2024-01-11, 00:34
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Hallå? Vi som inte kan avkryptera förtjänar väl också att få veta vem det är? Rebus tack

Men på RIKTIGT?? Kopiera texten, sedan finns det TVÅ rutor att välja på, den ena är ”kryptera”, den andra är ”avkryptera”. Gissa 18 ggr vilken ruta du skall använda!
Citera
2024-01-11, 00:37
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Men på RIKTIGT?? Kopiera texten, sedan finns det TVÅ rutor att välja på, den ena är ”kryptera”, den andra är ”avkryptera”. Gissa 18 ggr vilken ruta du skall använda!

Jag har gissat 18 gånger nu. Förvisso på samma varje gång, men jag lyckas fan inte...
Citera
2024-01-11, 00:39
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Det #345 ville ha sagt när kameran var avstängd var att han inte ville att publiceringen skulle göras.

Han ska tydligen ha ringt i efterhand och gett en massa orsaker till att de inte skulle lägga upp videon alternativt klippa den lite.

Källa: Sara på Fejan

Synd att de inte spelade in och publicerade det telefonsamtalet, jag hade betalat för att få höra det.

Also, vad fan tror han?
-Jag vill inte att ni publicerar
-Ok då skippar vi det, tack för din feedback och ha en bra dag
Citera
2024-01-11, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Jag har gissat 18 gånger nu. Förvisso på samma varje gång, men jag lyckas fan inte...
Då kanske du ska gissa på den andra rutan?
Citera
2024-01-11, 00:43
Medlem
Fyfan vad ont i magen jag får av att kolla frugans Fejja…
”My best friend and love ❤️” från en semesterbild förra året när dom håller om varandra.
Citera
2024-01-11, 00:45
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Kan älska när Sara inte ger någon rabatt och outar deras ynkliga försök när inte kameran är på. Va fan tror de? Ni vet, såna människor har gått igenom livet och blivit vana vid att kunna snacka sig ur varenda jävla skit de orsakar allt och alla.

Han erkänner i chatten att han sex-chattat förr (otrogen?) han har haft KIK i 10 år (vem fan har det ens, jo vänta pedofiler brukar använda KIK!) det har framkommit i tråden att han är känd för att bedra sin fru (det är nästan så man tror det!!).

En farlig typ helt enkelt.
Jag har det

Använder dock inte KIK.

#344 kommer nog att ha annat att göra om dagarna i fortsättningen. Fy fan, det var nog den roligaste konfrontationen hittills.

"Är det din ovättade och sluskiga snopp på bilden"

Måste tillägga att det var skönt att Sara för en gång skull var den som skötte snacket och att Patrik höll käften. Annars brukar de prata i mun med varandra i varenda video.
Senast redigerad av 4608 2024-01-11 kl. 00:52.
Citera
2024-01-11, 00:45
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel

Vad är du inte gissar rätt på? Namnet? Skicka PM till mig så löser vi det
Citera
2024-01-11, 00:50
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Synd att de inte spelade in och publicerade det telefonsamtalet, jag hade betalat för att få höra det.

Also, vad fan tror han?
-Jag vill inte att ni publicerar
-Ok då skippar vi det, tack för din feedback och ha en bra dag

Jag är mest sugen på att får reda på vad han ville säga med avstängd kamera. Något helt sjukt eller kanske bara vanligt gnäll?
Citera
2024-01-11, 00:50
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby C
”My best friend and love ❤️” från en semesterbild förra året när dom håller om varandra.

Skulle nog tro att saker börjar försvinna ganska snart.
Citera
2024-01-11, 00:52
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby C
Hennes bästa vän och stora kärlek i livet, över 30 år efter giftermålet. Och vad får hon tillbaka av vidret, jo, han går bakom ryggen och förbereder våldtäkt i en kall och mörk botanisk trädgård. Mot en han tror är 14 år gammal. Och Kik-kontot har han haft i 10 år. Skeletten i hans garderob lär vara många. Och hon älskade honom till månen och tillbaka. Bästa vännen.
Citera
2024-01-11, 00:53
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Då kanske du ska gissa på den andra rutan?

Lovar att testa om jag får 18 nya försök.

Men...som ny här, och har pga för mycket fritid efter jul kollat på dumpen.
Helvete hur många och hur sjuka gubbar det finns. Jag blev på riktigt förvånad.
Jag träffar inom mitt arbete typ 500 gubbar i varierande ålder varje vecka.
Säg totalt 1000 specifika gubbar varje månad.
En del av dessa måste ju vara som dem?

Något som slår mig är att de flesta är fulare än "medel" . Många gör dessutom uttrycket "en påse skridskor" till något positivt.

Men att de aldrig fått knulla borde väl inte söka dem till barn?
Jävligt sjukt iaf
Citera
2024-01-11, 00:55
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag är mest sugen på att får reda på vad han ville säga med avstängd kamera. Något helt sjukt eller kanske bara vanligt gnäll?
Vanligt gnäll. Sara har skrivit på FB att han pepprade henne med anledningar att skippa publicering, alternativt klippa ner videon. Bestämt nej fick han som svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in