Citat:
Det påminner mig om för tio år sedan när jag bodde i ett helsvenskt område. Det var alltid barn ute och lekte på gården.Vi kan byta om du vill?
Mina grannar (äckliga smutsbabbar) har tre utvecklingsstörda barn som härjar långt in på småtimmarna. De två äldre pojkarna har damp och beter sig som ouppfostrade babbar med damp, det skriks, smälls i dörrar och klampas omkring, dygnet runt.
Men den yngsta, dottern, är värst. Flera gånger dagligen så utbryter hennes extrema raseriutbrott. En treåring som gallskriker och försöker riva lägenheten i timmar varje gång hon inte får som hon vill.
Föräldrar vars enda disciplinverktyg tycks vara att skrika tillbaka på horungarna: "MAMMA HATTAR DIG!!!!! MAMMA HATTAR DIG!!!!!!!!!!"
Sterilsera alla muslimer, fy faaaan vad jag hatar MENA-ohyra.
Mina grannar (äckliga smutsbabbar) har tre utvecklingsstörda barn som härjar långt in på småtimmarna. De två äldre pojkarna har damp och beter sig som ouppfostrade babbar med damp, det skriks, smälls i dörrar och klampas omkring, dygnet runt.
Men den yngsta, dottern, är värst. Flera gånger dagligen så utbryter hennes extrema raseriutbrott. En treåring som gallskriker och försöker riva lägenheten i timmar varje gång hon inte får som hon vill.
Föräldrar vars enda disciplinverktyg tycks vara att skrika tillbaka på horungarna: "MAMMA HATTAR DIG!!!!! MAMMA HATTAR DIG!!!!!!!!!!"
Sterilsera alla muslimer, fy faaaan vad jag hatar MENA-ohyra.
Sen flyttade det in en invandrarfamilj med tre ungar, vilka skulle kunna beskrivas på samma sätt som du beskriver dina grannar.
Efter det anlände ännu en invandrarfamilj till gården med två barn.
Resultatet blev att gården blev helt tom på barn. Inga barn ville längre leka vid lekplatsen, eftersom hudingarna slogs, stal och bråkade med allt och alla. Så till den grad att polisen ringdes dit en gång, efter att en 5-åring hade slagit ut framtänderna på en 2-åring.
Så nu är det inga barn som leker där alls. Riktigt jävla sorgligt. Nuförtiden är det 50% invandrare i området och svenskarna blir färre och färre för varje år. Rån, misshandel och gäng kom som ett brev på posten.