Ett tips som inkom i tråden är att han möjligtvis kan ha jobbat på Sweco vid Drottningtorget i Malmö.
Jag kan ta några postnummer och gå igenom men vore det inte bättre att flytta över till Telegram så man inte tar upp för mycket plats i tråden här? Telegram är anonymt och smidigt.
Sernekke. Dom har kontor på Östergatan 18, 211 25 Malmö. 5 min från centralen typ. Han fick gå efter dumpens publicering. Minns inte hans namn bara!
Dumpen publicerar ibland information om dömda pedofiler eller andra personer än konfronterade gäddor som sökt efter barn i sexuellt syfte. De här individerna har därför inget gäddnummer. De har heller ingen egen ingång på Dumpens hemsida men ligger inbäddade bland gäddorna i Hall of Shame.
Det är självklart viktigt att allmänheten har möjlighet att hålla koll på dessa bevisat farliga individer. Här följer därför en sammanställning av de 19 fall som Dumpen uppmärksammat under 2023. Listan inkluderar länkar till Dumpens artiklar samt personuppgifter.
Använd Devglan för att dekryptera listan. Ingen nyckel behövs. För att dekrypteringen ska fungera behöver man (ibland) ta bort de radbrytningar som uppstår när man kopierar och klistrar in texten härifrån.
Nej. Men jag kan försöka få tag i en gammal kollega som kanske minns. Återkommer om denne minns!
Han försvann från arbetsplatsen på dagen.
Minns han inte namnet kanske han minns andra detaljer.
Skönt att höra att han blev av med jobbet, synd bara att vi som knegar betalar hans räkningar nu i stället.