Citat:
Ursprungligen postat av
kanblikul
Varför inte EFTER dom? Då kommer allt väga mer? Det är uppenbart att det inte är psykobrudar ni vill varna för, ni vill varna för psykobruden Linnea. Varför skulle ni 4 skriva maniskt för att varna om en tjej. Ingenting på Flashback kommer tas bort och Chrippa kommer kunna se 4 personer som inte varit till hans fördel i dom och/eller anseende. Varför tror du 2000 pers lurkar tråden? För att vet det nya om psykobruden eller undrar vad alla desperata försök gömmer. Försök i oändlighet att flytta fokus och till och med försökt att stänga tråden när fler och fler ifrågasätter varför ingen gjorde ngt och hon nu var så ont. FOLK ÄR INTE DUMMA!
EDIT: Varför inte skapa en nya tråd här på flashback som ni kan varna folk för psykobrudar?
Jag tänkte skriva nåt liknande.
Varför inte skapa en tråd om kvinnors våld mot män?
Jag tycker också att det är ett viktigt ämne som behöver komma upp i ljuset, och jag tycker att själva diskussionen är bra.
Men inte här, iaf inte till den här graden att det enbart handlar om det.
Chrippa har ju engagerat länge pga mängder av konstigheter han har sysslat med och ja, han verkar (eventuellt) ha stött på en psykobrud.
Kaka söker maka, enkelt uttryckt.
Flera skribenter har förändrats radikalt, varav 1 jag hade (har, när den blir som vanligt igen) som favorit.
Det är supertråkigt, men det är väl själva syftet, att flytta fokus från själva huvudpersonen och hans tillkortakommanden.
Nu har jag läst sida upp och sida ner om absolut ingenting, det är mer upprepningar, otrevligheter och ältande om en fråga som inte bör ta större plats än självaste Chrippa.