2024-01-09, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Sen hon klippte sig har hon även en liten touch av Adolf Hitler tycker jag.

Ja Adolf Hitler kan jag också hålla med om. Och sminket var då inte on point heller. Kommer drömma mardrömmar om det facet inatt. Uääsch!
2024-01-09, 02:49
Medlem
Hmmmm....
Efter de senaste mästerverken tycker jag att hon borde byta namn till Gaza.
2024-01-09, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Ja Adolf Hitler kan jag också hålla med om. Och sminket var då inte on point heller. Kommer drömma mardrömmar om det facet inatt. Uääsch!
Ush skulle aldrig ta inget so. Denna människa pillat på!!!
Förstår ni att denna norska aldrig tvättar händerna!!! Onödigt att slösa på tvål säger hon själv!!!
2024-01-09, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Ush skulle aldrig ta inget som Denna människa pillat på!!!
Förstår ni att denna människa aldrig tvättar händerna!!! Onödigt att slösa på tvål säger hon själv!!!
2024-01-09, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodsarkivarie
hon skrev på sin blogg om att hon fick en diagnos när hon var 14 där hon får en spruta en gång i månaden för att inte bli sjuk igen och att hon är sjukskriven till 65, men har dålig koll på vad det skulle kunna vara för nåt… eller om det är hittepå då men känns möjligt med hennes livsstil ändå.
Hmm. Sjukskriven; ifrån vad då?
2024-01-09, 03:47
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Hög som ett hus. Blev just upphämtad av syrran i bil. EB skulle sova i Båstad och umgås med syrran. Skulle syrran orka sitta och snacka med Dumbi hela natten? Knappast! Dumbi hade inget med sig förutom handväskan, så ingen övernattningsväska. Alla vet att Dumbi inte tvättar av sig sminket innan hon somnar, och nu bevisar hon den dåliga hygienen hon alltid påtalar att hon inte har. Inget trosbyte alltså, uäck.

Frågan är om det verkligen var syrran som hämtade henne eller om Dumbi ”jobbar natt”. Eller bara handlar lite ”uppiggande”?

IG inlägg hemifrån syrran trots allt. Dumbi går runt och filmar ett av barnens eget kryp-in, där hon själv ska få sova. Så nu vet alla vad dottern har för kläder, vilka mattor hon har, hur hennes säng ser ut, rituals-doft på toaletten, var hon kan laga mat osv. Mitt i allt gåt Dumbi och tycker att det är ”så mysigt”. Undrar om dottern gillar att ha fått sitt hem utfläkt?
2024-01-09, 04:03
Medlem
Haalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
IG inlägg hemifrån syrran trots allt. Dumbi går runt och filmar ett av barnens eget kryp-in, där hon själv ska få sova. Så nu vet alla vad dottern har för kläder, vilka mattor hon har, hur hennes säng ser ut, rituals-doft på toaletten, var hon kan laga mat osv. Mitt i allt gåt Dumbi och tycker att det är ”så mysigt”. Undrar om dottern gillar att ha fått sitt hem utfläkt?

Så hon bjuder på en liten housetour trots att hon har strikt filmförbud hemma hos sin syster? 😅

Det är ju iofs rikspuckot Bumbi så man ska väl inte bli förvånad men ändå...
Senast redigerad av Haaland 2024-01-09 kl. 04:13.
2024-01-09, 09:01
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Så hon bjuder på en liten housetour trots att hon har strikt filmförbud hemma hos sin syster? 😅

Det är ju iofs rikspuckot Bumbi så man ska väl inte bli förvånad men ändå...

Nu vet vi var guldsmycken och dyra skor förvaras. Ujuj.
2024-01-09, 10:23
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Hmm. Sjukskriven; ifrån vad då?

Hon har sjukersättning (tidigare förtidspension). Dock lär hon bli av med den då hon jobbat ihop pengar på tex OF…
2024-01-09, 10:54
Medlem
En annan hade fått frispel om någon gått runt och filmat/liveat i ens hem inför helt främmande människor. Vad ska hon i deras garderober å göra… filma ev värdesaker och även utomhus. Blir ganska lätt för den som vill att söka upp…. Perfekt👍
2024-01-09, 11:33
Medlem
Hahaha nu visar hon upp botoxsystern på instastories som hon snackade skit om för någon dag sedan 😂
2024-01-09, 11:52
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hahaha nu visar hon upp botoxsystern på instastories som hon snackade skit om för någon dag sedan 😂

Det går otroligt snabbt i svängarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in