2024-01-05, 14:11
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogiltig.narvaro
Mitt inlägg? Vad menar du? Min polare köpte en holländsk hora åt mig på semestern, vi körde på i en halvtimme och alla var glada. Det är 1000 gånger fräschare än att ge sin oskuld till en luffare man inte ens känner och få klamydia ”bara för att bli av med oskulden”.

Juridiskt är det våldtäkt mot barn pga åldern ja, men de blev ju inte våldtagna.

Och 17-åringen som fick klamydia skrev:

Är det fräscht beteende tycker du? Är det en historia du skulle vilja höra från din fru?
Eller att hon som 16-åring blev tryckt av en 22-åring luffare på en diskbänk?

Att som man köpa en hora är oerhört mycket mindre dekadent än de historierna. Horor har funnits i alla tider, men att 13-åriga flickor ger sin oskuld till vilken luffare som helst bara för att ”få det gjort” är ett nyare fenomen. Förut vårdade kvinnor sin oskuld. Det gör de fortfarande i nästan alla andra kulturer, men inte här tydligen.
"ge sin oskuld till en luffare man inte ens känner och få klamydia ”bara för att bli av med oskulden”.
Dvs exakt hur du beskriver din första gång. Give or take könssjukdomen. Det finns inget dom helst fräscht med prostitution.

Jag är väldigt anti slamperi , men då gäller ju såklart samma standard oavsett kön.
Citera
2024-01-05, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Jag menade förstås att du avslutade med att skriva en likadan historia om dig själv, där du är fjorton år och går till horor. Detta efter att just ha skrivit en lång drapa om hur sorgliga de här tjejernas sexdebut är.

Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
"ge sin oskuld till en luffare man inte ens känner och få klamydia ”bara för att bli av med oskulden”.
Dvs exakt hur du beskriver din första gång. Give or take könssjukdomen. Det finns inget dom helst fräscht med prostitution.

Jag är väldigt anti slamperi , men då gäller ju såklart samma standard oavsett kön.

Jaha ni tror att män och kvinnor är likadana och har samma förutsättningar att förlora oskulden.

Jag kan berätta att så är det inte, och jag kan också berätta att ingen av mina senare flickvänner har brytt sig om att jag köpte en holländsk köpedam i en halvtimme när jag var 14, men hade någon av mina flickvänner berättat något liknande det jag citerade så hade jag, och de flesta männen, dumpat dem omedelbart.
Citera
2024-01-05, 21:23
Medlem
På ett ladgolv i Norrland. Så stickor i ryggen och myggbett överallt annars.

Ca tre minuter.
Citera
2024-01-06, 00:27
Medlem
flugornass avatar
I en Ford Zephyr med en kille jag aldrig träffat innan eller efter på Gärdes festivalen, men han fick mig till att stå på alla fyra när jag kände hur hans penis kom in i mig, nej det var inte skönt.
Men nästa morgon så sa han sitt namn och visade sin enda tatuering som var märket på hans moped då kände jag att nu vill jag testa igen och han lärde mig inför framtiden att storleken är inte allt för hans penis var inte stor som jag minns det, men den som givit mig mest och som jag fantiserar om än i dag.
Hoppas att jag träffar en sådan kille igen men som nu har blivit en man, då kan jag nog inte stå emot och säga stopp har u kondom för det tänkte jag inte på då.
Citera
2024-01-06, 10:50
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Jaha ni tror att män och kvinnor är likadana och har samma förutsättningar att förlora oskulden.

Nä, det tror jag inte. Men historian om hur du förlorade oskulden var hårresande och faktiskt ganska äcklig.
Citera
2024-01-06, 12:41
Medlem
Incendios avatar
Citat:

Jag kan berätta att så är det inte, och jag kan också berätta att ingen av mina senare flickvänner har brytt sig om att jag köpte en holländsk köpedam i en halvtimme när jag var 14, men hade någon av mina flickvänner berättat något liknande det jag citerade så hade jag, och de flesta männen, dumpat dem omedelbart.
Män och kvinnor är inte likadana. Moral har däremot en standard och hyckleri har det ännu mer....
Citera
2024-01-06, 22:44
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Fan vad äcklig du är, du har knullat ett luder. Och dessutom när du var 14! Herregud, jag hade också sexlust när jag var 14, men eftersom jag inte hittade någon som ville ligga med mig då, så var jag oskuld tills jag var 19. Och den tjejen var en vanlig tjej, jag betalade inget för det.

14-åringar ska inte ha sex, särskilt inte betala för det.
Citera
2024-01-06, 22:53
Bannlyst
Hur jag blev av med oskulden? Jag hade sex
Citera
2024-01-07, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Fan vad äcklig du är, du har knullat ett luder. Och dessutom när du var 14! Herregud, jag hade också sexlust när jag var 14, men eftersom jag inte hittade någon som ville ligga med mig då, så var jag oskuld tills jag var 19. Och den tjejen var en vanlig tjej, jag betalade inget för det.

Vem tusan använder ordet "luder". Det vittnar mer om din syn på kvinnor än att du fördömer en ung pöjk som köpte sex för länge sedan.
Citera
2024-01-09, 18:34
Medlem
Citat:
Nä, det tror jag inte. Men historian om hur du förlorade oskulden var hårresande och faktiskt ganska äcklig.

Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Män och kvinnor är inte likadana. Moral har däremot en standard och hyckleri har det ännu mer....

Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson

Jag har inte hycklat, jag anser utan tvekan att det är vidrigare när en 13-årig flicka låter en pundare i 20-årsåldern på en fest tömma pungen i henne för lite gräs eller bara för att ”få det gjort”, än vad det är att en 14-årig pojke köper en hora i en halvtimme med kondom och allt.

Och återigen så är inte män och kvinnor likadana, och i princip alla kulturer har alltid värderat kvinnors oskulder högre.
Citera
2024-01-09, 19:06
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Jag har inte hycklat,

Jag säger inte att du har hycklat, bara att du verkar helt oförmögen att förstå hur något du skriver eller säger uppfattas av andra.
Citera
2024-01-09, 20:21
Medlem
Citat:
Jag säger inte att du har hycklat, bara att du verkar helt oförmögen att förstå hur något du skriver eller säger uppfattas av andra.

Jag bryr mig inte riktigt om hur det uppfattas, jag skriver bara hur jag förlorade oskulden, och att hur den stora majoriteten kvinnor som skrivit här gjorde det på ett betydligt vidrigare sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in