2024-01-07, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Jag tror han tackat mej för han inte känner sig mogen. Han är inget fan av rampljuset verkar det som.
Men han lämnade ju BP när han tog upp dom från div 1 även fast han fick dispens då han inte tagit uefa pro kursen. Men han lämnade och kom sedan tillbaka till BP efter äventyr i HIF. Jag får mig känslan att han lämnade för att han inte ville misslyckas och jag tror han tackar nej av samma anledning nu till landslaget. Ser det lite som ett svek.

Citat:
Dessutom hade BP gjort klart med en ersättare i Brännström som skulle leda träningarna från imorgon och han har dessutom tackat nej till tre klubbar för att träna BP.

BP borde sparka Mellberg.

Ja det är det som ett märkligt. Att Olof inte är någon glädjespridande som älskar uppmärksamhet och media är ju inget nytt men BP trodde ju också att det var klart antar jag.

Märklig soppa detta så Fotbollsförbundet och Olof Mellberg får vara riktigt tydliga med om de förhandlar eller ej.
Citera
2024-01-07, 16:03
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
BP är irriterade på förbundet.
Svensk fotboll är fan usel på alla plan.

https://www.mitti.se/nyheter/bpkritiken-mot-forbundet-stor-var-forsasong-6.3.196058.2bfaad27a0

Ett stort skämt som snart ingen bryr sig om längre.

Sämst i Norden!
Citera
2024-01-07, 16:52
Medlem
Hahaha så jäkla amatörmässigt

https://www.fotbollskanalen.se/sverige/forhandlingarna-i-kras-mellberg-och-svff-kom-inte-overens/
Citera
2024-01-07, 17:01
Medlem
Känns som han inte var rätt man för den posten!
Citera
2024-01-07, 17:07
Medlem
Ilimitados avatar
Cirkus Reinfeldt har börjat. Har väldigt låga förväntningar på svensk herrfotboll framöver. Jämställdhetsprojekt kommer vi dock få se MYCKET av.
Citera
2024-01-07, 17:16
Medlem
Jag tror det handlar om upplägget.

Tror inte mjällberg är helt ok med att ha gamla medspelaren Kongo Kim som överordnad. Tror nog mjällberg krävt mycket autonomi. Få bestämma mycket själv utan inblandning. Och sen är det säkert lönen också.

Antingen är detta ett genidrag om landslaget fortsätter sin kräftgång o mjällberg har framgångar med bp. Kan också vara ett nytt Jörgen Lennartsson fall. .

Frågan är dock om han kommer få frågan igen. Oavsett framgång och situation.
Citera
2024-01-07, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilimitado
Cirkus Reinfeldt har börjat. Har väldigt låga förväntningar på svensk herrfotboll framöver. Jämställdhetsprojekt kommer vi dock få se MYCKET av.

Och att inte låta barnen tävla tills de blir myndiga.
Citera
2024-01-07, 17:45
Avstängd
Jagduvidoms avatar
"Enligt uppgifter till Fotbollskanalen har Brännström till och med varit involverad i arbetet med att göra själva träningsschemat under inledningen av försäsongen."

Avgå Mellberg
Citera
2024-01-07, 17:47
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Honecker
Landslaget ska inte ha en Fk med framstjärt.

Framstjärtarna får hålla sig till sitt så kallade fotboll.

Hur ser du på om förbundet begärde hjälp från Tyskland?
Beror på. Inte helt dumt val om man vill kolla utomlands då det ligger nära och således finns viss kunskap om Sverige i Tyskland.
Citera
2024-01-07, 17:49
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Festis
Ja det är det som ett märkligt. Att Olof inte är någon glädjespridande som älskar uppmärksamhet och media är ju inget nytt men BP trodde ju också att det var klart antar jag.

Märklig soppa detta så Fotbollsförbundet och Olof Mellberg får vara riktigt tydliga med om de förhandlar eller ej.
Ja jävligt rörigt verkar det som. Förbundet säger att dom varit tydliga med lönen så faller detta på att Olof inte får ha med sin pojkvän som assisterande? Löjligt.
Nån har ju gjort bort sig här.
Vi lyckas Tjabla bort allt i detta land.
Citera
2024-01-07, 17:50
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Ett stort skämt som snart ingen bryr sig om längre.

Sämst i Norden!
Ja, ja. Fan alltså!

Blir och starta en FM 24 save med landslaget.
Citera
2024-01-07, 17:51
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
"Enligt uppgifter till Fotbollskanalen har Brännström till och med varit involverad i arbetet med att göra själva träningsschemat under inledningen av försäsongen."

Avgå Mellberg
Trist för Brännström detta om han tackat nej till jobb som nu är tillsatta och rörigt för BP som lär byta upplägg och planering då Mellberg inte kommer ha Brännan som ass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in