2024-01-06, 23:07
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jag har tyckt att det varit bra av henne att ha varit tyst såhär länge men nu när hon redan är dömd av majoriteten av alla som tagit del av den här cirkusen och inte direkt har något att förlora längre (för de som kommer tycka illa om henne gör isf redan det) så hade det varit rätt befriande och inte mindre än rätt, med tanke på vad bajsmackor hon fått käka nu, om hon faktiskt börjar prata och avslöja grej på grej bara för att nu svara emot...😌
Nej, det kan försvåra utredningen. Linnea gör rätt som är tyst, och låter utredningen ta fram sanningen.
Citera
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Kan inte någon be Anjo trycka upp tröjor med en bild på chrippa i bar överkropp med texten ” inte ens steroider gav mig bollar”

HAHAHA

Roligast på flera år

Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Nej. Linnea har hotat med att ”lämna” Chrippa femhundra gånger, men den här gången var det chrippa som äntligen tog steget till ett fullt avslut med Linnea.
Hon gick väl bananz när den verklighetsinsikten slog henne och raderade hans youtubekanal etc.
Finns inga bevis att chrippa gjorde slut med Linnea.
Citera
2024-01-06, 23:09
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Aha, då förstår jag!

Det rörde ett annat case.

Lätt att gå vilse här i tråden och inte hänga med i allt.

*skratt,*
Julia och Chrippa gjorde slut. Då blev Julia tillsammans med H.
H blev senare dömd för fysisk misshandel av Julia, tror även han blev dömd för att ha misshandlat några andra tjejer också.
Citera
2024-01-06, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Finns det någon sanning hos någon i den här röran?

De ljuger och efterkonstruerar, klipper och klistrar och bygger gigantiska luftslott!

Tänk sedan när allt bara fallerar?

Var ska de ta vägen?

Just nu vet man inte känns det som...men även om det skulle vara delar som är sanna så är det likförbannat ärekränkning och förtal.
Och tänker man då på att hon är typ 10-15 år yngre än många plus om hon nu skulle ha en psykisk sjukdom av någon form så är det ju ännu mer osmakligt att göra såhär 😕
Citera
2024-01-06, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Dem kan inte anmäla, för i ett riktigt förhör med en riktig utredare som kan förhöra barn kommer lilla C säga "mamma sa att jag skulle säga så" och då åker Julia dit för Falsk angivelse/tillvitelse.
Hade lilla C verkligen sagt det den 25 december hade dem ju sprungit till polisen direkt, för dem vill ju inget annat än att Linnea ska råka illa ut, barnmisshandel är ett mycket allvarligt brott.

Det kommer ju komma upp till ytan sinom tid vad som hänt.
.
Men det borde ju absolut finnas en anmälan daterad den 25 december mot L om de gjort som de ska. Annars är det väldigt väldigt illa.
Citera
2024-01-06, 23:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Den är lite luddig så anmälan mot L borde ha gjort den 25 december och där bör ju L blivit gripen kan man tycka då det eventuellt handlar om barnfridsbrott som är allvarligt.
Jag tar inte parti för någon i det här, men en del saker blir man extra fundersam över i den här soppan
Har L en anmälan på sig för misshandel mot barnet och när gjordes den börjar jag undra.
Jag tror att Julia gjorde en anmälan för misshandel av lilla C efter Anjos video om det, eftersom folk blev så arga på henne.
Eller så gjorde hon ingen anmälan eftersom hon vet att lilla C i ett riktigt förhör med utbildad personal kommer säga "mamma sa att jag skulle säga så"
Det är liksom något som inte stämmer i den historian runt att Lilla C ska ha berättat att Linnea misshandlat henne och att lilla C ska ha bevittnat våld i hemmet.
Citera
2024-01-06, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej, det kan försvåra utredningen. Linnea gör rätt som är tyst, och låter utredningen ta fram sanningen.

Jag vet...men mest ett önsketänkande för att jag är så trött på hur de tillåts hålla på och vore bara skönt om de fick igen. 😌
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
En fråga..

Om hon lämnade crippa varför har hon ❤️+hansnamn på sin insta o massa bilder kvar på dom 2? Det har man inte om man lämnar någon wtf

Hon har väl blivit tillsagd att låta allt vara med hänvisning till utredningen.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Hur vet du det? Kan du styrka detta?

Bara googla
Citera
2024-01-06, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelleper88
Någon som vet mer om vad Julia ska ha blivit utsatt för av den kille hon var tillsammans med efter Chrille? Gärna fup om nån sitter på den

Här har du tråden om det..i den finns typ allt
(FB) 26 årig åtalas för grova brott mot sambos - Örebro
Senast redigerad av Noclue90 2024-01-06 kl. 23:24.
Citera
2024-01-06, 23:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hon har väl blivit tillsagd att låta allt vara med hänvisning till utredningen.

Fast att ta bort ett hjärta och nåns namn försvårar knappast något. Nägot är fishy här..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in