2024-01-08, 23:04
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Klockan är över 23 nu, fram med allt smaskigt som lovats!
Citera
2024-01-08, 23:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Klockan är över 23 nu, fram med allt smaskigt som lovats!

Verkar inte komma nått tyvärr
Citera
2024-01-08, 23:08
Medlem
LimeTimes avatar
Jag började kolla på Anjos nya video på Youtube men jag blir så provocerad att jag vill skrika rätt ut. Den människan har verkligen noll självinsikt eller verklighetsförankring. Han börjar videon med att förklara varför han gör dessa videor. Han säger att alla kända personer går igenom två rättsprocesser, en via staten och en via folket. Eftersom Anjo känner Chrippa så vill han vara en motpol till alla spekulationer och rykten som sprids. Alltså va?! Vem sprider mest spekulationer, rykten och anklagelser? Jo, han själv. Men mot en person som är bra mycket mindre känd än Chrippa och som i nuläget inte är misstänkt för något brott. Helt jävla sanslöst att Anjo ser sig själv som en sanningsriddare och hjälte när det enda han gör är att utnyttja en tragisk situation för att tjäna pengar och bedriva förtal. Som sagt, jag vill skrika rätt ut (och har kommit tre minuter in i videon)!
Citera
2024-01-08, 23:11
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Jag började kolla på Anjos nya video på Youtube men jag blir så provocerad att jag vill skrika rätt ut. Den människan har verkligen noll självinsikt eller verklighetsförankring. Han börjar videon med att förklara varför han gör dessa videor. Han säger att alla kända personer går igenom två rättsprocesser, en via staten och en via folket. Eftersom Anjo känner Chrippa så vill han vara en motpol till alla spekulationer och rykten som sprids. Alltså va?! Vem sprider mest spekulationer, rykten och anklagelser? Jo, han själv. Men mot en person som är bra mycket mindre känd än Chrippa och som i nuläget inte är misstänkt för något brott. Helt jävla sanslöst att Anjo ser sig själv som en sanningsriddare och hjälte när det enda han gör är att utnyttja en tragisk situation för att tjäna pengar och bedriva förtal. Som sagt, jag vill skrika rätt ut (och har kommit tre minuter in i videon)!

Då kan vi om en stund diskutera frekvensen där han *gråter* för han blir så rörd av C:s och J:s sms till varandra. Samt när han säger att de som hänger på flashback inte har liv eller jobb, vad jobbar han med nu igen?
Citera
2024-01-08, 23:11
Medlem
Han ville nog få fram att han är en av dem som "bryr sig genuint". Meddelandet som han visade upp från Jocke bekräftade det också att han är en hyvens kille som vill väl.
Chrippa kommer få sitta i en biosalong sen och titta på alla stöttningsvideos som matats ut, från de som genuint bryr sig.

Men vad bra då, då kan alla kan gå och lägga sig
Citera
2024-01-08, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Pontus postade ju videon. För att tjäna pengar. Hans ”vänskap” med Christoffer betyder noll i det avseendet.

Han bryr sig genuint om Chrippa, Jocke bekräftade ju det också i ett meddelande han visade upp.
Citera
2024-01-08, 23:23
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Då kan vi om en stund diskutera frekvensen där han *gråter* för han blir så rörd av C:s och J:s sms till varandra. Samt när han säger att de som hänger på flashback inte har liv eller jobb, vad jobbar han med nu igen?

Alltså, han tappar det bara mer och mer.🙈

Efter att Anjo nu läst upp i videon att Jocke vill att folk slutar spekulera så menar han att hans videor inte räknas in där då han inte spekulerar utan kommer med ”relevant information”. Han påstår att han vill ge Chrippa en ärlig chans att inte vara helt cancelled när han kommer ut för någonting som han KANSKE inte har gjort. Nämen dåså! Då är det helt okej att förstöra en annan människas liv, sprida anklagelser, korsförhöra och utnyttja ett litet barn eftersom han KANSKE är oskyldig. Det är ju mycket bättre än att låta polisutredningen ha sin gång eller anmäla eventuella brott som de påstår har begåtts?! Dessa folkdomstolar som han menar sig vara så emot gäller gäller tydligen bara vissa…
Citera
2024-01-08, 23:28
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Han bryr sig genuint om Chrippa, Jocke bekräftade ju det också i ett meddelande han visade upp.

Vad fint att han får ryggdunk och stöttning av Jocke.❤️🤢 Mysigt att de båda känner att Anjo är en av de som genuint bryr sig och gör en välgärning…
Jag undrar hur fan de hade känt och reagerat om förtalskampanjen gick åt andra hållet?! Eller om L hade barn som intervjuades på nätet med ledande frågor om hur Chrippa betett sig?!
Citera
2024-01-08, 23:30
Medlem
Tittade på videon, tyvärr.

Som jag misstänkte, inget nytt utan bara mjölkande efter mer pengar för egen del. Han gör bort sig kraftigt nu i denna videon. Tyvärr ser allt för många inte igenom detta. Tycker det ser ut som en pysande ballong som snart spricker, oavsett om Chrippa blir dömd eller inte. Skämskudde 5 av 5.
Citera
2024-01-08, 23:35
Medlem
Citat:
Vad fint att han får ryggdunk och stöttning av Jocke.❤️🤢 Mysigt att de båda känner att Anjo är en av de som genuint bryr sig och gör en välgärning…
Jag undrar hur fan de hade känt och reagerat om förtalskampanjen gick åt andra hållet?! Eller om L hade barn som intervjuades på nätet med ledande frågor om hur Chrippa betett sig?!

Helt sjukt oavsett vem som är skyldig eller ej.
Citera
2024-01-08, 23:37
Medlem
KungPungPats avatar
Nu har jag klurat ut det.

Chrille har blivit konfronterad av snuten gällande jakten på flashbackare.. sen gjordes en deal med snuten , Chrille får lindrigare straff eller blir frikänd MEN han måste anhållas och anklagas för misshandal för att åklagare och polis egentligen samlar in bevis för förtalsligans arbetsmetoder.
Förtalet kom från alla möjliga videoskapare, och dom grips allihopa innan Chrille blir frikänd golare.

Finns ju så mycket erkännanden och bevis nu.

Både Anjo och Rask har erkänt förtal genom att varna känsliga tittare för hur arga dom kommer att bli på Linnea när förtalsvideon ses.

Listiga snutar minst sagt. Nu har dom erkännanden, bevis och de misstänkta till hands.

Det här är hemlighetsstämplat dock tills dom griper alla som jobbar med förtal på youtube.
Citera
2024-01-08, 23:42
Medlem
Citat:
Alltså, han tappar det bara mer och mer.🙈

Efter att Anjo nu läst upp i videon att Jocke vill att folk slutar spekulera så menar han att hans videor inte räknas in där då han inte spekulerar utan kommer med ”relevant information”. Han påstår att han vill ge Chrippa en ärlig chans att inte vara helt cancelled när han kommer ut för någonting som han KANSKE inte har gjort. Nämen dåså! Då är det helt okej att förstöra en annan människas liv, sprida anklagelser, korsförhöra och utnyttja ett litet barn eftersom han KANSKE är oskyldig. Det är ju mycket bättre än att låta polisutredningen ha sin gång eller anmäla eventuella brott som de påstår har begåtts?! Dessa folkdomstolar som han menar sig vara så emot gäller gäller tydligen bara vissa…

Han kan ju även slå Chrippa en signal när han är i det fria och ha ett privat samtal om allt.
Personligen skulle jag inte uppskatta videos i "förebyggande syfte" om mitt case eller om mina barn som finns publicerade på nätet.
Jag hade förutsatt att de i min närhet knep käft från start till slut och inte gå runt och glappa oavsett om jag var skyldig eller inte.
Men det är ju bara jag, de verkar ju tycka om att hugga varandra i ryggen.
Fint att alla barn kommer se det här sen när de blir äldre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in