2024-01-07, 01:51
Medlem
Jag är förbannad påriktigt. Oavsett vad som hänt eller inte men anjo sitter och gör videos med försvar att ”inte bara ena sidan ska få försvara sig” vad jag vet har inte Linnea sagt ett ord om något. Istället hämtar man in alla möjliga för att skynda sig att göra Linnea till ett grovt psykfall som misshandlat sig själv, oavsett om hennes så revben hade varit av så har detta drev gjort att folk kommer tro hon gjort det på sig själv. Sen sitta och förhöra en 3 åring, har ingen något jävla barnpersketiv?! De alla har barn men tänker inte ett dugg på barnet. O Julia säger att hon slagit Chrippa hårt i bröstet flera gånger när han gjorde slut. När barnet var hemma. Asså stackars lilla unge. Och nu ska behöva läggas ut på nätet för offentligheten att bedöma. Sjukt! Finns det bevis så blir det en rättegång där BÅDA sidor får lägga fram sina bevis. Anjo behöver absolut inte engagera sig i att ha någon rättegång mot Linnea. Rask och Anjo lär ju hamna i rättegång och för förtal minst sagt.
Är Chrippa oskyldig kommer det komma fram i utredningen oavsett
Senast redigerad av Cecham 2024-01-07 kl. 01:54.
Citera
2024-01-07, 01:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag kommer ringa på måndag och fråga så vi får tyst på Dopys skit. Bra om fler ringer och sen skriver i tråden.
Det finns upplagt redan, det spelar ingen som helst roll, då somliga inte är torra bakom öronen och inte förstår hur man ska läsa från början till slut.
Så dumt.
Däremot bekymrar det mig mycket, att Anjo utnyttjar Julia för egen vinning.
Varför har han och Jocke övertalat henne att dela infon från paddan med dom? Sen sitter fruarna och känner in vad som är vad? Det är så jävla dumt och Anjo leker expert, men han har ingen koll på hur det fungerar.
Allt för pengar.
Varför pratade dom inte med Julia, när hon upptäckt att meddelandena fanns synkade i Chloes padda, att genast kontakta advokat/polis/åklagare?

Det skadar Christofer och jag är inte så säker på att han uppskattar uthängningarna.
Citera
2024-01-07, 01:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hoppas han fick lite träning efter förra rättegången, annars kommer denna rättegång bli ren underhållning
Ja det var ett uselt framträdande men övning ger färdighet

Han mår förmodligen skit där i häktet som alla andra, 23 timmar lockup, inget gym bara pressa betong, sova, runka och tänka på hur mycket hans skulder räntas.

Tänk om han måste krypa in något år, kommer sakna honom på tuben.
Citera
2024-01-07, 01:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ja det var ett uselt framträdande men övning ger färdighet

Han mår förmodligen skit där i häktet som alla andra, 23 timmar lockup, inget gym bara pressa betong, sova, runka och tänka på hur mycket hans skulder räntas.

Tänk om han måste krypa in något år, kommer sakna honom på tuben.
Han är ju ganska bra på att prata, så han sitter säkert där och pratar med sig själv, håller upp en toarulle eller något och låtsas det är en kamera typ.
Men nej, att sitta inlåst 23 timmar per dygn måste vara hemskt.
Senast redigerad av Dopy 2024-01-07 kl. 02:02.
Citera
2024-01-07, 01:58
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
1. Åklagaren yrkade på grov ja.

2. Linnea har skador.

På måndag ringer dessa TR:
Jsg
Mumsbulle
CClane
DunderC
Dopy
123
Vivalla

Det är 6e natten på rak du diskutera grov misshandel 😄

Vi ringer på måndag ist!
Varför ringa när det i beslutet från häktningsförhandlingen står att det korrigerat till "misshandel" och inte "grov misshandel"
Kansliet på TR kommer inte ge mer information än så - så det enda man uppnår med att telefonbomba är att förstöra deras dag.
Citera
2024-01-07, 02:01
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han är ju ganska bra på att prata, så han sitter säkert där och pratar med sig själv, håller upp en toa rulle eller något och låtsas det är en kamera typ.
Men nej, att sitta inlåst 23 timmar per dygn måste vara hemskt.

Hehehe garvade rejält åt det där med toarullen

Ja prata mycket kan ju karln iaf.
Citera
2024-01-07, 02:05
Medlem
GerardDepardieus avatar
Hur är det med regler gällande bestridande av häktning ??

Kan Chrippa bestrida sin häktning varannan vecka ??

Funkar det så?
Citera
2024-01-07, 02:06
Medlem
Det finns ingen anledning att prata om grov misshandel och skador då han är häktad av normalgrad.
Citera
2024-01-07, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Hur är det med regler gällande bestridande av häktning ??

Kan Chrippa bestrida sin häktning varannan vecka ??

Funkar det så?

Ja man kan överklaga varje förläggning men det är princip lönlöst.
Citera
2024-01-07, 02:09
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Men en användare fattar ju inte.

Vi ringer 7-8 st, varje samtal tar 1 min.
Idiotisk ide eftersom det finns i dokumenten som länkats i tråden - och de som arbetar på TR har viktigare saker att göra än att agera lekskola åt ett gäng vuxna nättroll som vill leka...
Citera
2024-01-07, 02:09
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ja man kan överklaga varje förläggning men det är princip lönlöst.

Ah ok ,jag förstår
Citera
2024-01-07, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Ah ok ,jag förstår

Även under häktesförhandlingen kan man så klart bestrida Åklagarens yrkande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in