2024-01-06, 22:52
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Finns reuploads på tiktok i massor

Har inte TikTok
Citera
2024-01-06, 22:55
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Den filmen finns numera där den gör bäst nytta. Fler som sparade men jag tillhör inte dem som delar något med barn för att tillfredsställa FB- rätten. Jag har inte krävt att någon skall tro mig. Ni gör som ni vill men trådarna har samlat män-som-hatar.kvinnor-eliten och det får mig att må illa. Jag har sett resultatet av sånt på nära håll och det var fan ingen vacker syn. Syrran går fortfarande efter många år hos psykiater som resultat av direkt och indirekt psykisk våld som slutade i fysisk våld

Full respekt att du ej vill dela så det va inget emot dig alls! Dock förstår jag alla som hatar kvinnor mer och mer om dom håller på såhär!
Citera
2024-01-06, 22:56
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmach
Ingen av ”chrippas” fans/följare verkar dock förstå att man behöver ha en särskild utbildning för att kunna förhöra barn. De verkar tro att allt som gynnar C är sant. Dessutom är de alla maniskt besatta?

Märkligt att ha Anjo som tillförlitlig källa. Men sen är de flesta white trash och p12or va?

Ingen normalbegåvad människa tycker att han är en tillförlitlig källa utan det är som du säger bara P12or och feta WT brudar
Citera
2024-01-06, 23:01
Medlem
KlanLedarNs avatar
Har kollat ANJOs nya video med Fläskpaddan Julia och det är ju sorgligt.. Hon helt oblygt golar ner häktespersonalen att dom fifflat in ett brev innan han fick ta emot det vad jag fatta det som på videon?
Frågorna är 100% ledande för ingen av detta mupp gänget har någon som helst utbildning och SÄRKILT inte som förhörsledare för barn Utan att ens har sett "förhöret" så kan jag med 100000% säkerhet säga att ungen är manipulerad! Vittnena som kan vittna om va ungen vart med om är dessutom hennes egna familj... Fruktansvärt "trovärdig" källa.. Vilka jävla måsar detta är va
Citera
2024-01-06, 23:16
Avslutad
Hur ska man kunna sammanfatta del 3 i dramaserien om Chrippa...

FY FAN🤮

Kul att Anjo tar sitt "jobb" på allvar och känner sig helt trygg i att han är rätt man på rätt plats...

Allt med denna exponering av en fruktansvärd tragedi, för att få vara först ut med senaste skvallret.

Jag tycker så ofantligt synd om Julia som utsätts för klanen.
Vidriga jävla äckel är det, som sitter och förmår Julia att försvåra en eventuell utredning mot Linnea...

Anjo mästrar om att han fått många påpekanden om att det ställdes ledande frågor till Chloe, men det gjorde det inte alls...

Eh, har Anjo någon gång ens lyssnat på ett förhör? Eller ännu hellre ett barnförhör?

Så otroligt mycket vidrigt i denna del 3.

Jag undrar i mitt stilla sinne hur glad Christofer kommer vara över att hans privata kastas ut och exponeras överallt på sociala medier...

Titta hur Anjo nästan kommer i brallan när Julia berättar att Christofer kommer få tillstånd att skicka ett brev till henne...."det ska bli intressant att få ta del av"

Sen säger han att Lisen är jättebra på att se och känna in, hon hittar saker när hon går igenom meddelandena...

Varför sitter familjen Björlund och familjen Lundell och gottar ner sig i Christofers privata familjetragedi? Det är inte Mitt Livs Novell, det är hans liv och misstag.

Hur kommer det sig att Anjo inte vågar nämna vad Julias ex dömdes för?

Jag hoppas att Christofer anmäler sina fd "vänner" och bror för förtal.

#räddaJuliaChristoferChloe
Citera
2024-01-07, 00:40
Medlem
Dopys avatar
Kan det vara så att Lisen låter Anjo fortsätta detta kaos, eftersom hon är trött på att alltid vara den vuxna, och tycker att nu får Anjo ta en smäll för förtal så kanske han lär sig?
Citera
2024-01-07, 00:50
Medlem
Anjo får chrippa att framstå som vår tids Nelson Mandela.
Citera
2024-01-07, 01:06
Medlem
Anjo njuter verkligen av det här dramat.
Citera
2024-01-07, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Anjo njuter verkligen av det här dramat.

Tjänar*

Killen har fått en kvarts miljon visningar på varje klipp hittills, dolla dolla boll ya
Citera
2024-01-07, 01:29
Medlem
Har denna Julia något Jobb?
Citera
2024-01-07, 01:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Tjänar*

Killen har fått en kvarts miljon visningar på varje klipp hittills, dolla dolla boll ya

Hoppsan. Värdefull information vid ett eventuellt förtalsmål eftersom där är det hur många som kan tänkas ha sett som räknas
Citera
2024-01-07, 01:38
Medlem
I anjos senaste video pratar de bara om att det var Chrippa som svek Julia,
Har inte Julia varit otrogen flera gånger? Eller är det bara rykten?

Är julia en golddigger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in