2024-01-07, 15:27
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
På tal om psykisk misshandel. Att prata med sitt ex om att flytta ihop igen och resa till Thailand mm medans man är i ett förhållande är också psykisk misshandel.

Bara titta på hur chrippa behandlade Julia sista halvåret innan dom gjorde slut också så fattar man att chrippa är rätt bra på den biten.

Pussypower användes på Chrille men han fick lov att ge något i retur såklart då influenser är hennes drömliv att leva.

Chrille sa tack för fettan nu drar jag till Julle igen.
Vänta i backarna sa hon, jag har gett mus och du ska ge fame.

Tillslut fick hon lov att manipulera fram några slag från Chrille och bli kändis på det här viset istället.

Chrille ville nuppa utan att ens smitta henne med sitt lilla kändisskap.

Han försökte utnyttja henne utan att han förstod spelreglerna.
Citera
2024-01-07, 15:30
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Men ändå diskuterar du grov misshandel med folk varje natt? Varför inte ringa på måndag? Du påstår ju han sitter häktad på grov.

Du är pinsam och vet du har fel.

Vi kommer iaf ringa flera stycken. Ni kan också ringa.

Har ni rätt är det ju lugnt. Enklaste sättet att lösa detta.

Jag kan spela in när jag ringer och lägga upp här ljudfil

Oavsett grov eller inte så sitter han häktad för att slagit en tjej, så hur ni än vrider och vänder på det hela så är han en ynkrygg som slår en tjej
Citera
2024-01-07, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
På tal om psykisk misshandel. Att prata med sitt ex om att flytta ihop igen och resa till Thailand mm medans man är i ett förhållande är också psykisk misshandel.

Bara titta på hur chrippa behandlade Julia sista halvåret innan dom gjorde slut också så fattar man att chrippa är rätt bra på den biten.

Alla är lika skitiga mot varandra på ett eller annat sätt.
Citera
2024-01-07, 15:32
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ja man kan överklaga varje förläggning men det är princip lönlöst.

Sant, jag sa till min advokat att jag ville överklaga och hans svar var "glöm de" 😅 i efterhand är det lite kul, men i te när man väl sitter 😄
Citera
2024-01-07, 15:33
Medlem
Kan alla vara överens om att Chrippa är Sveriges största skämt oavsett utgången av detta ?.

Låtsas vara rik check
Låtsas vara badboy/hård check
Rädd för kvinnor check
Kvinnoboxare check ?

Vem minns inte när Jocke själv sa detta om chrippa & Olof k ” åker dom till chrippa när chloe är hemma är det de sista dom gör”😂

Chrippa som står gråtandes vid en häktesförhandling & som enligt dom blivit misshandlad samt nedtryck av en kvinna hahav
Citera
2024-01-07, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Linnea kommer bli inplockad av polis imorgon. Hon kommer genomgå en RPU, tacka fan för det!

Chrippa blir troligtvis släppt inom kort!
Linnea ska ingenstans imorgon, chrippa ska in i fängelset. Inga konstigheter
Citera
2024-01-07, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Linnea kommer bli inplockad av polis imorgon. Hon kommer genomgå en RPU, tacka fan för det!

Chrippa blir troligtvis släppt inom kort!
RPU?

Är det RättPsykiatriskUndersökning du menar?

Talar polis om sådant för närstående att de ska gripa/hämta in någon samt vad de ska göra?

I det här fallet (åtminstone) borde ju polisen känna till att sådana uppgifter kommer att läcka ut på nätet, med tanke på vilka de har att göra med.

Linnea har ju isf också alla möjligheter att hålla sig undan, åtminstone en tid, och med det dra ut på processen.

Jag funderar mest på hur det fungerar utifrån dina uppgifter (om det stämmer).
Citera
2024-01-07, 15:49
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Där är det tydligt ja att Åklagaren begär grov men det blir misshandel. Kollade nu en 4e gång.

Saken är häktesfrasmställan och vad Åklagaren begär.

Åklagaren ville häkta mig för mordförsök för att jag tydligen varit hänsynslös, men jag häktades för grov misshandel.
Kan ha ändrats på alla dessa år och jag kan bara prata från mina egna erfarenheter
Men i slutändan så hade jag misshandlat killen och de kommer man inte ifrån. Samma med chrippa, oavsett grov eller i te så är han en ynkryg som slår en tjej
Citera
2024-01-07, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
RPU?

Är det RättPsykiatriskUndersökning du menar?

Talar polis om sådant för närstående att de ska gripa/hämta in någon samt vad de ska göra?

I det här fallet (åtminstone) borde ju polisen känna till att sådana uppgifter kommer att läcka ut på nätet, med tanke på vilka de har att göra med.

Linnea har ju isf också alla möjligheter att hålla sig undan, åtminstone en tid, och med det dra ut på processen.

Jag funderar mest på hur det fungerar utifrån dina uppgifter (om det stämmer).

Linnea står som målsägare och kommer inte genomgå någon RPU. Men jag är nyfiken på varför vi inte får besked om vad drogtesterna gav
Citera
2024-01-07, 15:59
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Jo det är direkt från ICloud som låg synkade på lillens platta om jag förstått rätt. Jag kör inte ICloud så kan inte själv.

Chrippa gav en fullmakt i häktet.

Det är inga prints utan kort tagna på en skärm så passa att lek expert.

Så nu gick Jockiboi ut med att de hade sparat bevis, dvs prints?
Och sen att iCloud var hackat innan polisen kom, dvs ni har inte iCloudet?
Och vad gav Chrippa fullmakt på?

Förstod ni till slut vad jag menade hur man kan se att det inte är från iCloud? Isåfall har ni mer och oroa er för. Jag är ingen expert....
Citera
2024-01-07, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Så nu gick Jockiboi ut med att de hade sparat bevis, dvs prints?
Och sen att iCloud var hackat innan polisen kom, dvs ni har inte iCloudet?
Och vad gav Chrippa fullmakt på?

Förstod ni till slut vad jag menade hur man kan se att det inte är från iCloud? Isåfall har ni mer och oroa er för. Jag är ingen expert....
Märkligt att sekten har tillgång till konversationen via icloud. Men att L har hackat den. Är det L som hackat och sen skickat till J? Är J och L i maskopi?
Citera
2024-01-07, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Åklagaren ville häkta mig för mordförsök för att jag tydligen varit hänsynslös, men jag häktades för grov misshandel.
Kan ha ändrats på alla dessa år och jag kan bara prata från mina egna erfarenheter
Men i slutändan så hade jag misshandlat killen och de kommer man inte ifrån. Samma med chrippa, oavsett grov eller i te så är han en ynkryg som slår en tjej
Om han slagit eller inte är det endast Christofer och Linnea Heard som vet.

Det går inte att komma ifrån att Linnea kör en Amber fullt ut, som kontaktade media och instruerade om när hon skulle lämna in stämningen mot Johnny...inför det hadr hon noggrannt och omsorgsfullt sminkat sig...

Christofer har blivit utnyttjad å det grövsta av sin egen bror och hans lakejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in