2024-01-10, 19:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Gott folk!

Dumpen publicerar ibland information om dömda pedofiler eller andra personer än konfronterade gäddor som sökt efter barn i sexuellt syfte. De här individerna har därför inget gäddnummer. De har heller ingen egen ingång på Dumpens hemsida men ligger inbäddade bland gäddorna I Hall of Shame.

Det är självklart viktigt att allmänheten har möjlighet att hålla koll på dessa bevisat farliga individer. Här följer därför en sammanställning av de 19 fall som Dumpen uppmärksammat under 2023. Listan inkluderar länkar till Dumpens artiklar samt personuppgifter.

Använd Devglan för att dekryptera listan. Ingen nyckel behövs. För att dekrypteringen ska fungera behöver man ta bort de radbrytningar som uppstår när man kopierar och klistrar in texten härifrån.

Information om hur man tar bort radbrytningar: (FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Utmärkt! Jag tog mig friheten att avkryptera och kopiera till Telegram. Skicka gärna lista på numrerade gäddor också så lägger jag upp den där med.
Citera
2024-01-10, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ogenerösa, fulla av krav och en förväntan att ett barn ska bli vansinnigt kåta när de får se bilderna av deras ansikten underifrån. Ansiktena saknar dessutom uttryck. De är förlamade och glor med koögon ner mot kameran. De älskar sig själv så jävla mycket att de tror att de kan få allt de vill, eller de ska ha det.

Hahaha underbart, så väl beskrivet.
Citera
2024-01-10, 19:36
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Hahaha! Underbart, tack! Vem är den sista galningen? Ser ut att vara i Malmö. Vilket nr på den gäddan?
Det är Cashanddrugz från Rosengård #239
Citera
2024-01-10, 19:37
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Tack! Honom hade jag glömt..
Citera
2024-01-10, 19:40
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filuren80
Nej. Men jag kan försöka få tag i en gammal kollega som kanske minns. Återkommer om denne minns!

Han försvann från arbetsplatsen på dagen.
Härligt! Återkom gärna när du vet mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Utmärkt! Jag tog mig friheten att avkryptera och kopiera till Telegram. Skicka gärna lista på numrerade gäddor också så lägger jag upp den där med.
Härligt! Sprid med hälsan!

Jag håller mig dock här på Flashback.
Citera
2024-01-10, 19:42
Medlem
139s avatar
Citat:

Scrollade lite snabbt i hans chattlogg nu, länge sen jag läste den, men såg att han skriver "flyttar till sthlm om 2 veckor" - vet man om han gjorde det?

Han skulle säkert flytta hit för att jobba som neurokirurg på Karolinska eller nåt liknande.
Citera
2024-01-10, 19:45
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Scrollade lite snabbt i hans chattlogg nu, länge sen jag läste den, men såg att han skriver "flyttar till sthlm om 2 veckor" - vet man om han gjorde det?

Han skulle säkert flytta hit för att jobba som neurokirurg på Karolinska eller nåt liknande.
Haha ja förmodligen står han och opererar ngn i detta nu😅
Citera
2024-01-10, 19:48
Avslutad
Citat:
Härligt! Återkom gärna när du vet mer.

Härligt! Sprid med hälsan!

Jag håller mig dock här på Flashback.

Trist, men fattar. Går att regga sig utan telefonnummer om man betalar ca 10 spänn i nån slags token om man orkar greja med det.
Ang sista posten i din lista, spanskaläraren, det står ett kvinnligt namn där? Bilder på en man, dock..? Nelsito2020
Citera
2024-01-10, 19:51
Medlem
#344 Förstår mig inte heller på gäddornas usla selfies, som de tror att kidsen blir kåta av, så här betedde sig även #344 som skickade mängder med osmickrande foton där han inte ens kostade på sig ett litet leende, nej, istället tror han att han är någon sexig medelålders skådis med razer sharp käklinje, bländvitt leende och välvårdad kalufs som kommer undan med att bara knäppa på avtryckaren. Att resultatet av hans fotograferande är att han ser ut som en surgubbe med svår Hepatit verkar inte slå honom alls,istället frågar avskrädet "blir du kåt nu"

Måste ju vara någon narcissism inblandad i det här.
Citera
2024-01-10, 20:03
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Trist, men fattar. Går att regga sig utan telefonnummer om man betalar ca 10 spänn i nån slags token om man orkar greja med det.
Ang sista posten i din lista, spanskaläraren, det står ett kvinnligt namn där? Bilder på en man, dock..? Nelsito2020
Du har rätt. Jag googlade snabbt på Nelsito2020 och hamnade i den här Flashback-tråden:

(FB) Kvinnlig lärare sexofredade högstadiekillar i Jönköping (2023-03-10)

Tog för givet att den handlade om Nelsito2020 men så verkar inte vara fallet. Det rör sig om två olika fall, men på samma (?) skola. Det kvinnliga namnet tillhör den som behandlas i Flashback-tråden. Identiteten på Nelsito2020 är således inte med i den lista jag gjorde. Den går säkert att få fram men är inget jag lägger mer tid på nu.
Citera
2024-01-10, 20:08
Avslutad
Citat:
Du har rätt. Jag googlade snabbt på Nelsito2020 och hamnade i den här Flashback-tråden:

(FB) Kvinnlig lärare sexofredade högstadiekillar i Jönköping (2023-03-10)

Tog för givet att den handlade om Nelsito2020 men så verkar inte vara fallet. Det rör sig om två olika fall, men på samma (?) skola. Det kvinnliga namnet tillhör den som behandlas i Flashback-tråden. Identiteten på Nelsito2020 är således inte med i den lista jag gjorde. Den går säkert att få fram men är inget jag lägger mer tid på nu.
Ok tack, då slipper jag lusläsa för att se om han bytt kön eller vad fan som hänt 😅
Citera
2024-01-10, 20:12
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Bjuder på en rykande färsk gäddmeme i väntan på nästa publicering: https://streamable.com/t1rvp5
Vilket nummer har den sista gäddan i brun tröja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in