2024-01-06, 21:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Haha va i hela Samhall var det där? Chrippa & hans familj är Sveriges avskum jävla rännstensbarn allihopa men den där snubben var fan snäppet värre 😂😂

Vilket vad?
Citera
2024-01-06, 21:49
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ja kvinnan trycks in i olika jobb trots sämre kompetens för att det ska vara jämställt.. I Ukraina så drog kvinnorna, det ska bara vara jämställt när kvinnorna får fördel av den.

Nu kommer dessa beskyddare av psykot försvinna eller hitta på andra historier när det kommer fram vem som egentligen ska sitta inspärrad. Motargumentet är alltid att man är ett " fan" av Chrippa. Dessa personer är så låsta i sitt hat, att de blir blinda.

Fel - motargument är att du är i vägen för dig själv.

Du skapar motstånd och reaktivt känslostyrda kommentarer tillbaka på dina egna hätska kommentarer blandat med kloka svar som du avisar genom aggressiva haranger.

Du framför ibland mycket kloka och tänkvärda ting och belyser även samhällsproblem.

Men det drunknar och förblir osynligt när du blandar in ditt personliga hat.

Det finns fler som du och ni triggar varandra.

Tillägg:

Jag ser DIG
Senast redigerad av granny-panties 2024-01-06 kl. 21:51.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Nu när du är tillbaka i tråden så provar jag att fråga igen:
Okej, men såhär då. Jocke & co är öppna för att Chrippa faktiskt kan ha misshandlat Linnea. Hur förklarar de sina egna brott de begår mot Linnea, dvs förtal? Och att de utnyttjar ett litet barn för att begå dessa förtal samt för visningar? Om de nu anser sig ha bevisning för att Chrippa är den som har blivit utsatt för brott varför vänder de sig inte till polisen istället för att basunera ut videor på nätet? Hur kan de som vuxna människor och föräldrar själva stå bakom den här förtalskampanjen med ett litet barn som frontfigur?!

Jag vet inte varför jag ska svara på det men:

Hur har Jocke förtalat? Jag kan inte ansvara för Anjo och Julia. Aldrig haft kontakt med de.

Jocke var hos polis igår.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du har säkert vetskap men bara för att poängtera att när det kommer till barn går det snabbt.

Om en kvinna skulle anmäla pappan så hade det gått förbannat fort. Tvärtom så hade dom förmodligen sett det som smutskastning eller något. Får hoppas att Julia anmält vilket borde vara en självklarhet om detta nu har hänt som
Chloe bevittnat. Vore högst märkligt om Julia inte agerade som mamma där.
Citera
2024-01-06, 21:50
Medlem
Anjo i senaste videon :
Chrippa sa att han ska döda Henrik för det han gjort emot dig Julia !

Killen grät i förhandlingen & har blivit enligt han själv misshandlad av en tjej 😂 hur fan ska han ha det ? Är han en rik badboy eller är han stans största fjolla ?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Äckel deniz, läste I någon tråd att han låter sin hund slicka smör på hans kuk, han hade tydligen skickat de i något forum där djur material delas. Så han ska bara hålla käften
Han syns ju överallt nu, i varenda kommentarsfält och UUUSCH!

Han är ju helt vidrig.

Det rör sig alldeles för mycket sjukt folk på gatorna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben

Hur har Jocke förtalat? Jag kan inte ansvara för Anjo och Julia. Aldrig haft kontakt med de.

Vet du om Julia har anmält Linnea efter vad Chloe har sagt?
Citera
2024-01-06, 21:51
Medlem
Det är för mycket fakta och bevis som bevisar vilket svin L är. Jag tyckte om Chrippa innan det kom fram att han hade begått brott och innan han sa att han inte tänkte betala sina skulder till KF. Men nu när all fakta ligger på bordet så kan jag inte annat än att stötta honom. Hade han gjort L illa så hade hon antagligen inte varit så vidrig i deras konversationer. Det är Chrippa som försöker lunga henne. Jag tror inte heller att ett barn ljuger. Lilla C har bara sätt L göra illa Chrippa, hade hon sätt honom göra illa henne så hade hon berättat det och varit rädd för sin pappa.

För att bli häktad krävs enbart att påföljden för brottet är minst 1 års fängelse. Inga andra skäl behövs. Ni får tycka vad ni vill om mig nu, i början när inte alla chattar osv var offentliga så var jag nästan säker på att Chrippa hade misshandlat L, men jag tror inte på det nu. Jag tror heller inte att andra skulle riskera sina karriärer med att backa upp chrippa offentligt om det inte vore så att de hade mycket kött på benen. Ingen vill försvara en kvinnoboxare.

Däremot så hoppas jag att Chrippa tar tag i sin situation när han kommer ut. Betalar av sina skulder och visar hans känslosamma sida på sina sociala medier. Och att han går tillbaka till Julia. Chrippa har aldrig tryckt ner Julia, hon sa att han gjorde det under hennes rättegång men det var för att hon var rädd för sin förövare. Hade Chrippa varit ett svin mot henne så hade hon inte gått tillbaka till honom.

Hoppas att ber grejer om L kommer ut, för hon förtjänar att få skit. Hon pissar på dem som faktiskt har blivit utsatt för brott mot kvinnor. Och om han nu har för första gången gett sig på henne så förstår jag honom på ett sätt. Det hade brustit för mig med om jag hade blivit psykiskt och fysiskt misshandlad en längre tid.
Senast redigerad av 99amakar 2024-01-06 kl. 21:55.
Citera
2024-01-06, 21:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Julia har berättat för lilla Chloe att pappa är hos polisen.

Varför det?

Lilltjejen är 3 år
TRE ÅR!

Det hade varit väldigt, väldigt enkelt att säga att ’pappa är iväg och jobbar och hör av sig så fort han kan’.

Befria dottern från vuxengrejer - SNÄLLA!

F.ö va Anjo väldigt tydlig med att Flashbackare inte har något liv, samt att vi inte förstår vad ’ledande frågor’ faktiskt betyder.
Sedan gav han en liten undervisning i vad det betyder - så alla lågbegåvade f ö r s t å r.

Jag stängde av.
Av samma anledning att hon inte kontaktade polisen när hon fick veta att hennes dotter blivit misshandlad, istället höll hon ett eget förhör som hon filmade och skickade till Anjo så det kan spridas över hela nätet. Allt för att tjäna pengar.
Och dagen efter kanske hon ringde polisen och anmälde att dottern blivit misshandlad, efter att hon fått kritik för videon...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben

Är nog bara en tidsfråga innan Chrippa och Linnea får byta plats. Förhoppningsvis går det utbetalda skadeståndet från tiden i häktet tas av myndigheter då han har 2 mille hos kfm.
Citera
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så Anjo har vetat sen sälen att Linnea misshandlade Chrippa. Men han gjorde ingenting för att se till att lilla C inte skulle bo under såna förhållanden, han kände inga problem med att lämna sina barn och Lilla C ensamma med Linnea när dem var i Sälen?
Detta låter helt hemskt, finns det någon i det där gänget som skyddar sina barn emot personer dem anser är våldsamma och farliga?

Antingen är det så eller så hittar han på. Jag vet fan inte vad som är värst…
Citera
2024-01-06, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
DU! Anjos sms(mellan Chrippa och Linnea), va det prints sparade av Chrippa eller va det direkt från iCloud? Va viktigt för dunderC(eller CCkane) att poängtera att det va direkt från iCloud vilket vem som helst ser att det inte är. Jag vet inte varför man vill ljuga om en sån sak ens.

Jo det är direkt från ICloud som låg synkade på lillens platta om jag förstått rätt. Jag kör inte ICloud så kan inte själv.

Chrippa gav en fullmakt i häktet.

Det är inga prints utan kort tagna på en skärm så passa att lek expert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in