Citat:
Ursprungligen postat av
Bandydraken
Ja, i vanliga fall får man göra det. Men nu hade han först gått ut med att han inte fick någon förfrågan, och sedan hittat mejlet där han tackar nej. Finns på hans X med skärmdump och allt
Så han påstår att han inte fått en förfrågan att medverka, vilket uttalat kommer från en psyksjuk person...och han har ett mejl som visar att han har tackat nej?
Hör du inte hur du själv låter?
Vad skulle det bevisa menar du, jag litar inte på någonting som den människan säger och jag har aldrig haft Twitter och kommer aldrig skaffa det heller så så länge du inte länkar något som tydligt styrker
ALLT han säger så tror jag att han och du snackar skit.
Jag tror att det har gått till såhär:
1. Han har fått förfrågan att medverka, han har sagt nej och bett dem att inte inkludera honom i dokumentären.
2. Med tanke på att han är en av grundmedlemmarna i Killinggänget så går det inte att sudda ut honom totalt ur dokumentären men de har ändå försökt att lyssna på hans önskan så de har ändå bara nämnt honom lite smått.
3. Jonas Inde har blivit sur, börjat raljera på Twitter som alla störda människor gör och börjat hitta på massa skit för att kunna trycka ner sina före detta kollegor i skiten, för att han är störd i huvudet