2024-01-06, 15:28
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Jo, men det var ju över 10 år sen så han borde ju kommit över det.
Han verkar fortfarande galen och skyller allt på judarna.

Ja han är sjuk i huvudet (trodde ärligt att han slutat gnälla och sprida antisemitism..)
Men det är väl bekvämt att skylla på judarna när man e en jävla fuckup själv och inte står ut med det
Citera
2024-01-06, 15:28
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
Oavsett om anklagelserna är sanna eller falska så är hela situationen fruktansvärd. Satan vilket mörker :/
Vilka anklagelser?

Inde är instabil som vårdnadshavare, det är väl det det handlar om, inte att han utsatt barnet för något
Citera
2024-01-06, 15:29
Avslutad
Citat:
Ja han är sjuk i huvudet (trodde ärligt att han slutat gnälla och sprida antisemitism..)
Men det är väl bekvämt att skylla på judarna när man e en jävla fuckup själv och inte står ut med det
Jo, det är väl nån total brist på självinsikt han lider av.
Citera
2024-01-06, 15:30
Medlem
Tallinn står sig ju. Svensk humorkanon. Manegen-grejerna och Nilecity känns bedagat. Långfilmen tyckte jag var pretentiös och trist. Seglade på hype och tvärdog.

Uppenbart att gänget tror att det var Lokkos referenshumor och Luuks arty-farty-stuff som var grejen när genomslaget till 90 procent bestod i Gustafssons gubbar som kunde varit hämtade från vilket årtionde som helst.
Citera
2024-01-06, 15:31
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vilka anklagelser?

Anklagelser från exet/ baby mama om utnyttjande an hans dotter.
Hade inte hört talas om det innan och ingen har hitttils kunna länka så jag vet inte om det stämmer
Citera
2024-01-06, 15:33
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Anklagelser från exet/ baby mama om utnyttjande an hans dotter.
Hade inte hört talas om det innan och ingen har hitttils kunna länka så jag vet inte om det stämmer
Du har alltså inget på fötterna. Utan bara spekulerar o de grövsta skäms på dig
Citera
2024-01-06, 15:44
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Du har alltså inget på fötterna. Utan bara spekulerar o de grövsta skäms på dig

Nej flera stycken har skrivit om det här i tråden. Jag tar inte för givet att anklagelserna ens gjorts eller isf skulle va sanna. Därför skrev jag ”oavsett om de är sanna”..
Vilket betyder att det är så jäkla tragiskt för hela familjen när såna här saker sprids.. om anklagelser som dessa görs så är det en tragedi oavsett.
Ett jäkla trauma
Citera
2024-01-06, 16:18
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
När tänkte ni sluta diskutera Schyffert?

Eller Jonas Indes mentala problem.

...
På ämnet så hade det varit intressant om de problematiserat Indes medverkan och roll lite. Rheborg var lite inne på det när han han medverkade i Stjärnorna på slottet, att de skämtade om alkoholism samtidigt som en i gänget satt på torken.

Tycker delar av Manegen, Nilecity, Percy tårar, Torsk på Tallinn och Ben och Gunnar fortfarande håller. En liten film om döden, Gunnar Rehlin och Fyra nyanser av brunt behöver jag nog se om.
Citera
2024-01-06, 16:35
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elcielo
Får Jonas Inde, kanske den enda kvar man kan ha respekt för, med undantag för Rheborg vara med eller är han flr abti-PK?

Han har avböjt att medverka.
Citera
2024-01-06, 16:37
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Är faktiskt märkligt att just Schyffert blev någon form av huvudperson när de de roliga var Johan Rheborg och Robert Gustafsson. Eller var det just därför?

Kan faktiskt inte komma på något roligt Schyffert sagt alls medans Percy Nilegård, Örjan Lax eller brandkaptenen Greger genast dyker upp när jag tänker på de andra.
Vem startade gruppen?
Citera
2024-01-06, 16:38
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Det var väl exet som anmälde honom för nåt med deras dotter. Många år sen, och det var i samma veva han började flippa på twitter.

Men för helvete, sluta snacka skit och sprida lögner. Det är en son han har och som han inte får träffa.
Citera
2024-01-06, 16:55
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
Vem startade gruppen?
Är man rolig för att man startat gruppen, är det det du menar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in