2024-01-06, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Ok, men om hon är skriven där så betyder det hon bor där, och antagligen betalar hon hyra också eftersom skabbe antagligen inte har så mycke kvar efter KF tagit det dom ska ha av hans youtube förmögenhet varje månad.

Båda är folkbokförda på adressen eftersom de har bott där, inga konstigheter eller fuffens med den delen.
Citera
2024-01-06, 12:08
Avslutad
Citat:
I allt det här så kanske Gustav också blir åtalat för brott då dom antagligen fifflat med kontrakt osv ☺️ och allt har dom själva lagt fram som en räkmacka åt myndigheterna 😅

Riktigt korkat, men ngn måste ju anmäla honom för att han ska bli åtalad för brottet! Tror knappast att polisen agerar annars
Citera
2024-01-06, 12:09
Medlem
Citat:
var det han Gustav som chrippa och linnea hyrde lägenhet av i andrahand?
La inte Gustav ut en story där han skrev att han bytt lås och skrev att Linnea hade sina grejer där?
Skulle min hyresvärd byta lås och vägra lämna mina saker när jag hyr en lägenhet så gör han sig skyldig till brott, för även om du ligger efter med en hyra så krävs det väl lite mer innan dom har rätt att byta lås, eller har jag fel?
Finns inget kontrakt så ett icke-problem.
Citera
2024-01-06, 12:13
Avslutad
Citat:
Ok, men om hon är skriven där så betyder det hon bor där, och antagligen betalar hon hyra också eftersom skabbe antagligen inte har så mycke kvar efter KF tagit det dom ska ha av hans youtube förmögenhet varje månad.

KF har inte tagit ett öre av det Chrippa dragit in på YouTube för han skattar inte/redovisar inte intäkterna och KF har inte sett röken av pengarna, de har kommit in på ngt utländskt konto som de inte lyckats spåra.
Citera
2024-01-06, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Och det är "skadorna" som ligger till grund för hans häktning?

Ja, och han är häktad för att inte förstöra bevis. Men det är ju det här vi försökt ta upp, man tar ALLTID kvinnan som offer. Jag har förklarat skadorna, sen kan du dra din egen slutsats om det är grund för en häktning.
Citera
2024-01-06, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nu ska fettot anjo intervjua fettot julia, allt för att mjölka lite cash på chrippas bekostnad 😘🤣🤣🤣
De bara MÅSTE mjölkas - pengarna SKA in till varje pris.

Då är det bara att luta sig tillbaka och iaktta hur katastrofen närmar sig med stormsteg!
Citera
2024-01-06, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Nu sitter hatarna/trollen och göttar sig ser jag. Vad får ni ut av det?

Geniun fråga bara?

Du får ett genuint svar:
Jag är mest förundrad över vilka sitser de faktiskt sätter sig själva i samtidigt som de kört sitt drev.
Och hatare i sig är jag inte men jag accepterar verkligen inte och tycker det sättet de fört sig på mot Linnea är så fruktansvärt vidrigt och taget helt ur proportion med tanke på att de inte bara är de själva utan att de ju även medvetet drar med sig säkert hundratusentals som ser deras material
(och med det sagt säger jag inte att Linnea är oskyldig heller men jag har aldrig sett spår av hennes våldsamhet tidigare och kommer därför inte döma henne och hur hennes psyke är innan en undersökning/utredning av läkare kan presenteras och inte bara bilder på meddelanden som personer som det inte är en hemlighet har ett sånt agg mot henne publicerar).
Så på grund av det tycker jag att dessa människor är otroligt äckliga och att det är inte mer än rätt att de faktiskt får stå till svars för vad de ju håller på med. Inte mer med så.
Sen att de avslöjar dessa extra grejer själva är ju bara roligt.
Citera
2024-01-06, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Det enda som är relevant och som kan göra att Chrippa frias och åtal ogillas är vad man får fram om vad som faktiskt hände den 29e december.

Huruvida Linnéa har gjort dittan eller dattan för 1 månad sedan eller 2, kommer inte påverka Chrippas fall nämnvärt (speciellt inte när man från Jockes kompisars sida kastar ut allt i offentligheten), det hjälper inte utan snarare stjälper Chrippas situation, och dem riskerar bara att dra på sig ev förtalsanmälningar. Gustav och Julia ligger nog mest risigt till där.

Nej exakt det som gäller är ju det som hände aktuell tidpunkt. Kan mycket väl vara så att Linnea fått psykbryt och attackerat Chrippa som skyddat sig. Av det som läckt känns det som ett troligt scenario snarare än motsatsen. Hon är definitivt inte stabil, som ska slå med personer med batong, sänka karriärer och kallar ett barn för horunge.
Citera
2024-01-06, 12:19
Medlem
Vilka tittarsiffror Anjo fått de två senaste videorna, han mjölkar verkligen ut han kan nu i detta. Gnuggar händerna och räknar in kronorna.

Smutsiga pengar är också pengar, i hans värld..
Citera
2024-01-06, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Vilka tittarsiffror Anjo fått de två senaste videorna, han mjölkar verkligen ut han kan nu i detta. Gnuggar händerna och räknar in kronorna.

Smutsiga pengar är också pengar, i hans värld..
Det är det här han lever på, han har ju alltid gjort så.
Hyena!
Det är bland annat därför jag ogillar honom, och för hans självgodhet, besserwisser och ja….hans personlighet.
Citera
2024-01-06, 12:24
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jag har hela tiden varit motståndare till Chrippa. Folk tror att jag bytt sida för att jag tar han i försvar mot bedragaren.

Det är ganska enkelt. Ditt kvinnohat är större än ditt hat för crippa helt enkelt.
Senast redigerad av Mikkka 2024-01-06 kl. 12:28.
Citera
2024-01-06, 12:25
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Du får ett genuint svar:
Jag är mest förundrad över vilka sitser de faktiskt sätter sig själva i samtidigt som de kört sitt drev.
Och hatare i sig är jag inte men jag accepterar verkligen inte och tycker det sättet de fört sig på mot Linnea är så fruktansvärt vidrigt och taget helt ur proportion med tanke på att de inte bara är de själva utan att de ju även medvetet drar med sig säkert hundratusentals som ser deras material
(och med det sagt säger jag inte att Linnea är oskyldig heller men jag har aldrig sett spår av hennes våldsamhet tidigare och kommer därför inte döma henne och hur hennes psyke är innan en undersökning/utredning av läkare kan presenteras och inte bara bilder på meddelanden som personer som det inte är en hemlighet har ett sånt agg mot henne publicerar).
Så på grund av det tycker jag att dessa människor är otroligt äckliga och att det är inte mer än rätt att de faktiskt får stå till svars för vad de ju håller på med. Inte mer med så.
Sen att de avslöjar dessa extra grejer själva är ju bara roligt.

Att Chrippa sparat prints(de som anjo visar) på sina sms med Linnea KAN va att han va orolig och ville bort, MEN det KAN också vara att han plantera "bevis" OM snuten skulle komma. De är från 11 Oktober. Båda är troliga senarios och vi får faktiskt vänta och se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in