Citat:
Ursprungligen postat av
Luzzje
Puh, skönt att någon annan tänkte på det också. Jag tänkte att ”nä nu har slagit slint på riktigt och jag har blivit besatt av Bumbi” när jag började se hur märkligt hon åt??? Som hon aldrig varit bland människor?
Tro mig, du är inte ensam och jag tror inte vi är ensamma om att ha dessa åsikter heller, hon är som ett förvildat djur som inte kan bete sig på något som helst plan och det är genomgående i hennes liv!