Klart att det blir omöjligt tillslut att erkänna vilken idiot man är.

Personligen så tror jag han skulle växa rätt fort om han bara startade en ny kanal.

Intresset har nog aldrig varit större.
Citera
2024-01-11, 06:38
Medlem
Första reaktionen jag fick när jag nu har sett alla bilder på en släppt chrippa är att han ser så mycket piggare ut. Speciellt bilden som Julia la upp.

Tror nog att det har varit skönt för hans psyke att slippa psykopat Linnea.

Han har haft tid för reflektion och det visar sig i det brev han hade skrivit till jocke!
Citera
2024-01-11, 06:44
Avstängd
Haha dom gjorde de till att han suttit en livsstil med brev osv till varandra 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här