2024-01-09, 21:59
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Jag har inte jättemycket tid att grotta ner mig i data för tillfället men jag har gjort en Telegramgrupp för riktade sökinsatser av oidentifierade gäddor. Om nån har konto på Telegram är det bara att joina och styra upp. Annars tar jag tag i det när det lugnat sig lite på IRL-fronten. Tänkte att vi skapar en kanal/ämne per gädda så blir det bra översikt.
Låter bra. Har också mycket på IRL-fronten.

Edit: Insåg att man måste ange telefonnummer för att gå med i Telegram. Det har jag inte lust att göra. Vi får hitta nån annan anonym plattform.

Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Bra förslag - men för att göra det lite enklare, att göra en enskild tråd, lite som den här
Fast att i den enda tråden ENDAST ha oidentifierade gäddor

Annars kommer det kanske bli några hundratals olika trådar om ett eller två år
(sorry för off tipoc men ändå inte off topic)
Mvh
Jag tror den kommer stängas. Men försök om du vill.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-01-09 kl. 22:03.
Citera
2024-01-09, 22:17
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Nu vill Dumpen själva ha hjälp med identifiering av denna man:

https://dumpen.se/2024/01/09/39518/

Den välanvända telefonrösten är tillbaka i två samtal längst ner på sidan. Om gäddorna bara gjorde lite research så hade de ju fattat att det är Dumpen de pratar med, när de hör hennes röst. "Åååeeehh" "Mmmmhh" "Hihiihih"

Snacka kunde han, men sparsam info om identitet. Bilderna ser ut tagna från en konfrontation, men varför ingen film isf?
Citera
2024-01-09, 22:20
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Snacka kunde han, men sparsam info om identitet. Bilderna ser ut tagna från en konfrontation, men varför ingen film isf?

Mja, det enda jag hörde i samtalet var om nåt jobb i Marstrand, men kanske kommer finnas mer info i chattloggarna sen.

Gissar att Dumpen vill veta vem han är så de har möjlighet att kontakta anhöriga innan de publicerar allt, så nu är det bara bild på honom. Så gjordes det med PappaStor också vill jag minnas, plus en del andra gäddor. Men hela publiceringen brukar dyka upp ganska kort efter.
Citera
2024-01-09, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove

Han är antingen fattig eller alkoholiserad med tanke på att han åker buss, neger ser vi ju att han inte är.

Dom där telefonsamtalen med vad han tror är en 13åring blir inte nådigt när det träffar familj och vänner.. skämskudden på.
Citera
2024-01-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Han är antingen fattig eller alkoholiserad med tanke på att han åker buss, neger ser vi ju att han inte är.

Dom där telefonsamtalen med vad han tror är en 13åring blir inte nådigt när det träffar familj och vänner.. skämskudden på.
Speciellt när han säger att han vill smeka hennes bröst och även att slicka henne, ett barn på 13 år. Fyfan vilken jävla loser kan inte bli kul att komma till jobbet efter det telefonsamtalet.
Citera
2024-01-09, 22:31
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Mja, det enda jag hörde i samtalet var om nåt jobb i Marstrand, men kanske kommer finnas mer info i chattloggarna sen.

Gissar att Dumpen vill veta vem han är så de har möjlighet att kontakta anhöriga innan de publicerar allt, så nu är det bara bild på honom. Så gjordes det med PappaStor också vill jag minnas, plus en del andra gäddor. Men hela publiceringen brukar dyka upp ganska kort efter.

Ok! Han lovade ge jobbnumret till "trettonåringen", men tveksamt om så skedde. Det här var hal gädda som var mån om "hemlighet". Anar höghöjdsfall, det här är nog en etablerad gädda med ordnat liv i det yttre.
Citera
2024-01-09, 22:34
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Speciellt när han säger att han vill smeka hennes bröst och även att slicka henne, ett barn på 13 år. Fyfan vilken jävla loser kan inte bli kul att komma till jobbet efter det telefonsamtalet.

Han lät så jävla blyg och tafatt när han sa det där.

"Eh.. jag skulle vilja smeka dig... eeh, aah... och vill smeka dina bröst, om jag får.. hehe.. mm.. och eeehh.. eehhh... hade du tyckt om det?"
Citera
2024-01-09, 22:37
Medlem
Citat:
Han lät så jävla blyg och tafatt när han sa det där.

"Eh.. jag skulle vilja smeka dig... eeh, aah... och vill smeka dina bröst, om jag får.. hehe.. mm.. och eeehh.. eehhh... hade du tyckt om det?"
Jag tycke det lät som han blev fullständigt exalterad när ha sa det.
Citera
2024-01-09, 22:45
Medlem
olasvenssons avatar
"Vem är mannen på bildrerna?" Felstavat av Dumpen. Bilderna.

Det låter göteborgska i alla fall. Jag bor i Kungsbacka så denna dialekt känner jag igen. Kan även vara utanför Göteborg. Eller i närheten av Göteborg. Kungsbacka och Varberg är inte omöjligt. Men troligtvis runt om Göteborg.

https://dumpen.se/2024/01/09/39518/
Senast redigerad av olasvensson 2024-01-09 kl. 22:51.
Citera
2024-01-09, 22:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
"Vem är mannen på bildrerna?" Felstavat av Dumpen. Bilderna.

Det låter göteborgska i alla fall. Jag bor i Kungsbacka så denna dialekt känner jag igen. Kan även vara utanför Göteborg. Eller i närheten av Göteborg. Kungsbacka och Varberg är inte omöjligt. Men troligtvis runt om Göteborg.
"Han är troligtvis hemmahörande i Göteborg. Gift. Kallar sig Kimmy och Johan."
Citera
2024-01-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
"Han är troligtvis hemmahörande i Göteborg. Gift. Kallar sig Kimmy och Johan."
Vem pratar ni om ?
Citera
2024-01-09, 22:51
Avslutad
Citat: