2024-01-06, 20:10
Avstängd
Jag ser att många här hatar på Crippa.
Känner ni honom? Eller dömer ni honom utifrån jockes o crippas vlogg?

Det är uppenbart att det är en image där hans ka spela gapig och hård på youtube. Hans nära och köra beskriver ju honom som väldigt omtänksam och kärleksfull. Till skillnad från Linnea som de flesta faktiskt beskriver som en psykopat.

Jag tror innerligen han inte lagt ett finger på tjejen. Det är alldeles för mycket som pekar mot att hon är psyksjuk.

Hon ska få vård på psyket och Crippa ska lämnas ifred och släppas fri för att fortsätta ta hand om sin dotter.

Sjukt att många e så skadeglada öve att han sitter häktat, vad har han gjort er? Jag känner inte honom men förstår att en del stör sig då han är just gapig i videos.

Det är tydligt att hon bara vart med crippa för att komma nära Jocke. När hon ej kan bestämma över Crippa då han är en vuxen mogen man med förstånd så blir hon psyco och slår honom blodig. Att dessutom göra det framför hans dotter e sjukt. Att hon också lagt sin hand på dottern är ta mig fan över gränsen. Fan vad jag hoppas sanningen kommer fram och rättvisa skipas!!

Kärlek till Jocke o Crippa och deras familjer, fortsätt med det ni gör ni är grymma!
Citera
2024-01-06, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Anjo har delar av konversationen.

Men, jag är tveksam till att det verkligen är barnet L kallar för där ordet. Jag tror det är riktat mot kräftan alt J.

Nej jag skulle vilja se biten innan i den konversationen för åtminstone i det här fallet känns det inte som det för har sett andra prints då hon kallat Chrippa för annat hor-ord så det verkar ju finnas i hennes vokabulär mot honom då.
Men just i detta fallet ser det ju faktist ut som att det är ett affektord mot honom där.
Och kanske har hon sagt det till Chloe i någon annan print jag har missat men just i denna där även kommentaren påstår att hon kallar henne för horunge så blir ju det fel utan att se helheten.
Citera
2024-01-06, 20:13
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Och i Jackes video talar han själv om hur han vet hur det är att bli anklagad för saker, "hur liten, utsatt och försvarslös man känner sig. För även om det inte är sant så vet man inte hur det sociala fungerar"
..."det handlar inte bara om hur man blir dömd i en rättegång det handlar även om hur man blir dömd i det offentliga
"
Och på samma sätt som att Chrille är en offentlig person och det kommer ut i offentligheten - precis på samma sätt har det ju nu gjort för Linnea som var tillsammans med den offentliga personen.
Skillnaden är dock att Linnea inte har ett gäng med kreatörer som sprider allt till hundratusentals tittare/följare och såna som ramlar över det ändå.

Borde inte samma sak som Jacke sitter och pratar om appliceras på Linnea. Allt det de tar upp nu, alla förvridningar som utgår ifrån och grundar sig i det de tar upp, alla spekulationer som baseras på deras publicerade material. För det är ju inte bara så som en person säger ordagrant som sprider sig utan allt ändras och växer ju mer det sprids. Hur har inte hon redan blivit dömd i det offentliga nu??
Jacke sa det rätt bra men tyvärr har de (även fast han inte varit så extrem själv just allmänt nu men han hänvisade till Anjos videor vilket även det är bidragande i denna spridning) gjort precis detta nu mot en annan person. Det är så otroligt äckligt gjort. Och detta även om hon skulle vara "psyko" ☝️

(Det räcker att se från typ 14:20, det är slutstycket av videon så man behöver inte kolla igenom hela; https://youtu.be/u2GiZ_9xHXQ?si=fzagcCqzTm3VwMMR)

Det fetade !

Just precis detta är vad ANJO och CO utnyttjar eftersom de är så medvetna om detta.

De vet hur lättpåverkade deras följare är ..

Utöver att det ska mjölkas medans ämnet är hett.
Senast redigerad av granny-panties 2024-01-06 kl. 20:51.
Citera
2024-01-06, 20:14
Medlem
Julia uppger i Anojos senaste video att CHRIPPA och JULIA troligtvis ska ska bli tillsammans igen... Åsikter?
Citera
2024-01-06, 20:15
Avstängd
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolong
Julia uppger i Anojos senaste video att CHRIPPA och JULIA troligtvis ska ska bli tillsammans igen... Åsikter?
Chrippa lämnade väl Julia efter att Julia haft en trekant med två araber? Ska han ta tillbaka henne?

Varför är alla tjejer som Chrippa blir tillsammans med otrogna mot honom med ett gäng araber? Linnea låg väl också med en arab och sedan en neger?
Citera
2024-01-06, 20:16
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Jag ser att många här hatar på Crippa.
Känner ni honom? Eller dömer ni honom utifrån jockes o crippas vlogg?

Det är uppenbart att det är en image där hans ka spela gapig och hård på youtube. Hans nära och köra beskriver ju honom som väldigt omtänksam och kärleksfull. Till skillnad från Linnea som de flesta faktiskt beskriver som en psykopat.

Jag tror innerligen han inte lagt ett finger på tjejen. Det är alldeles för mycket som pekar mot att hon är psyksjuk.

Hon ska få vård på psyket och Crippa ska lämnas ifred och släppas fri för att fortsätta ta hand om sin dotter.

Sjukt att många e så skadeglada öve att han sitter häktat, vad har han gjort er? Jag känner inte honom men förstår att en del stör sig då han är just gapig i videos.

Det är tydligt att hon bara vart med crippa för att komma nära Jocke. När hon ej kan bestämma över Crippa då han är en vuxen mogen man med förstånd så blir hon psyco och slår honom blodig. Att dessutom göra det framför hans dotter e sjukt. Att hon också lagt sin hand på dottern är ta mig fan över gränsen. Fan vad jag hoppas sanningen kommer fram och rättvisa skipas!!

Kärlek till Jocke o Crippa och deras familjer, fortsätt med det ni gör ni är grymma!

Linnea gjorde slut med chrippa och då spöade han skiten ur henne... och du undrar varför vi hatar honom?
Citera
2024-01-06, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Dina uttalanden säger mer om dig som person än skiten du häver ur dig.

Åfan, berätta mer! Horan ska få stå till svars. Man kan inte tro att man kan hitta på saker och komma undan med det. Den där tjejen har säkert klarat sig flera ggr på skit hon gjort bara för hon är just en oskyldig liten tjej.
Citera
2024-01-06, 20:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Linnea gjorde slut med chrippa och då spöade han skiten ur henne... och du undrar varför vi hatar honom?

Du påstår falska saker nu. Du tror seriöst de va hon som lämna honom
Citera
2024-01-06, 20:22
Medlem
Akacia2050s avatar
Varför är det så viktigt att upprätthålla en bild i media? Varför inte bara låta rättväsendet sköta detta? Vad är det som pågår egentligen? Tycker det är skumt.
Citera
2024-01-06, 20:23
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Chrippa lämnade väl Julia efter att Julia haft en trekant med två araber? Ska han ta tillbaka henne?

Varför är alla tjejer som Chrippa blir tillsammans med otrogna mot honom med ett gäng araber? Linnea låg väl också med en arab och sedan en neger?
Är det sant? Källa?
Citera
2024-01-06, 20:25
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noselake
Var hittar man häktningsprotokollet? Kan du länka?

Du får gå igenom 100 sidor bakåt.
Jag minns inte vilken sida det var mer hade jag vetat hade jag givetvis länkat.
Tyvärr
Citera
2024-01-06, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Om ni skäms över Anjo, Liam M och Rask så måste ni se på denna dåren:https://youtu.be/SEkc76_-nqQ?si=tcmsLv0tm4rLk4an

Första ”Free Chrippa” och stalkar Linnea
https://youtu.be/Br_Sv921BTk?si=iuxDTBRaeW47k_By

https://youtu.be/fkXLOkEi8po?si=Xzx5Mn9M857TOq2y

https://youtu.be/ompdnMXZhNc?si=KvHus2sSRWnZXmZ-

Snacka om hjärndöd - Det kan ni gnälla över istället.

Två fel blir ett rätt🤣🤭, du gör ju inte direkt reklam för din intellektuella sida.

Pojken i första länken bor på ett boende dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in