Citat:
Det jag inte fattar med ChIpZtHuTtHENh är varför tänker han inte ta chrippas sida även om han är skyldig...han är så äcklig asså. Ska du ridea för någon så ska du göra det hela vägen. Inte göra det när det bara passar. När man kan göra content o tjäna pengar. Spyr på chipstutten tänk om L har typ slagit och mordhotat chrippas dotter C? Och chrippah kanske dragit nåra lines 3-CMC o en shot testo sedan har han snapat ur och klappat på borderline narcissisten? Anjo är Sveriges äckligaste jävel och han tror att han är speciell att han e utvald..han rider på jockibois misär hela tiden. Det är dags att någon krossar Anjo en gång för alla. Han är en bitter peson som gått runt och varit mobbad och tyckt synd om sig själv hela livet. Nu ser han sin chans att hämnas på alla, men seriöst snubben e känd från lyxfällan o BL hahahaha. Det är något grovt fel på L det behöver vi inte ens diskutera. Nu ser anjo att han fått fler views på några dagar än på typ ett halvår. Han kommer mjölka sönder detta in i det sista. Köpa coca cola och online pizza för cashen. Anjo om du ser detta förklara varför du mjölkar detta, du är rädd för FB ungefär lika rädd som Cluee är för dig är du för oss.
LoL det blir nog jääääävligt svårt för Anjo att sen hävda att han tycker att Chrille förtjänar sitt straff.
Han kan ju knappast be om ursäkt till Linnea.. som trycker dit dom allihop på grovt förtal och annat, hoppas jag.
Det har med Chrilles kanal att göra , enligt mig, för den hade han ju mördat för om det behövdes.
Kommer Chrilles kanal tbx ska jag anmäla den för doxingen mot flashbackare , i hopp om att såna skurkar inte lurar barn att man får tvinga av folk deras rätt till anonymitet.
Får dom tag på min identitet så stäms dom direkt.
Anjo och Chrille är båda två mobboffer som förvandlades till mobbare pga svaga mentaliteter och moral.