2024-01-06, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Så allt ditt femboy snack om att "män visst kan bli misshandlade" va bara ironi? Du vet om att i textform så kan ironi vara svårt.

OK, då väntar vi på vad Chrippa kan ha att säga och släpper Linnea är psyko biten? Då menar jag det maniska spammandet som alla redan blivit varnade för

Att du verkar tolka det så säger väl en del om att inte kan ha mer än 2 parametrar i huvudet samtidigt.
Citera
2024-01-06, 10:00
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Nej där står jag för allt när det kommer att backa män som blivit utsatta för kvinnors våld och psykiska misshandel och min avsky mot myndigheterna som inte är jämnställt.

Det kan vi ta i hand på om det gäller på båda hållen.

Jag tror inte du fattar någonting.
4 personer har varit negativ mot chrippa och aktiva här och de gottar sig att Chrippa sitter häktad.
helt plötsligt får 4 personer "hemlig" info som gjort att de ändrat sig helt.
de 4 personerna hånar andra som tycker att allt verkar skumt, utan era bevis.

ni kan skriva dag ut och dag in hur bevisen ändrat er men alla 2000 pers som lurkar här får bara starkare och starkare misstanke att ngt stort ska droppas. Om Linnea skiter folk i.
Citera
2024-01-06, 10:02
Medlem
Är vi ens 100 på att det gäller misshandel?
Citera
2024-01-06, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Jag tror inte du fattar någonting.
4 personer har varit negativ mot chrippa och aktiva här och de gottar sig att Chrippa sitter häktad.
helt plötsligt får 4 personer "hemlig" info som gjort att de ändrat sig helt.
de 4 personerna hånar andra som tycker att allt verkar skumt, utan era bevis.

ni kan skriva dag ut och dag in hur bevisen ändrat er men alla 2000 pers som lurkar här får bara starkare och starkare misstanke att ngt stort ska droppas. Om Linnea skiter folk i.

Du ser skillnaden på äpplen och päron utgår jag ifrån? Chrippa är fortfarande en skit hög. Problemet är att kvinnor anklagar män som får straff medan ni själv är förövarna.

Vi kommer med saker men det lyser i sin frånvaro ifrån Linneas håll. Det är Flashback och saker borde vara ute vid denna tiden om nu Chrippa har misshandlat henne. Men det finns ju verkligen ingeting och ni försvarar henne fortfarande.
Citera
2024-01-06, 10:04
Medlem
KungPungPats avatar
hur lång tid tror ni att dom tror att flashbackare tar på sig för att inse att Chrille doxade bort sin kanal i sitt nystartade krig mot flashbackare?

Fattar dom ens att dom inte kan ljuga om en sån grej som hur en kanal har försvunnit vilket enbart youtube kan göra?

Att dom skyller på ryska hackers och Linnea är lortigt och falskt eftersom youtube återställer ju hackade kanaler enkelt lol

Jag ser ju på amerikanska kanaler som gått igenom hur reglerna fungerar. Jag vet hur det går till när en kanal tas bort, och hur den återställs om hackare tar sig in. Doxing är fet allvarligt eftersom folk ringer snutar och säger att nån med pistol håller nån kidnappad på adressen sen åker snutar dit helt nervösa med automatvapen i högsta hugg. Folk har dött av doxing.
Citera
2024-01-06, 10:05
Medlem
Citat:
Du ser skillnaden på äpplen och päron utgår jag ifrån? Chrippa är fortfarande en skit hög. Problemet är att kvinnor anklagar män som får straff medan ni själv är förövarna.

Vi kommer med saker men det lyser i sin frånvaro ifrån Linneas håll. Det är Flashback och saker borde vara ute vid denna tiden om nu Chrippa har misshandlat henne. Men det finns ju verkligen ingeting och ni försvarar henne fortfarande.

Linnea har blåmärken på ben efter skidåkning och ett rivmärke på halsen. Detta kan vara en avvärjningsskada eller något hon kan ha tillfogat själv.
Citera
2024-01-06, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Om du har tråkigt, testa att ringa svensk feministisk kvinnoförening och be om att få prata med han som bestämmer där. Kanske är bögen Malmen som svarar då

Men nu får ni ge er.

Du, Malmen och dunder skriver en massa trams så den här tråden spårar ur fullständigt.
Citera
2024-01-06, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -POLISEN
Är vi ens 100 på att det gäller misshandel?

Det är vad som står i häktningsframställan.
Sen hur det kommer att rubriceras och vad som tillkommit etc vet ingen än.
Det påstås en massa hit och dit, men ingen vet säkert.
Citera
2024-01-06, 10:07
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:

Jag har försvarat Linnea? OK, du får börja läsa vad jag skriver. Om jag försvarar Linnea genom att inte spy på henne? Varför ska jag det? Jag känner henne inte, jag vet inte vad hon har gjort? Så varför måste jag spy på henne? Hon är ingenting för mig.
Citera
2024-01-06, 10:12
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ja det kan du klura ut, det är iaf säkert att det är ni som kommer se ut som dårar när detta är klart

Gå nu och Vila, låt din man göra jobbet och betala för din existens.

Det är det jag menar, ni va samma dårar som oss utan bevis!
Så det är skumt att ni hånar oss när ni vet att era bevis som ingen annan har är nyckeln..... smart!
Senast redigerad av kanblikul 2024-01-06 kl. 10:16.
Citera
2024-01-06, 10:13
Medlem
Citat:
Ja det kan du klura ut, det är iaf säkert att det är ni som kommer se ut som dårar när detta är klart

Gå nu och Vila, låt din man göra jobbet och betala för din existens.

Om dessa skador som du beskriver är sanningen så skulle det vara dråpligt. Synd om chrippa att behövt sitta häktad.
Citera
2024-01-06, 10:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Kan inte vara lätt att vara så nedtryckt i en relation. Tror inte det finns organisationer för män att vända sig till. Kvinnan är ALLTID offret kom ihåg det!
Stödlinjen för män
https://stodlinjenforman.se/

Manscentrum
https://www.manscentrum.se/

Rikskriscentrum - Sveriges kriscentrum för män
https://rikskriscentrum.se/om-rikskriscentrum/

Uppdrag att kartlägga mäns utsatthet för våld i nära relationer
Publicerad 29 juni 2023
Regeringen ger Jämställdhetsmyndigheten i uppdrag att kartlägga förekomsten av mäns utsatthet för våld i nära relationer. Myndigheten ska också göra en analys av behovet av olika insatser riktade till män, till exempel skyddat boende.
https://www.regeringen.se/pressmeddelanden/2023/06/uppdrag-att-kartlagga-mans-utsatthet-for-vald-i-nara-relationer/

Det finns ännu mer.
Jag tror dock att en stor del av problemet är att män tror att dem inte kan söka hjälp när dem är utsatt för våld från en kvinna.
Att män inte pratar med andra män öppet och ärligt att dem blir misshandlade hemma av sin tjej.
Jag tror män sitter tysta och lider.

Hur skulle ni män i denna tråd reagerar om ni sitter i lunchrummet och äter och en kollega som är din vän på jobbet, men ni umgås aldrig utanför jobbet, sätter sig ner bredvid dig och berättar att dem försökte ta sitt liv i helgen, och enda anledningen att dem lever är pga att deras partner hittade dem i tid?
Eller att dem berättar att dem blir flera gånger i veckan slagen av sin tjej hemma?

Jag tror tyvärr inte män reagerar på samma sätt som kvinnor, jag tror inte män är lika öppna och ärliga om sånt emot varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in