2024-01-10, 19:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Enligt vad jag hört så skall inte hyran för Januari inte vara pröjsad. Men kan tänka mig att Chrippas grejer är plockade därifrån av Gustav och Jocke. Finns folk på Söder som sett dom där. Kvar är Linneas avskrap.
Ja, Linneas saker är ju troligen kvar eftersom dem vägrar låta henne hämta dem, så inte hennes fel om hennes grejer är kvar i lägenheten.
Citera
2024-01-10, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Gammal video från sälen resan
Jaha trodde den var ny, fel av mig då
Citera
2024-01-10, 19:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
LoL det blir nog jääääävligt svårt för Anjo att sen hävda att han tycker att Chrille förtjänar sitt straff.
Han kan ju knappast be om ursäkt till Linnea.. som trycker dit dom allihop på grovt förtal och annat, hoppas jag.
Det har med Chrilles kanal att göra , enligt mig, för den hade han ju mördat för om det behövdes.
Kommer Chrilles kanal tbx ska jag anmäla den för doxingen mot flashbackare , i hopp om att såna skurkar inte lurar barn att man får tvinga av folk deras rätt till anonymitet.
Får dom tag på min identitet så stäms dom direkt.

Anjo och Chrille är båda två mobboffer som förvandlades till mobbare pga svaga mentaliteter och moral.
Fortfarande har ingen bemött drogdomarna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja, Linneas saker är ju troligen kvar eftersom dem vägrar låta henne hämta dem, så inte hennes fel om hennes grejer är kvar i lägenheten.

Svårt att få göra det om man inte ens svarar i telefon.
Citera
Avslutad
Skall vi tro att "rättegången" börjar i morgon? Med förhör av den tilltalade och utan närvaro av målsägande. I en sunkig studio i N-köping

Tror ni Jonna tar emot han med öppna armar? Hon gillade han inte innan, vad tycker hon nu?
Senast redigerad av Goldentie 2024-01-10 kl. 19:39.
Citera
2024-01-10, 19:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Svårt att få göra det om man inte ens svarar i telefon.
Svårt att göra om någon byter lås så man inte längre kan komma in i sin lägenhet för att hämta sina saker. Han har ju varit öppen med att han byt lås och att han vägrar släppa in Linnea, så det är ju inte ens något att diskutera.
Citera
Medlem
Jaha då blev han släppt, han kommer klara sig från misstanke om misshandel. Som jag hela tiden hävdat med folk som ska käfta emot.

Borderline bruden kommer få sitt, och ni som skyddat denna onda människa har förlöjligat er själva!
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Skall vi tro att rättegången börjar i morgon? Med förhör av den tilltalade och utan närvaro av målsägande. I en sunkig studio i N-köping

Tror ni Jonna tar emot han med öppna armar? Hon gillade han inte innan, vad tycker hon nu?
Nej, detta betyder troligen bara att dem samlat in allt bevis, nu ska dem gå igenom allt bevis också. Sedan blir det åtal.
Citera
2024-01-10, 19:32
Medlem
wicks avatar
Enligt cluee så är han frisläppt.
Citera
2024-01-10, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Skall vi tro att rättegången börjar i morgon? Med förhör av den tilltalade och utan närvaro av målsägande. I en sunkig studio i N-köping

Ännu mer undrar jag över vad Christofer tycker om att ha en självutnämnd BFF?
Citera
2024-01-10, 19:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej, detta betyder troligen bara att dem samlat in allt bevis, nu ska dem gå igenom allt bevis också. Sedan blir det åtal.

Rätten med "jurist domare och nämndemän/kvinnor" i N-köping bryr sig inte om sånt. Dem skall maxa förtalskampanjen
Senast redigerad av Goldentie 2024-01-10 kl. 19:41.
Citera
2024-01-10, 19:37
Medlem
Masajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Anja kanske hämtade honom utanför häktet - men "plocka" ut är det åklagaren som gjort så klart

Vid närmare eftertanke så är det nog inte åklagaren som ”plockat” ut honom. Det är nog snarare en plit/kriminalvårdare.
Senast redigerad av Masajen 2024-01-10 kl. 19:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in