Citat:
Ursprungligen postat av
LimeTime
Alltså, han tappar det bara mer och mer.🙈
Efter att Anjo nu läst upp i videon att Jocke vill att folk slutar spekulera så menar han att hans videor inte räknas in där då han inte spekulerar utan kommer med ”relevant information”. Han påstår att han vill ge Chrippa en ärlig chans att inte vara helt cancelled när han kommer ut för någonting som han KANSKE inte har gjort. Nämen dåså! Då är det helt okej att förstöra en annan människas liv, sprida anklagelser, korsförhöra och utnyttja ett litet barn eftersom han KANSKE är oskyldig. Det är ju mycket bättre än att låta polisutredningen ha sin gång eller anmäla eventuella brott som de påstår har begåtts?! Dessa folkdomstolar som han menar sig vara så emot gäller gäller tydligen bara vissa…
Han kan ju även slå Chrippa en signal när han är i det fria och ha ett privat samtal om allt.
Personligen skulle jag inte uppskatta videos i "förebyggande syfte" om mitt case eller om mina barn som finns publicerade på nätet.
Jag hade förutsatt att de i min närhet knep käft från start till slut och inte gå runt och glappa oavsett om jag var skyldig eller inte.
Men det är ju bara jag, de verkar ju tycka om att hugga varandra i ryggen.
Fint att alla barn kommer se det här sen när de blir äldre.