2024-01-06, 09:16
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Skriver under på detta. Hon ska inte komma undan bara för hon enligt många är av ”det svagare könet”.

Ni är så maniska och brinner för ämnet ju! Jag vill läsa mer så jag inte råkar ut för en psykobrud. Har ni hängt ut någon annan eller är Linnea unik? Har ni en tråd här på flashback? Vem vet, jag kanske blir psykist misshandlat av min fru och måste vända mig någonstans? VART?
Citera
2024-01-06, 09:16
Avstängd
Chrippa lär väl svälta i häktet, inge bra käk🤣🤣🤣🤣🤣🤣 inget gymmande heller
Citera
2024-01-06, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Ni är så maniska och brinner för ämnet ju! Jag vill läsa mer så jag inte råkar ut för en psykobrud. Har ni hängt ut någon annan eller är Linnea unik? Har ni en tråd här på flashback? Vem vet, jag kanske blir psykist misshandlat av min fru och måste vända mig någonstans? VART?

Du kan läsa i Love Island tråden om Nicci Hernestig bla. Nja är mer att kvinnor inte ska komma undan just för deras kön.
Citera
2024-01-06, 09:18
Medlem
Citat:

Då tycker jag att du ska vända dig till organisationer som sysslar med detta, vet iaf att det finns liknande organisationer för kvinnor iaf ( såklart). Är du stark nog att berätta för anhöriga så tycker jag du ska göra det.
Citera
2024-01-06, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Försök till härskartekniker fungerar inte på mig, leta reda på någon som kan falla offer för din retorik istället. Här kommer du inte långt!

Härskartekniker? Sluta med att vara så jävla lättkränkt.
Du får tåla att någon säger till när du vräker ur dig skit i nivå med Chrippa, så är det bara.
Citera
2024-01-06, 09:25
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nej det är nog egentligen inte det stora problemet. Just nu är nog inte ens grundfallet alls ens vad man tänker på längre.
Hade Chrippa häktats och ingen av Julia, Jocke, Gustav, Anjo, Rask m.fl skulle börjat sin grej utan de hade legat lågt och så hade utredningen och rätten gjort sitt och man fått fram ett beslut så hade det kommit en dom och ett protokoll om vad som hänt och saken hade varit avgjord. Det är nog få som uttrycker sig kritiskt mot Chrippa som faktiskt nu syftar på själva händelsen.
Men tack vare att de där gänget härjat som det gjort är det ju de man har åsikter om och på grund av vad de lagt ut och på vilket sätt de gör det gör ju dessvärre att de enbart drar ner trovärdigheten och nivån på hela alltet sant för antalet spekulationer att komma på alternativa sanningar åt alla håll. Så att Chrippa har så många som inte är på hans sida och stöttar honom nu har han ju till stor del orsakat själv utifrån sitt efter material han lagt ut själv om honom och hans agerande men just nu kan han ju tacka sin bror, ex, vän med flera för att detta blivit ett ännu större problem.

Jag tycker inte synd om Chrippa att han sitter häktad förrän jag vet att han är oskyldig och det får utredningen avgöra. Dock kan jag tycka synd om honom rörande hans närstående och deras agerande och hur de orsakat ett kaos -för det har han ju faktiskt inte kunnat styra själv och det är ju inte till någon fördel för honom.

Håller med. Allt detta har blivit så mycket större. Polisen till och med gräver mer efter "bara" en misshandel tack vara alla "vänner". Alla förstår att någonting mer finns. Det är det alla väntar på. Synd att det finns en unge med i det hela.
Citera
2024-01-06, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Kan inte vara lätt att vara så nedtryckt i en relation. Tror inte det finns organisationer för män att vända sig till. Kvinnan är ALLTID offret kom ihåg det!

Ja stackarna och vidriga männen är. Dom glömmer nog av att deras pappa satt på deras mamma så dom finns vid liv.

Nej det finns nog inte nog även där endast för kvinnor och dom får säkert alla bidrag i världen för jippot med.

Däremot ska kvinnor som verkligen med bevis där män blivit dömda ha alla förutsättningar i världen. Och hoppas på att det upplyses mer om det blir tvärtom med när kvinnan utsätter mannen. Som i detta tydliga fallet med Chrippa.

Anjo har satt punkt på diskussionen i sin första video.
Citera
2024-01-06, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
De kan ju ta med Malmen1 också som stryker runt utanför C och L adress.
Den här besattheten börjar bli otäck.

Det är ju bara sjukt. Är hen en stalker med? Verkar besatt av Linnea.
Citera
2024-01-06, 09:36
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Vi vill ju hjälpa kvinnoorganisationerna med att anmäla alla män, står en man för nära en i kollektivtrafiken så ska han hängas ut för han är en våldtäktsman, hamnar man bredvid en man vid lunchbordet på arbetsplatsen så ska han anmälas för att vara sexistisk osv osv.

Du pendlar mellan att pika folk att vara feminister till att vara en svag man själv(feminist). Identitetskris?

Slut på ditt genussnack. Riktiga män försvarar sitt/sina barn oavsätt! (nu vet vi ju bara eran sida om hur Chrippa inte vågat, vi väntar på vad Chrippa har att säga)
Citera
2024-01-06, 09:41
Medlem
KungPungPats avatar
Skratta inte åt Chrille nu men jag tror att han gav upp allt när han tog bort sin kanal och just hade startat kriget mot flashbackarna..

Grova misshandeln är troligen extra rå eftersom han struntade verkligen i allt just då eftersom han avslutade sin youtubedröm med doxing och hot som jockiboi lurade i han att det var en framgångide lol som att inte jockiboi vet att doxing är förbjudet lol.

Det är inget att skratta åt att han troligen flippade rejält när hans nätverk förklara att dom får inget svar från youtube gällande hans kanal = youtube raderade den och den blir aldrig återställd.

Men visst fnissar man över att man själv var på Chrilles dox å förtalslista som han fick av jockiboi som ville tysta några flashbackare men råkade tysta sin brors karriär istället, permanent.

Jocke asså vilken lirare. Han hjälpte flashbackare slippa Chrilles trolljakt.

Jockiboi undercover secret mission live i din youtuberuta.
Citera
2024-01-06, 09:41
Medlem
Citat:
Ja stackarna och vidriga männen är. Dom glömmer nog av att deras pappa satt på deras mamma så dom finns vid liv.

Nej det finns nog inte nog även där endast för kvinnor och dom får säkert alla bidrag i världen för jippot med.

Däremot ska kvinnor som verkligen med bevis där män blivit dömda ha alla förutsättningar i världen. Och hoppas på att det upplyses mer om det blir tvärtom med när kvinnan utsätter mannen. Som i detta tydliga fallet med Chrippa.

Anjo har satt punkt på diskussionen i sin första video.

Är ändå glad över att Chrippa är vid liv, hade detta fått fortgå hade han kunnat vara död.
Citera
2024-01-06, 09:50
Medlem
Citat:
Så allt ditt femboy snack om att "män visst kan bli misshandlade" va bara ironi? Du vet om att i textform så kan ironi vara svårt.

OK, då väntar vi på vad Chrippa kan ha att säga och släpper Linnea är psyko biten? Då menar jag det maniska spammandet som alla redan blivit varnade för

Nej där står jag för allt när det kommer att backa män som blivit utsatta för kvinnors våld och psykiska misshandel och min avsky mot myndigheterna som inte är jämnställt.

Det kan vi ta i hand på om det gäller på båda hållen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in