2024-01-06, 15:23
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ta din medicin. Hade vi inte haft nazifeminister till åklagare så hade inte Chrippa suttit häktad utan då hade den knarkade barnmisshandlaren häktats men nu häktar vi inte kvinnor i Sverige. Dags att växa upp nu simp.

Håller fullständigt med åker han på substanser i LHg är de l Varje dag i veckan hennes
man torskar inte för samma sak två gånger .
Men det vet säkert polisen oxå
syns ju klart o tydligt att hon är ett Pundar Luder
Citera
2024-01-06, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nää du har rätt. Som flickvän kan man inte ta hand om sitt pojkväns barn på semestern lite då och då.

Linnea påpekade att Skabbe inte tog hand om ungen ens på semestern, ok...?
Citera
2024-01-06, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Haha Jackie är nog fri medans chrippe fortfarande väntar på sitt fängelsestraff 😅

"Jackie Arklöv får sitt livstidsstraff tidsbestämt till 41 år. Han släpps fri hösten 2026, skriver Örebro tingsrätt.14 juni 2023"

Hahahaha ja i denna snigeltakt som pågår just nu så tror jag nog att du får rätt här 🤣
Citera
2024-01-06, 15:25
Avslutad
Citat:
Det gjorde jag också. Därför jag tvärvänt. Jag anser fortfarande Chrippa betett sej vidrigt i sina vloggar och kommentarer på Youtube. Speciell när han var ihop med Julia och sista halvåret. Men med Linnea börjar man ju förstå saker.
Jag är benägen att hålla med.
När man fått glutta lite i Chrippas privata, inser jag att han har vissa🙄 förbättringsområden, men att han, som han själv påtalat, är en karaktär. Han spelar över och gapar, faktum är att jag just nu skulle vilja höra ett riktigt vrålande Hey Ho, Whats poppin brothers n sisters, just nu... och få höra hans story
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Linnea påpekade att Skabbe inte tog hand om ungen ens på semestern, ok...?

Ja han är dålig på det. Men horunge? Rikta ilskan mot Chrippa inte C. Säger ju allt om Linnea.
Citera
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Skabbe knullade henne första gången när hon gick i årskurs 9.
Skulle hon änmäla de så skulle han åka dit för våldtäkt mot barn om hon kan styrka det.
Citera
2024-01-06, 15:26
Medlem
Citat:
Plus att när folk är runt omkring kan hon inte styra kontrollera och vara galen. Därav surandet. Hon klarade inte av en vecka i Cypern utan att begå våld. Varför tror ni Olivia efter Cypern vägrar träffa Linnea? Lägg ihop 1 och 1. Vem frisk skrver sms "Kom upp och ta hand om din jobbiga unge"?

Chloe och Julia hade varit bäst döda för Linnea.

Men varför sa ingen ifrån ordentligt när hon betedde sig som en psykfall?
Citera
2024-01-06, 15:28
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Nej de är fredade från allt, det finns inga onda kvinnor, bara onda män.

Jaaa dom är sannerligen ett magiskt sagoväsen!

Citat:
Åklagare är Anders Hirsch, 53 år, från Bromma. Han har tidigare åtalat en polis.

Jude OCH nazist.

Som typ Soros? Fan yrar du om? Att Anders från Bromma är en simp behöver vi inte ens diskutera. Chrippa är ju häktad, har ni retards glömt det?

Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Håller fullständigt med åker han på substanser i LHg är de l Varje dag i veckan hennes
man torskar inte för samma sak två gånger .
Men det vet säkert polisen oxå
syns ju klart o tydligt att hon är ett Pundar Luder

Ja läser man smsen ser man ju att hon går från att stava bra till att inte kunna skriva alls för att hon är totalt jävla tvärbäng och psykotisk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men varför sa ingen ifrån ordentligt när hon betedde sig som en psykfall?

Ja det är en bra fråga. Det är lätt att vara efterklok?
Citera
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ta din medicin. Hade vi inte haft nazifeminister till åklagare så hade inte Chrippa suttit häktad utan då hade den knarkade barnmisshandlaren häktats men nu häktar vi inte kvinnor i Sverige. Dags att växa upp nu simp.

Fortfarande tingsrätten som drömer och fattar beslut, åklagare lägger fram bevis som finns och tingsrätt gör bedömnig 💋
Citera
2024-01-06, 15:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Så jäkla bra video! Jacke är så bra.
Nej, tablettknarkare. Som sina bröder, de knarkar för att orka med vardagen. Pissluffare!
Citera
2024-01-06, 15:30
Medlem
Fattar inte varför Jocke och co hettsar om att få Crippa fri. Dom har ju INGEN aning om han har slagit henne eller inte. Varför inte bara vänta tills han blir släppt och all fakta kommer ut?

Det är ju ganska uppenbart att han har slagit henne. Annars skulle han inte sitta häktad i flera veckor för en "kanske' misshandel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in