Citat:
Ursprungligen postat av
Statistenidittliv
Varför? Gör han ett närmande när de försöker sova borde det räcka med ett nej och sedan vända sig bort för att få sova ifred.
Måste kvinnor ha en stekpanna med sig och slå trögfattade män i huvudet eller? För att slå dem tills de upprepar det man sagt till dem så man kan försäkra sig att det gått in i huvudet?
Jag vet inte hur många twitter och tiktokvideos jag sett nu som klagar på att unga killar idag hela tiden accepterar ett nej som ett nej och att de aldrig "försöker mer".
Brudar som leker spel har nu förstört sitt eget spel, killar vet inte längre vad de ska tänka och lagarna är som gjorda för att fälla.
Klart som fan att man ska skälla ut någon som på allvar gör något man är djupt oroad över. Hela sättet lagen är utformad som (att man ska ha samtycke) är konstigt och rättsvidrigt men egentligen där så att våldtäkter på fulla, sovande, funktionshindrade, mm inte ska ske.
Att en normal kvinna inte gör väsen av sig i en situation då hon är OMRINGAD av vänner och bekanta (om det nu var ett studentrum, om inte så kvarstår frågan varför det inte finns en extra madrass/undermadrass/soffa att sova på) och ändå får igenom en våldtäktsanmälan är sjukt. Men det sjukare är att ni inte anser att hon BORDE om hon kan markera tydligare.
Jag vet att det finns fall där folk fryser upp. Men här höll det tydligen på i 3 timmar inklusive att hon red honom och gick på toan. Hur fan har man ens sex i 3 timmar, what the fuck?
Sen höll det på i 3 timmar (om jag läst tråden rätt) till och från. Kankse gick lite vilt till då båda ändå gjorde saker de egentligen inte var vana vid eller planerade för. Bruden ångrar sig sen, känner sig utnyttjad, pressad och som en simpel hora. Feministiska vänner pushar henne att anmäla, SÅNT SKA INTE TOLERERAS!!11one.
Och här är vi nu.