2024-01-10, 23:29
Medlem
Blackdollkillers avatar
345#
Kan undra vad det är för 47 årig man som också bor hos dem?😳 Enligt mr koll så är där en till på adressen..
Citera
2024-01-10, 23:29
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Hon kanske kommer att acceptera det här också? Så att hon kan fortsätta med sin yoga och sina utflykter och sina konsertbesök?

Säger inte att det är så, men tror definitivt att det kan bli så.
Det är inte lätt att slänga ett flera decennier långt äktenskap i papperskorgen hur som helst, så utan vidare uppdateringar kan vi såklart inte veta säkert hur det blir.

Ändå vill jag påtala att det är stor skillnad mellan att få reda på att ens partner bedragit en med andra kvinnor, och att få reda på att ens partner skrivit till vad han tror är ett barn: ”där e mörkt o bra så jag kan våldta dig där”. Det förstnämnda skapar många sår, men det sistnämnda skapar en djupt existentiell äckel- och ångest-skräck-känsla. Finns tamejfan inget jämförbart svek, så jag hoppas hon är förnuftig nog att inte låta sig själv manipuleras vidare.
Citera
2024-01-10, 23:31
Medlem
Rebus #345 för er som likt mig inte kan kryptera.

Förnamn: Samma som i chatten men med annan stavning.

Efternamn: Samma som skådespelaren Thor Modens änka.

Ålder: Samma som i chatt.
Citera
2024-01-10, 23:37
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
#345s fru har en bild på gäddan där han bär samma mössa, jacka m.m. som vid konfrontationen.

Bilden är tagen vid sjön Immeln.

Han går där, runt.
Citera
2024-01-10, 23:38
Medlem
SmegmaFris avatar
Fanns många med efternamnet på hans frus profil, verkar vara en stor och lycklig familj.
Mängder med bilder.
#345 kommer nog att lära sig om innebörden av enorma konsekvenser som han aldrig någonsin upplevt innan.
Citera
2024-01-10, 23:39
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
345#
Kan undra vad det är för 47 årig man som också bor hos dem?😳 Enligt mr koll så är där en till på adressen..
En jag hittade med det namnet bor i Thailand (enligt fejan) men han ser äldre ut. Rättelse, fel stavning så det är uteslutet, läskig profilbild dock.

Edit: jag tror de har uthyrningsdel.
Senast redigerad av Lagopussy 2024-01-10 kl. 23:43.
Citera
2024-01-10, 23:41
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez

Devglan

#345 Lund
Hallå? Vi som inte kan avkryptera förtjänar väl också att få veta vem det är? Rebus tack
Citera
2024-01-10, 23:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Det är inte lätt att slänga ett flera decennier långt äktenskap i papperskorgen hur som helst, så utan vidare uppdateringar kan vi såklart inte veta säkert hur det blir.

Ändå vill jag påtala att det är stor skillnad mellan att få reda på att ens partner bedragit en med andra kvinnor, och att få reda på att ens partner skrivit till vad han tror är ett barn: ”där e mörkt o bra så jag kan våldta dig där”. Det förstnämnda skapar många sår, men det sistnämnda skapar en djupt existentiell äckel- och ångest-skräck-känsla. Finns tamejfan inget jämförbart svek, så jag hoppas hon är förnuftig nog att inte låta sig själv manipuleras vidare.

Det verkar ju vara peddot som drar in stålarna, så vi får väl se hur frun reagerar. Det är ju förbluffande många fruar/sambor/flickvänner som stannar kvar hos sina karlar som vill knulla barn.
Citera
2024-01-10, 23:42
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Hallå? Vi som inte kan avkryptera förtjänar väl också att få veta vem det är? Rebus tack

Finns rebusar
Citera
2024-01-10, 23:43
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Rebus #345:

Förnamn som en basketspelande ärkeängel
Efternamn: Skön på tyska + kraftigt vattendrag (vanlig ändelse på svenska namn)
Skön på tyska är komfortabel.
Citera
2024-01-10, 23:44
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Finns rebusar
Den rebusen som jag hittar är jättesvår att fatta. Kan inte folk skriva busenkla rebusar så att man slipper googla en halvtimme?😀
Citera
2024-01-10, 23:45
Medlem
haresEars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven

Men för helvete, finns rebus å länk till avkryptering. Lär dig något i stället för att bara vara efterbliven
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in