2024-01-07, 02:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hoppsan. Värdefull information vid ett eventuellt förtalsmål eftersom där är det hur många som kan tänkas ha sett som räknas
Snart får Anjos "karriär" ett (för honom) oväntat slut.

Jag hoppas att Christofer anmäler Anjo och Jocke mfl
Dom utnyttjar Julia och Chloe, för att få insideinformation, som kablas ut överrallt.

Allt i syfte att skapa drama, men nu har det fan gått för långt.

Ĵu mer Anjo och Jocke läcker ut, desto smutsigare framstår dom själva och dom skadar Christofer och hans lilla familj.

Jag är så frustrerad, det är otroligt idiotiskt att leka med människor som insats.

Varför bjuder man med Linnea till fjällen om man VET att hon slagit Chrippa på solsemestern?! Varför låter man det gå så långt, när man vet att Christofer är utsatt och att Chloe är mitt i det?

Äckliga juutubers, skaffa er normala jobb, läs böcker, var med era barn.

Pontus och Lisens barn har jullov, men föräldrarna sitter och gottar sig i Christofers innersta, leker mästerdetektiver, förhörsledare och domare och nyhetsreporter.
Citera
2024-01-07, 05:48
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
I anjos senaste video pratar de bara om att det var Chrippa som svek Julia,
Har inte Julia varit otrogen flera gånger? Eller är det bara rykten?

Är julia en golddigger?
Det är bara rykten..

Nej det är hon verkligen inte, dock det jag anlag för att hon skulle kunna bli en golddigger.
Citera
2024-01-07, 08:55
Medlem
Hugin86s avatar
De märks så tydligt att han är bredd på att göra allt för att få va på toppen lite under boi. Kan säga dom bevisen han lag fram säger inte ett skit. Har han varit ens rättegång eller bara sett den i beck filmer för de värkar nästan vara så.
Citera
2024-01-07, 09:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlanLedarN
Har kollat ANJOs nya video med Fläskpaddan Julia och det är ju sorgligt.. Hon helt oblygt golar ner häktespersonalen att dom fifflat in ett brev innan han fick ta emot det vad jag fatta det som på videon?
Frågorna är 100% ledande för ingen av detta mupp gänget har någon som helst utbildning och SÄRKILT inte som förhörsledare för barn Utan att ens har sett "förhöret" så kan jag med 100000% säkerhet säga att ungen är manipulerad! Vittnena som kan vittna om va ungen vart med om är dessutom hennes egna familj... Fruktansvärt "trovärdig" källa.. Vilka jävla måsar detta är va
Nu är det som så att det är åklagaren som beslutar vilka eventuella brev som får tas emot och skickas ut.
Post genomläses vid restriktioner
Däremot borde Julia inte berätta någonting för någon om vad hon vet eller inte.
Vad har Anjo med hennes kärleksliv att göra?
Skulle han vilja att någon intervjuade Lisen om otrohet, känslor osv? Spela in egna barnförhör och dela för hela befolkningen?
Alla pratar om det...ja och?
Det finns mycket alla pratar om, som vem som inte betalat sina räkningar i tid, eller vem som sitter som suppleant i ens företag, för att frun inte är betrodd...
Sånt får inte nämnas.

Fantastiskt kommentarsfält, som moddades av Lisen o Anjo...
Anjos prepubertala hängivna följare var närvarande kan man lätt påstå.

Anjo märker inte när tjejer flörtar med honom, men Lisen gör det.

Hans barn förstår inte att han är en kändis när folk kommer fram och vill ta en bild...

Men Chloe, Lunabelle och Lionell är födda i kändisskapen och är vana och påverkas inte?!

Vem har suttit hos Baloo fon Sivert och exponerat sina barn?
Anjo och Lisen har sponsrats från start med utrustning för tvillingar, deltagit i reportage, exponerat sina barn och förlossningar, ungarna har eget instakonto, sanningen är att Anjo inte har "det".
Han saknar karisma och empati.
Han är inte *legit* som han så väldigt gärna vill få folk att tro.
Citera
2024-01-07, 14:27
Medlem
brukar backa anjo men nu har allt gått överstyr. ja står absolut it på linneas sida o hoppas hon får sitt straff men står it heller på jocke & co sida. ingen ska dömas oskyldig.

väldigt besviken på anjo o intervjun me julia. va vad det där?
aldrig sett en intervju där intervjuaren pratar mer än gästen. o va vad det för frågor?
ett skämt alltihopa.
Citera
2024-01-07, 17:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
brukar backa anjo men nu har allt gått överstyr. ja står absolut it på linneas sida o hoppas hon får sitt straff men står it heller på jocke & co sida. ingen ska dömas oskyldig.

väldigt besviken på anjo o intervjun me julia. va vad det där?
aldrig sett en intervju där intervjuaren pratar mer än gästen. o va vad det för frågor?
ett skämt alltihopa.
Plus att Julia ljög när hon försökte förklara varför hon sagt till polisen att Chrippa psykiskt misshandlat henne.
Citera
2024-01-07, 18:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Plus att Julia ljög när hon försökte förklara varför hon sagt till polisen att Chrippa psykiskt misshandlat henne.

Det kommer backslappa henne om hon skall vittna till Chrippas fördel sen. Hon säger att han alltid varit så snäll och aldrig gjort något mot henne. Linneas försvar kommer direkt slå ner på att hon sa annorlunda i Örebromålet
Citera
2024-01-07, 18:08
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Har missat hur du vet att hon ljög? Vet att det finns en FUP som jag dessutom läst delar av.

Anjo är en duktig neger bara inget annat, hans koloni mästare står leendes med pisnan i bakgrunden.
Citera
2024-01-07, 18:40
Avslutad
Jockiboi har bett Anjo Diabo dra åt helvete
Citera
2024-01-07, 18:41
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Har missat hur du vet att hon ljög? Vet att det finns en FUP som jag dessutom läst delar av.

Anjo är en duktig neger bara inget annat, hans koloni mästare står leendes med pisnan i bakgrunden.
Julia säger i anjos video att killen som fysiskt misshandlat henne har sagt saker om chrippa till polisen.
Julia säger att när polisen förhörde Julia så tog dem upp dem saker som killen som misshandlat henne berättat om Chrippa, och hon bara sa "ja, det är sant" eftersom hon var rädd för killen.

Men FUPen bevisar att hon ljuger

Här är ett stycke i förhöret där dem frågar om killen som fysiskt misshandlat henne, och Julia själv börjar prata om Chrippa

"Förhörsledaren: Hade han (killen som fysiskt misshandlade julia) någon kommentar om din sminkning då?
Julia: Nej, vad skulle han säga? Vad ska han säga om hur jag väljer att se ut? Det var som jag sa här till Tommy också. Innan. Att det är så stor skillnad på Chrippa och (killen som fysiskt misshandlade julia).
Chrippa kunde säga att jag såg ut som en man utan smink medan (killen som fysiskt misshandlade julia) säger att jag är fin med.. alltså att jag är vacker utan smink till exempel.
Han skulle aldrig trycka ner mig för mitt utseende. Medan Chrippa gjorde det. "

Frågan var om kille som misshandlat henne, det fanns ingen anledning att prata om Chrippa. Hon valde själv att prata om Chrippa.
Citera
2024-01-07, 18:45
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Hoppas det är så 😍
Citat:
Julia säger i anjos video att killen som fysiskt misshandlat henne har sagt saker om chrippa till polisen.
Julia säger att när polisen förhörde Julia så tog dem upp dem saker som killen som misshandlat henne berättat om Chrippa, och hon bara sa "ja, det är sant" eftersom hon var rädd för killen.

Men FUPen bevisar att hon ljuger

Här är ett stycke i förhöret där dem frågar om killen som fysiskt misshandlat henne, och Julia själv börjar prata om Chrippa

"Förhörsledaren: Hade han (killen som fysiskt misshandlade julia) någon kommentar om din sminkning då?
Julia: Nej, vad skulle han säga? Vad ska han säga om hur jag väljer att se ut? Det var som jag sa här till Tommy också. Innan. Att det är så stor skillnad på Chrippa och (killen som fysiskt misshandlade julia).
Chrippa kunde säga att jag såg ut som en man utan smink medan (killen som fysiskt misshandlade julia) säger att jag är fin med.. alltså att jag är vacker utan smink till exempel.
Han skulle aldrig trycka ner mig för mitt utseende. Medan Chrippa gjorde det. "

Frågan var om kille som misshandlat henne, det fanns ingen anledning att prata om Chrippa. Hon valde själv att prata om Chrippa.
GOLJO vad händer, gör du inte din läxa innan du intervjuar du store journalist. Haha ledande frågor eller hur var det nu
Citera
2024-01-07, 18:57
Medlem
Citat:

När då? I hans post?
Räcker med att Anjo hävdar att han langar upp videos för att han "genuint" bryr sig om Chrippa så är han förlåten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in