2024-01-06, 22:39
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jag har tyckt att det varit bra av henne att ha varit tyst såhär länge men nu när hon redan är dömd av majoriteten av alla som tagit del av den här cirkusen och inte direkt har något att förlora längre (för de som kommer tycka illa om henne gör isf redan det) så hade det varit rätt befriande och inte mindre än rätt, med tanke på vad bajsmackor hon fått käka nu, om hon faktiskt börjar prata och avslöja grej på grej bara för att nu svara emot...😌

Nja, det är faktiskt ett klokare val att inte sjunka till samma låga nivå.

Tänk vilken fart det skulle ta om hon började slänga fram saker här eller i videos på tuben som ANJOS FÖRTAL-GÄNG.

Det vore som att hälla bensin på eld.
Citera
2024-01-06, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Lilla C har varit med om på tok för mycket.
Först varit med om att polisen söker igenom ens hem, där dem hittade droger och Chrippa blev dömd för det.
Sen har hon berättat att hon blivit misshandlad och bevittnat våld. (enligt förtals gänget) Och deras första reaktion på det är att hålla ett eget förhör med barnet hemma, och sedan sprida den videon på nätet för att tjäna pengar.
Ingen tanke på att omgående kontakta polisen och anmäla att barnet blivit misshandlad.

Och Chrippa har uppenbarligen vetat om att Linnea är galen, våldsam och farlig (enligt förtals gänget), men trots det lämnar sin dotter ensam med Linnea flera gånger, i flera timmar.
Vilken förälder skyddar inte sitt barn emot en människa man anser är våldsam, farlig och galen?

Stackars barn att leva i detta kaos...

Den är lite luddig så anmälan mot L borde ha gjort den 25 december och där bör ju L blivit gripen kan man tycka då det eventuellt handlar om barnfridsbrott som är allvarligt.
Jag tar inte parti för någon i det här, men en del saker blir man extra fundersam över i den här soppan
Har L en anmälan på sig för misshandel mot barnet och när gjordes den börjar jag undra.
Citera
2024-01-06, 22:40
Avstängd
En fråga..

Om hon lämnade crippa varför har hon ❤️+hansnamn på sin insta o massa bilder kvar på dom 2? Det har man inte om man lämnar någon wtf
Citera
2024-01-06, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Ganska många kommer bli förhörda- och lagförda, detta är så underhållande🤭🧐

Det är en enda stor soppa det här
Citera
2024-01-06, 22:43
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Nja, det är faktiskt ett klokare val att inte sjunka till samma låga nivå.

Tänk vilken fart det skulle ta om hon började slänga fram saker här eller i videos på tuben som ANJOS FÖRTAL-GÄNG.

Det vore som att hälla bensin på eld.

Exakt! Det är bra gjort av henne att förstå det, trots att hon är en "hora,psyko,borderlinehora osv"
Man vill ju inte veta vad dom andra är som inte är lika smarta som henne❤️
Citera
2024-01-06, 22:44
Medlem
Vet inte om det redan tagits upp men såg att L gick med i en grupp på Facebook den 9dec 2023 där lediga rum och lägenheter läggs upp i Malmö. Kanske hon drar sig ner till Skåne nu igen. Och hade hon kanske planerat allt och planer på att dra ner till Skåne direkt efter hon förstört chrippas liv. Kanske till och med smög iväg på någon visning medans de var nere i Skåne och firade jul.
Citera
2024-01-06, 22:44
Medlem
Computerzs avatar
Verkar vara en helt psycho brud det där. Sanningen kommer fram och Chrippa går fri!

#FreeChrippa
Citera
2024-01-06, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
En fråga..

Om hon lämnade crippa varför har hon ❤️+hansnamn på sin insta o massa bilder kvar på dom 2? Det har man inte om man lämnar någon wtf
För att hon är psyksjuk.
Citera
2024-01-06, 22:46
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Aha jag hade ingen aning om hur det funkade med barnfridsbrott. Men det är märkligt om det går så fort till barn förhörs och hon ränner runt fritt Linnea nu såfall.
Ja hon nämnde att hennes mamma hade hört det med. Jätte viktigt att detta anmäls.

Ang barnfridsbrott - kopierar ett tidigare inlägg:

Verkligen synd om den lilla men det faktum att det framkommer från ANJO-gängets sida att det förekommit våld mellan Chrippa och L när lilla C varit hos dem gör att lilla C (enligt ANJO-gänget) UTSATTS FÖR BARNFRIDSBROTT (om ANJO-gänget talar sanning).

MYCKET ALLVARLIGT ISF OCH DÅ ÄR BÅDE CHRIPPA OCH L FÖRMODLIGEN ANSVARIGA.

Då spelar det ingen roll om det är den ena eller båda som är den som är våldsam för är du utsatt och det finns barn med i bilden så gör du dig till lika mycket skyldig om du inte vidtar åtgärder för barnets skull.
Citera
2024-01-06, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han kan absolut söka upp en skuldrådgivare, för att få råd.
Men det kommer krävas att han tar ett jobb, jobbar hårt, betalar allt han kan, slutar resa utomlands och köpa onödiga märkes saker, och verkligen försöker betala av sina skulder under en längre tid, för att han ska ha bevisat att han faktiskt försökt.

Det går inte att resa utomlands flera gånger per år, köpa dyra märkeskläder, leva lyxliv på lånade pengar, och sedan få skuldsanering.

Men om Chrippa börjar anstränga sig nu, och verkligen försöker så kanske han kan få skuldsanering i framtiden. Men som han har levt dem senaste åren så har han ingen chans till skuldsanering.

Och skulle han få skuldsanering skulle han bara ta nya lån och börja leva på lånade pengar och vara tillbaka i samma situation om några år igen.
Vill tillägga att en skuldrådgivare är betydligt mycket mer än att få råd.

De följer med i hela processen i frågan om allt gällande en skuldsanering.
Citera
2024-01-06, 22:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
För att hon är psyksjuk.

Det har jag förstått, menade mer.. Hon vill få tillbaka honom och se detta som ännu ett psykutbrott?
Citera
2024-01-06, 22:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Julia påstår att hon i förhör fått en fråga om hon har blivit illa behandlad i sitt tidigare förhållande (alltså av Chrippa) och på detta har hon svarat ja. Uppgiften om att hon blivit illa behandlad ska ha kommit från Henke och Julia har varit rädd för honom och därför svarat ja på frågan. Enligt Julia har hon inte uppgett något annat dåligt angående Chrippa i förhör.
Det var ju dock inte så

Här är ett stycke i förhöret där dem frågar om killen som fysiskt misshandlat henne, och Julia själv börjar prata om Chrippa
"Förhörsledaren: Hade han (killen som fysiskt misshandlade julia) någon kommentar om din sminkning då?
Julia: Nej, vad skulle han säga? Vad ska han säga om hur jag väljer att se ut? Det var som jag sa här till Tommy också. Innan. Att det är så stor skillnad på Chrippa och (killen som fysiskt misshandlade julia).
Chrippa kunde säga att jag såg ut som en man utan smink medan (killen som fysiskt misshandlade julia) säger att jag är fin med.. alltså att jag är vacker utan smink till exempel.
Han skulle aldrig trycka ner mig för mitt utseende. Medan Chrippa gjorde det. "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in