Citat:
Ursprungligen postat av
Crerand
Helt ok doc. För mycket fokus på Schyffert med sin begränsade talang. Martin Luuk verkar helkonstig, dels socialt begränsad men även det där fiskedraget i örat.
Han har gjort 1 bra roll dock, som kuratorn i Bonusfamiljen. Den får du titta på
Citat:
Ursprungligen postat av
Lillarapunzel
Nu kanske det bara är så det klippts i serien, men upplever tyvärr Schyffert som lite dryg, och nästan snudd osympatisk nu såhär behind the scenes.

Tyckte alltid att han var väldigt rolig som Glenn Killing, men såhär när en såg honom i denna serie framstod han tyvärr som åt det lite drygare hållet. Synd, det förändrade verkligen min bild av honom.

Det har han ju varit i typ 20 år nu. Han är helt enkelt inte rolig utan tänker bara på sig själv. Nittiotalet är en annan femma men då var han ju lite mer "lössläppt" och inte så fruktansvärt stram och bitter. Känns som han år efter år inser mer och mer att ungdomens glada dagar seglar längre och längre ifrån honom
Tittat nu. Lite kul att få se lite om historian bakom osv, men tyckte den var lite för spretig. Gav inte så mycket och avslutades med ett gäng stofiler som helt saknade någon ljusglimt och till sist lade locket på. Man kunde gott bara slutat efter Fyra Nyanser Av Brunt men pengarna lockade väl därefter
Ska nog försöka se dessa gamla klassiker framöver. Jag tror faktiskt aldrig jag sett igenom alla saker utan mestadels massa klipp. Fyra Nyanser Av Brunt vill jag minnas att jag sett, men det är nog 15 år sedan sist så jag minns inte så mycket. Förutom den där Frosties-scenen, haha