2024-01-09, 20:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Har gjort den där slagningen tidigare men det är en återvändsgränd. Behöver också koordineras. Problemet är att Stockholm är alldeles för stort. Om Sev* inte finns i namnet är det kört.

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Ok tack! Känns som att de som bor i området har lättare att veta hur man hittar i höstacken. Mig kan man fråga om Närke med omnejd till exempel. Har försökt mig på #123 Degerforsaren lite men finns inte så mycket att gå på där, nån skrev "han borde hållt sig till rally" vilket får mig att tro att han kanske kör/kört rally i Degerfors Rally Club men det är typ allt. Degerfors är dock en håla så nån borde väl känna igen honom.
Citera
2024-01-09, 20:15
Medlem
Citat:
Har gjort den där slagningen tidigare men det är en återvändsgränd. Behöver också koordineras. Problemet är att Stockholm är alldeles för stort. Om Sev* inte finns i namnet är det kört.

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Jag har en tanke… Säg att han snackar skit o bor 20 min NORR om Stockholm?
I Åkersberga finns en gata som heter Seveniusvägen, finns en teater där också..
Senast redigerad av Hunksy 2024-01-09 kl. 20:16. Anledning: Korrigerat
Citera
2024-01-09, 20:29
Medlem
139s avatar
Nu vill Dumpen själva ha hjälp med identifiering av denna man:

https://dumpen.se/2024/01/09/39518/

Citat:
Vem är mannen på bilderna?

Han är troligtvis hemmahörande i Göteborg. Gift. Kallar sig Kimmy och Johan.

Tacksamma för tips till info@dumpen.se

Den välanvända telefonrösten är tillbaka i två samtal längst ner på sidan. Om gäddorna bara gjorde lite research så hade de ju fattat att det är Dumpen de pratar med, när de hör hennes röst. "Åååeeehh" "Mmmmhh" "Hihiihih"
Senast redigerad av 139 2024-01-09 kl. 20:32.
Citera
2024-01-09, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Den välanvända telefonrösten är tillbaka i två samtal längst ner på sidan. Om gäddorna bara gjorde lite research så hade de ju fattat att det är Dumpen de pratar med, när de hör hennes röst. "Åååeeehh" "Mmmmhh" "Hihiihih"
Men vad i helvete, sitter fanskapet på bussen och pratar med ett barn såhär? Ingen skam.
"Vill du veta en sak..? Tycker du är sexig🙈" 🤢 Men dra dit pepparn växer, hoppas dom hittar han snabbt!
Citera
2024-01-09, 20:38
Medlem
Citat:

Och ordet ”pirrig” får vi inte glömma😂
Citera
2024-01-09, 20:46
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:

Nä fy fan vilket jävla svin. Dum i huvudet!
Stackars hans familj..han lär falla med dunder och brak, de samtalen går inte att prata sig ur. Äckel!!!🤮🤮🤮
Citera
2024-01-09, 20:50
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Nä fy fan vilket jävla svin. Dum i huvudet!
Stackars hans familj..han lär falla med dunder och brak, de samtalen går inte att prata sig ur. Äckel!!!🤮🤮🤮

Förutom att han har ett skevt tändningsmönster på barn, som Patrik skulle ha sagt, så ser han ändå ut att vara en relativt välvårdad, vältalig och uppstyrd herre, och inget varselvästretard med 1 millimeters fallhöjd. Den här uthängningen kan nog svida rejält för denna gädda, är min gissning.

Hoppas publiceringen sker redan ikväll.
Citera
2024-01-09, 20:58
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Förutom att han har ett skevt tändningsmönster på barn, som Patrik skulle ha sagt, så ser han ändå ut att vara en relativt välvårdad, vältalig och uppstyrd herre, och inget varselvästretard med 1 millimeters fallhöjd. Den här uthängningen kan nog svida rejält för denna gädda, är min gissning.

Hoppas publiceringen sker redan ikväll.
Ja! Alltså tänk om hans fru ser detta innan hon hinner bli informerad av Sara. Stackare..Kanske ngn hon känner som ser d o ringer t henne..
Citera
2024-01-09, 21:07
Avslutad
Citat:
Faktum är att varje sökinsats skulle behöva en helt egen tråd. Eftersom det inte lär uppskattas här så är det säkert en bra idé att flytta över utredningen till en annan plattform. Det viktiga är att oavsett hur vi bestämmer oss för att söka måste alla som deltar vara med på att söka efter det mönster vi bestämmer. Det är enda sättet att effektivisera.

Jag har inte jättemycket tid att grotta ner mig i data för tillfället men jag har gjort en Telegramgrupp för riktade sökinsatser av oidentifierade gäddor. Om nån har konto på Telegram är det bara att joina och styra upp. Annars tar jag tag i det när det lugnat sig lite på IRL-fronten. Tänkte att vi skapar en kanal/ämne per gädda så blir det bra översikt.
Citera
2024-01-09, 21:10
Medlem
Tänkte först att #344 måste vara vidrigaste all time men scrollade lite i tråden och såg flera störda gäddor som jag glömt så får ändra till äckligast Top 5 gäddor.
Citera
2024-01-09, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Vem är skurt som alla tjatar om?

Dinner is served mannen, leta upp telefonsamtalet, innan videokonfrontationen:

https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/
Citera
2024-01-09, 21:57
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Bra förslag - men för att göra det lite enklare, att göra en enskild tråd, lite som den här
Fast att i den enda tråden ENDAST ha oidentifierade gäddor

Annars kommer det kanske bli några hundratals olika trådar om ett eller två år
(sorry för off tipoc men ändå inte off topic)
Mvh
Starta en sån tråd! Men då är det viktigt att när den är identifierad så måste den publiceras med rebus i denna tråden också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in