2024-01-07, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Festis
Vad var det som hände med Mellberg, vill han inte eller är det taktik för löneförhandling ?
Var han först intresserad och sedan fick reda på villkor (även utöver lön) som han inte gillade ?
Jag och många andra trodde ju att det i stort sett var klart. Men var kanske nån journalist som blev lurad eller mer drömde ?
Kunde inte läsa den låsta artikeln och hittade inga tydliga svar här men kan ha missat.

Mellberg var med på det från början men senare fick kalla fötter och la fötterna på rygg och tackade nej.
Citera
2024-01-07, 13:02
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadishodan
Haha, dags att gå till Spacesavers? Mellberg gör en ful kapning som man knappast gör på en träning. Fattar Ljungbergs ilska.
Ja tacklingen av Ljungberg är knappast ful, men slapp och irriterande. Hans attityd gör mig förbannad. Men visst Mellberg överdriver visst pch jag överdriver i min partiskhet men jag står på Mellbergs sida i detta. Ingen chans att bli skadad av den tacklingen, den var meningen att reta upp freddiekalsong.
Citera
2024-01-07, 13:04
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Honecker
Den som kan rädda svensk fotboll är ingen mindre än
Ljungberg som var elev till AW i Arsenal.
Lägg av. Arteta gör det bra och hans första order var att plocka bort Ljungberg från bänken. Sedan dess sitter ljungberg och leker viktig i media och liknar dag för dag en ny hasse backe.
Killen är en fjant och lyckas bättre som massör än FK.
Citera
2024-01-07, 13:07
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Festis
Vad var det som hände med Mellberg, vill han inte eller är det taktik för löneförhandling ?
Var han först intresserad och sedan fick reda på villkor (även utöver lön) som han inte gillade ?
Jag och många andra trodde ju att det i stort sett var klart. Men var kanske nån journalist som blev lurad eller mer drömde ?
Kunde inte läsa den låsta artikeln och hittade inga tydliga svar här men kan ha missat.
Jag tror han tackat mej för han inte känner sig mogen. Han är inget fan av rampljuset verkar det som.
Men han lämnade ju BP när han tog upp dom från div 1 även fast han fick dispens då han inte tagit uefa pro kursen. Men han lämnade och kom sedan tillbaka till BP efter äventyr i HIF. Jag får mig känslan att han lämnade för att han inte ville misslyckas och jag tror han tackar nej av samma anledning nu till landslaget. Ser det lite som ett svek.
Citera
2024-01-07, 13:08
Avstängd
Unobosss avatar
Dessutom hade BP gjort klart med en ersättare i Brännström som skulle leda träningarna från imorgon och han har dessutom tackat nej till tre klubbar för att träna BP.

BP borde sparka Mellberg.
Citera
2024-01-07, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Lägg av. Arteta gör det bra och hans första order var att plocka bort Ljungberg från bänken. Sedan dess sitter ljungberg och leker viktig i media och liknar dag för dag en ny hasse backe.
Killen är en fjant och lyckas bättre som massör än FK.

Han var elev av den store AW ändå och det kan ingen ta ifrån honom och AW:s läror kan vara till nytta för Sveriges nationalsport ska kunna vinna stora triumfer.
Citera
2024-01-07, 13:10
Avstängd
Unobosss avatar
BP är irriterade på förbundet.
Svensk fotboll är fan usel på alla plan.

https://www.mitti.se/nyheter/bpkritiken-mot-forbundet-stor-var-forsasong-6.3.196058.2bfaad27a0
Citera
2024-01-07, 13:12
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Han var elev av den store AW ändå och det kan ingen ta ifrån honom och AW:s läror kan vara till nytta för Sveriges nationalsport ska kunna vinna stora triumfer.
Eh okej. Wenger vann aldrig mot Mourinho. Han hade aldrig överhanden mot Sir Alex. Wenger vill förändra fotbollen med 30 min halvlekar och stoppad tid likt hockey när bollen är utanför spel. Wenger har sagt att om du inte är på topp nivå för din ålder när du är 16 kan du inte bli proffs. Gubben är bra på sitt vis men du får han att låta som en gandlalf allsmäktig och det bevisar att du inte är så kunnig. Spela ditt fifa istället.
Senast redigerad av Unoboss 2024-01-07 kl. 13:16.
Citera
2024-01-07, 13:12
Medlem
Citat:
BP är irriterade på förbundet.
Svensk fotboll är fan usel på alla plan.

https://www.mitti.se/nyheter/bpkritiken-mot-forbundet-stor-var-forsasong-6.3.196058.2bfaad27a0

Det har inte börjat bra för förbundet men inget förvånar när förbundet leds av en manshora och tidigare statsminister.
Citera
2024-01-07, 13:15
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Det har inte börjat bra för förbundet men inget förvånar när förbundet leds av en manshora och tidigare statsminister.
Där är vi överens.

Svenska barn får inte tävla med resultat upp till 13 års ålder.

Detta har gjort att alla akademier med hyfsat seriös inställning spelar träningsmatcher endast mot andra akademi lag. Dödsdömt.
Citera
2024-01-07, 13:18
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Mellberg var med på det från början men senare fick kalla fötter och la fötterna på rygg och tackade nej.
Fegt.
Nu står folk och seriöst vill ha dam tränare till landslaget.
Jag slutar snart att titta på landslaget.
Dam fotboll och herrfotboll är väldigt annorlunda. I taktik och hur man bemöter varandra.
Snart är väl (H)landslaget ett mix landslag med bögar flator och alla möjliga eftersom alla har rätten att spela i landslaget.
Citera
2024-01-07, 13:21
Medlem
Citat:
Fegt.
Nu står folk och seriöst vill ha dam tränare till landslaget.
Jag slutar snart att titta på landslaget.
Dam fotboll och herrfotboll är väldigt annorlunda. I taktik och hur man bemöter varandra.
Snart är väl landslaget ett mix landslag med bögar flator och alla möjliga eftersom alla har rätten att spela i landslaget.

Landslaget ska inte ha en Fk med framstjärt.

Framstjärtarna får hålla sig till sitt så kallade fotboll.

Hur ser du på om förbundet begärde hjälp från Tyskland?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in