2024-01-09, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja 25% kvinnor försvann och samhället märkte ingen skillnad alls, ouchie modell större för team kvinnor.

Dom skulle dö utan mäns el, byggnader och avlopp ännu snabbare. Utan mäns vägar och mäns bilar kan inte ens kvinnor ta sig till äldreboenden som män har byggt. Men hjärtat skall vi verkligen gå igenom skapa vs att komma till ett dukat smörgåsbord ännu en gång?
Betydligt fler än 25% män försvinner på storhelger och tänk, samhället klarar sig utmärkt.
Citera
2024-01-09, 22:27
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Betydligt fler än 25% män försvinner på storhelger och tänk, samhället klarar sig utmärkt.

För att folk planerar och allt/mycket är stängt. Detta var mitt i veckan och inget var stängt. Ouchieeeeeeeeeeeeee.
Citera
2024-01-09, 22:31
Avslutad
Citat:
För att folk planerar och allt/mycket är stängt. Detta var mitt i veckan och inget var stängt. Ouchieeeeeeeeeeeeee.
Ja precis, ingen dör före frukost för att män stannar hemma. Man stänger.

Om alla kvinnor stannar hemma skulle folk däremot börja dö redan före frukost.
Citera
2024-01-09, 22:35
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ja precis, ingen dör före frukost för att män stannar hemma. Man stänger.

Om alla kvinnor stannar hemma skulle folk däremot börja dö redan före frukost.

Män stannar inte hemma. Du har inte el och fungerade avlopp under storhelger? Planerna kontra strejk verkar lite svårt för dig?

Stannar män hemma finns det inga statliga lyxjobb som helt har skapats av män för kvinnor att gå till.
Citera
2024-01-09, 22:41
Avslutad
Citat:
Män stannar inte hemma. Du har inte el och fungerade avlopp under storhelger? Planerna kontra strejk verkar lite svårt för dig?

Stannar män hemma finns det inga statliga lyxjobb som helt har skapats av män för kvinnor att gå till.
Jo säger jag, betydligt fler än 25% män stannar hemma på storhelger. Det går alltså lika utmärkt för 25% män som 25% kvinnor att strejka.

Ingen hinner dö före frukost av att det blir stopp i avloppet.
Citera
2024-01-09, 22:47
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jo säger jag, betydligt fler än 25% män stannar hemma på storhelger. Det går alltså lika utmärkt för 25% män som 25% kvinnor att strejka.

Ingen hinner dö före frukost av att det blir stopp i avloppet.

Jo folk dör rätt snabbt utan rinnande vatten och värme. Du vet gamlingarna behöver det mer än era big pharma piller som ni är ätteätte duttia med att tvångsmata dom med.
Citera
2024-01-09, 22:50
Avslutad
Citat:
Jo folk dör rätt snabbt utan rinnande vatten och värme. Du vet gamlingarna behöver det mer än era big pharma piller som ni är ätteätte duttia med att tvångsmata dom med.
Inte de som dör redan före frukost. Det finns ett skäl till att de största kvinnliga arbetsplatserna aldrig kan stänga.
Citera
2024-01-09, 23:00
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Inte de som dör redan före frukost. Det finns ett skäl till att de största kvinnliga arbetsplatserna aldrig kan stänga.

Dom dör redan på natten hjärtat. Ni kommer fortfarande inte ens dit utan mäns vägar och bilar.
Citera
2024-01-09, 23:04
Avslutad
Citat:
Dom dör redan på natten hjärtat. Ni kommer fortfarande inte ens dit utan mäns vägar och bilar.
Va? De kör väl till jobbet precis som vanligt även om män är hemma. Som på julafton typ då de måste till jobbet för att folk inte ska dö.
Citera
2024-01-09, 23:08
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Va? De kör väl till jobbet precis som vanligt även om män är hemma. Som på julafton typ då de måste till jobbet för att folk inte ska dö.

Ja tänka bort det dukade smörgåsbordet är fortsatt totalt omöjligt ser jag.
Citera
2024-01-09, 23:17
Avslutad
Citat:
Ja tänka bort det dukade smörgåsbordet är fortsatt totalt omöjligt ser jag.
Ja huvudsaken du fattar att om inga kvinnor går till jobbet imorgon så börjar dödsfallen omedelbart.

Och rätt många män kommer inte heller att kunna gå till jobbet eftersom de inte kan lämna sina barn ensamma.

Och så vill de inte lämna sin dementa mamma att gå runt hur som helst eller lämna sin gamla pappa att ligga skrikande i sin egen avföring.
Citera
2024-01-09, 23:24
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ja huvudsaken du fattar att om inga kvinnor går till jobbet imorgon så börjar dödsfallen omedelbart.

Och rätt många män kommer inte heller att kunna gå till jobbet eftersom de inte kan lämna sina barn ensamma.

Och så vill de inte lämna sin dementa mamma att gå runt hur som helst eller lämna sin gamla pappa att ligga skrikande i sin egen avföring.

Nej om kvinnor stannar hemma så märks det inte ens, lex Island, memba guldfisken? Ni har alltså inget rent vatten, ingen värme, inga byggnader, ingen mat osv osv om män skulle stanna hemma. Personligen är jag aldrig sjuk så ditt konstanta hypokondrikersnack har ingen effekt alls på mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in