2024-01-08, 23:47
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Tittade på videon, tyvärr.

Som jag misstänkte, inget nytt utan bara mjölkande efter mer pengar för egen del. Han gör bort sig kraftigt nu i denna videon. Tyvärr ser allt för många inte igenom detta. Tycker det ser ut som en pysande ballong som snart spricker, oavsett om Chrippa blir dömd eller inte. Skämskudde 5 av 5.

Det är så pinsamt att klockorna stannar! Anjos bristande självinsikt och verklighetsfrånvända syn på samhället samt bristande kunskaper för rättsväsendet är nästan skrattretande, om det inte vore för hur allvarligt det han pysslar med faktiskt är. Samma betyg här, 5 skämskuddar av 5 möjliga.
Citera
2024-01-08, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag vet inte, men ninjasparken ska ha kommit från baksätet allegedly
För dotterns bilbarnstol är nog därifrån bredvid honom
Citera
2024-01-08, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Varför satt hon i baksätet, Fick hon inte sitta fram?

För bilbarnstolen va bredvid c
Citera
2024-01-08, 23:59
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Han kan ju även slå Chrippa en signal när han är i det fria och ha ett privat samtal om allt.
Personligen skulle jag inte uppskatta videos i "förebyggande syfte" om mitt case eller om mina barn som finns publicerade på nätet.
Jag hade förutsatt att de i min närhet knep käft från start till slut och inte gå runt och glappa oavsett om jag var skyldig eller inte.
Men det är ju bara jag, de verkar ju tycka om att hugga varandra i ryggen.
Fint att alla barn kommer se det här sen när de blir äldre.

Men eller hur? Och att de tror att detta ska hjälpa Chrippa i hans rättsprocess är ju helt absurt, det är ju tvärtom. Om det skulle visa sig att de anklagelser som de spridit om L är sanna, och att de polisanmält dessa efter att de kablat ut dom till hela världen så minskar ju trovärdigheten och möjligheten att utreda dessa anklagelser rättssäkert. De är sina egna värsta fiender.

Om jag skulle få reda på att mina anhöriga och vänner hade använt mitt barn bakom min rygg, på det sättet som dessa människor har använt Chrippas barn, så hade jag blivit vansinnig. Jag hade hellre suttit inne oskyldigt dömd än att mitt barn utnyttjades.
Citera
2024-01-09, 00:00
Medlem
Jocke beter sig som att folk inte ska spekulera, bla bla bla. Vafan tror du? Du är en av Sverige mest kända personer, folk kommer spekulera, folk kommer prata, folk kommer hitta på.

Kom ner på jorden förfan.
Citera
2024-01-09, 00:01
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Vittnet sa väl inget om att han tvättade sig?

Vittnet såg bara en blodig Chrille som kom och hämtade sin dotter.

Anonyma vittnen ljuger aldrig.

Kul när dom jagar anonyma och samtidigt låter vem som helst vittna anonymt.

Det ”anonyma vittnet” är Julias syster som bor i Gävle.
Citera
2024-01-09, 00:12
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Det ”anonyma vittnet” är Julias syster som bor i Gävle.

Det tror jag på.

Man kan ju sänka hastigheten bara, om man vill ta bort en röstförvrängares förvrängning från en förvrängd röst.
Chrille har gjort det förr.

skit enkelt.
Citera
2024-01-09, 00:14
Medlem
Blondinss avatar
Han gör content för lågbegåvade. Inget att hänga i granen helt enkelt.
Citera
2024-01-09, 00:20
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Han gör content för lågbegåvade. Inget att hänga i granen helt enkelt.

Ja fyfan vad incells det kröp fram för att supporta och hylla kvinnomisshandlaren.
Nu har dom hittat Sveriges Andrew Tate i Chrille.. och dom visade sanningen om onda kvinnor som man använder och slår för att dom är onda och användbara på grund av det.
Så sitter incells och runkar i smyg åt Chrilles anabolamuskler.
Citera
2024-01-09, 00:20
Medlem
LimeTimes avatar
Jag blir helt hjärnmosad av Anjos dubbla budskap och motstridiga åsikter. Han säger att Chrippa ska sitta där han sitter och ta sitt straff om han har misshandlat L. Men om han inte har gjort det så ska han frias. Frias han så är han oskyldig och ska då inte heller dömmas av folket. Hur går det ihop med att L inte är dömd för något brott och enligt samma logik inte heller bör dömmas av folket. Men det görs video efter video till folket där L anklagas för det ena brottet värre än det andra. Vad är syftet med anklagelserna då om folket inte har rätt att dömma någon som inte är dömd i domstol? Hon borde ju ses som oskyldig, eller? Kan någon förklara hur Anjo får ihop det här i sitt eget huvud?
Senast redigerad av LimeTime 2024-01-09 kl. 00:26.
Citera
2024-01-09, 00:32
Medlem
Luftiss avatar
Såg nyss Anjos senaste och det var något av det sämsta jag sett från honom. Höra honom läsa högt kring saker han inte förstår är plågsamt. Sen ägnar han en kvart åt att fortsatt staka sig igenom en privat konversation han haft med en fullständig retard. Bravo, Anjo! Riktigt kvalitetscontent!

Hade jag suttit inlåst så hade han förmodligen varit den sista jag skulle vilja förde min talan på det här viset.
Citera
2024-01-09, 00:34
Medlem
KungPungPats avatar
man får ge han cred för den lögnens komiska värde , fatta att gå ut på internet med sitt ansikte i video och hävda att röstförvrängare höjer eller sänker hastigheten på ljudet.. och att man kan ta bort förvrängningen genom att höja eller sänka hatigheten. Anonymiteten finns inte hävdade Chrille lol.

Drar man såna lögner så säger man ju även att det är mest ungar och retards som gillar Chrille och tror på allt som läggs fram som en sanning.

Ingen brydde sig ens om att motbevisa Chrilles röstanonymitets-remover teknik lol eftersom det är föööör retarded att det blir för pinsamt att ens uppmärksamma en iQ nivå som är så pass låg att Chrille inte ens kan räkna ut hur korkad han ser ut för folk som vet att röstförvrängare inte har med nån hastighetsförändring att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in